Відносини
Познайомилась в онлайн і при першій переписці предложив глянути на своїх фото потім поставив питання ну як я тобі.Чи понравився.Мене ставить в ступор я неможу відповісти на це питання В продовженні спілкування він знову задає таке питання.Мені цікаво на вашу думку що можна з судячи по цьому сказати.Дуже вам вдячна
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю вас.
Ця людина віддає вагоме значення зовнішності своїй та, напевно, також інших людей, якщо він прямо просить про ваше схвалення, просить компліменти, що в свою чергу свідчить про занижену самооцінку. Вірогідно, для нього більш цінна "обкладинка", а не зміст, внутрішній світ людини. Також це досить інфантильна позиція, така поведінка не притаманна ментально дорослій особистісно сформованій людині.
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Мені цікаво на вашу думку що можна з судячи по цьому сказати.
Давайте спробую. І почну з уточнення -
у Вас
цитата:
ВІДНОСИНИ
чи лише знайомство?
Йдемо далі. Чоловік ось так себе проявив
цитата:
в онлайн і при першій переписці предложив глянути на своїх фото потім поставив питання ну як я тобі.Чи понравився.
А Вас
цитата:
ставить в ступор я неможу відповісти на це питання
А чому не можете? Розгубились? Зніяковіли?
Як сама собі пояснюте отой ступор? Про що він для Вас?
Міг же і сподобатись. Так само могло бути і навпаки. То в чому проблема - одразу висловити свої враження?
Мабуть, звернули увагу, що усі питання торкаються Вас, а не того чоловіка. І тут все логічно, адже на форум психологів звернулись Ви. Тому і приділяємо увагу саме Вашому способу сприйняття реальності та реагуванню на неї .