Що робити при Ендометріозі, міомі матки і хронічному стресі?
Доброго дня!
У мене ендометріоз і міома матки
Кілька разів на день , з однаковим інтервалом, я відчуваю сильні спазмуючі болі тривалістю до 40 хв. Кожного дня
Під час місячних нічого не турбує (найщасливіші 5 днів місяця)
Мені ставили багато різних діагнозів до цього
Мені важко миритися з тим, що кожен мій день починається з болю
Кожен раз при зміні положення тіла мене ловить
Рекомендували звернутися за допомогою до психотерапевта
Питання від: ; Вік: 21
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Вітаю!
Описана вами ситуація дійсно непроста, таку проблему мають багато жінок, і у кожної шлях зцілення свій, тут немає єдиного рецепту. Добре, що ви звертаєтесь за психологічною допомогою, це може стати одним з елементів до вирішення вашої ситуації.
Але дуже важливо продовжувати пошуки рішення з лікарями, в тому числі і з тими, хто поєднує лікарську практику з народною медициною. Проте це дійсно мають бути фахівці високого класу, не шарлатани. Я багато років працюю з жінками, і знаю не один випадок, коли проблема вирішувалась поєднанням психологічної допомоги та медичних рішень, хоч ці медичні рішення іноді шукали довго, а відповідь знаходили там, де не сподівались. І це не завжди дорого, просто важливо не припиняти шукати.
Психологічні причини такого стану також можуть бути, і дуже різні. Тому тут також варто налаштуватись на тривалий пошук причин, а можливо, і на пошук "свого" психолога чи психотерапевта, який зуміє їх разом з вами відшукати та усунути.
Бажаю вам сил та віри на цьому шляху, запрошую до знайомства та подальшої роботи.
психолог онлайн
Доброго дня.
Якщо я правильно зрозуміла, Ви отримуєте потрібне лікування ,але не відчуваєте полегшення. Тобто, біль присутній все рівно й він псує Вам життя. Якщо фізіологічних підстав для цього ( больового синдрому)не має, тоді дійсно треба
"звернутися за допомогою до психотерапевта".
Звертатися краще на індивідуальну консультацію он- або офлайн, бо такі питання ( жіночого здоров'я) не верішуються на форумі або самостійно.
психолог онлайн
Марія Радченко
Вам гинеколог рекомендовал обратиться к психотерапевту?
А как он это объяснил? Почему ему кажется, что терапия вам поможет?
Получаете ли вы лечение?
Пробовали ли разные варианты лечения, чтобы точно сказать, что ничего не помогает?
Потому что все же тут первично грамотное лечение и хороший врач