Мене цікавить мій стан, та до кого я могла би з цим звернутися.
Я скільки себе пам'ятаю, у мене завжди пригнічений стан. Десь 10 років уже таке, до цього я мало що пам'ятаю. Раніше все звалювали на підлітковий вік, але час йде і все поступово погіршується. Депресивний стан. різкі перепади настрою, або все дуже добре, або все дуже погано, і ці стани чередують один одного, дуже різкий спад і підйом, а буває так, що я взагалі нічого не відчуваю(це трапляється після депресивного єпізоду). Місяць тому програла дуже велику суму грошей на азартних іграх. Я не знаю як це сталося, я просто не відчувала реальності того, що відбувається....і це кредитні гроші. Зараз проявилася тривожність, депресія, через все це. Підйоми настрою не зникли. Я продовжую щось вигадувати, займаюся всим підряд одночасно, вивчаю щось і т.д але тепер ці стани тривають біля 3х годин і знову депресія. І так може бути рази 2-3 на тиждень, туди сюди, туди сюди. Мені терміново треба дізнатися що зі мною таке, та виправити це доки не пізно. На який діагноз це схоже? І чи діагноз це. (Якщо треба якій уточнення - відповім)До якого спеціаліста звернутися? Може я зможу поки собі допомогти сама, якщо буду знати що це, бо на данному етапі я поки не можу собі дозволити піти до якогось фахівця.
Була у психіатра, він за 5 хвилин одразу сказав що я психопат і депресії у мене нема, але що тоді це таке? Буду вдячна за відповідь
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Пётр Алексеевич Соколов
Доброго дня!
цитата:
Мені терміново треба дізнатися що зі мною таке, та виправити це доки не пізно. На який діагноз це схоже? І чи діагноз це. (Якщо треба якій уточнення - відповім)До якого спеціаліста звернутися?
Відповім одразу на декілька питань.
По-перше, психологи діагнози не ставлять - ні в особистій зустрічі, ні тим більше на форумі. Розумію, що Вам від цього не легше, але менше з тим.
Судячи з опису Ваших проявів(різки коливання настрою, дереалізація, імпульсивність, тривожність, депресивний стан тощо) можна припустити певний розлад, однак остаточне визначення має зробити інший психіатр. Не той, що
цитата:
за 5 хвилин одразу сказав що я психопат і депресії у мене нема
Саме психіатр або лікар психотерапевт з медичною освітою. Це їх компетенція і більше нічия(!)
Пошукайте за відгуками або зверніться по рекомендації.
Після того в обов'язковому порядку на психотерапію до психолога - розбиратись, чому, через що і навіщо так як зараз. І зцілюватись, набуваючи стійку ідентичність власного Я.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373046 для Володимир Анатолійович
Дякую Вам за відверту відповідь!
психолог онлайн
Вітаю, згоден з колегою, Ваш стан потребує більш детальної і уважної консультації психіатра, ніж та, що була. Розумно було б потім ( після консультації з психіатром звернутися до психотерапевта ( це різні фахівці, зазвичай) шоб з наявним висновком від лікаря розпочався психотерапію.