Старша донька не хоче їсти разом з родиною((( йде на кухню, коли нікого там немає...
Нашій старшій доньці 11 років. Останнім часом помічаю, що вона відмовляється вечеряти разом з усіма ( тато, мама, вона і менша сестра).
Запитую у старшої доньки, чому так. Її відповідь: "я люблю самотність..люблю, коли я сама на кухні. Я сама поїм, потім"...при цьому я бачу, що вона вмикає, коли їсть, якісь відео на телефоні і т.д. коли я заходжу, швидко їх вимикає... Дивиться "Битву екстрасенсів" часто. Чесно кажучи, не забороняю. Це не найгірше, що дивляться зараз діти її віку..
Іноді, коли вже майже всі сплять, вона сама собі щось готує: смажить яєчню, робить чай, бутерброди в мікрохвильовці і т.д. Коли заходжу, ніби завмирає...
Мене це бентежить... Хоча дуже лояльна навіть до цього! Але все рівно ніби відчуваю якусь свою провину...чому їй комфортніше самій?
Такий характер? Чи треба щось робити з цим?
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Вітаю. Якщо у доньки немає стрімкої втрати ваги, то я б рекомендував дати .дівчині, яка входить у підлітковий вік, більше простору. Якщо хоче їсти одна - то чому б ні? Наскільки я розумію, то ви думаєте що свідчить про Вас як про "погану " маму? Але таке відокремлення доньки - частин дорослішання .
психолог онлайн
Підлітковий вік - це завжди непросто.
Можливо у дівчинки почався процес сепарації, а можливо їй просто щось не подобається.
Іноді батьки знаходять такий вихід із ситуації.
Гарно сервірують стіл, запалюють свічки. Така затишна атмосфера приваблює підлітка.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373060 для Пётр Алексеевич
Дякую, трохи заспокоїли)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373061 для Ирина Константиновна
Вау, я подумаю)
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
цитата:
Я сама поїм, потім"...при цьому я бачу, що вона вмикає, коли їсть, якісь відео на телефоні і т.д. коли я заходжу, швидко їх вимикає...
Перегляд відео під час їжі - не добра практика, до якої краще не звикати. Тому батькам потрібно дбати про формування здорових звичок. Робити це з любов'ю, але твердою рукою, адже в родині мають бути розумні правила, які з плином дорослішання дітей переглядаються у бік надання їм більшої свободи разом з відповідальністю.
цитата:
Це не найгірше, що дивляться зараз діти її віку..
Достеменно Ви не знаєте, що насправді дивиться дочка.
цитата:
Це такий своєрідний спосіб дистанціювання, усамітнення. І ми з Вами не знаємо, чим він спричинений і до чого веде. Добре, якщо до самостійності.
Загалом, то відчувається певний дефіцит спілкування між вами. Бракує відкритості, а вона, в свою чергу, грунтується на довірі і почутті психологічної безпеки. Виходить, тут є над чим замислитись.