Не можу відвʼязатись від людини
Пару місяців назад я розійшлась зі своїм хлопцем, від того, що він загубив до мене інтерес. Спочатку мені стало легше та пройшов деякий час, ми перестали бачитись і я перестала вставати з ліжка, лише плакала. Пройшло 2 місяці і я майже забила на нього, але зараз знову повторився той стан
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Пару місяців назад я розійшлась зі своїм хлопцем, від того, що він загубив до мене інтерес.
Розійтись, я так розумію, було Вашим рішенням. То чому своє ж рішення призвело до негативних наслідків?
цитата:
Спочатку мені стало легше та пройшов деякий час, ми перестали бачитись і я перестала вставати з ліжка, лише плакала.
Плакали через що? Які сили вкладали Вас у ліжко і не давали підвестись?
цитата:
Пройшло 2 місяці і я майже забила на нього, але зараз знову повторився той стан
Тобто Вас знову накрило. Що це - втрата стосунків? Самотність? Відчуття, що нікому не потрібна?
Раджу Вам не чекати. що саме якось минеться. Варто усі свої почуття нести до психолога і там давати собі раду. Розбиратись, чому ТАК і ЯК може бути по-іншому.
психолог онлайн
Добрий день! Причини розставання у кожного свої, процес теж свій – хтось розходиться мирно, хтось агресивно, хтось залишається з депресією. Від розлучення ще ніхто не вмер – фізично. А от морально дуже багато жінок зневірились, закрилися, поставили на собі або чоловіках хрест. Пізніше ви зрозумієте, що все – навіть розставання – до кращого, якщо не зламатись. Вихід завжди є з будь-якої ситуації. Інколи треба допомогти собі самій і прикласти зусилля.
Відновлення руху починають з простого – спершу треба сісти, потім встати, потім – зробити крок. Після емоційної травми те саме. Спробуйте виїхати в інше місце (місто, село, гори …). Нові обставини і знайомства – найкращі ліки після втрат або стресів. Спробуйте РЯТІВНУ ПОЇЗДКУ до незнайомого місця: гуляйте до пізнього вечора, пішки, розглядаючи будівлі, природу; зайдіть до кав’ярні; спостерігайте за рухом, людьми – за життям навколо. Ваші життєві, повсякденні думки почнуть витісняти депресивні. Принцип автозаміни. Поїздка не змінить життя, але ви почнете до нього повертатися.