Як пережити ситуацію, як не докоряти себе за помилку
Випадково відправила подрузі фотографії своїх виписок лікування з клініки за декілька років, вона встигла прочитати; я переживаю, що вона зберегла ці фото, що перечитує моє лікування; мені погано, від того, що хтось взагалі знає про стан мого здоров’я, це було таємницею для інших людей, як це пережити і не докоряти себе за скоєну помилку?
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю.
"як це пережити і не докоряти себе за скоєну помилку?"
Пропоную Вам філософськи поставитися до цього:
- це вже трапилося;
- я не можу цього змінити,
- в житті трапляються неприємності;
- всі люди помиляються;
2-й етап- поставити собі запитання:
- те, що я докоряю собі, якось може вплинути на ситуацію? Ці "докори " чимось допомагають мені?
- чи дійсно так важливо, щоб це "було таємницею для інших людей"? Чому?
- моя подруга - дійсно, подруга?
Якщо, так, тоді:
- я можу з нею відверто поговорити про це й попросити не розказувати іншим ?
- може, я перебільшую розмір катастрофи, й подруга не зберігала фото та їй байдуже на них?
Висновок: треба поговорити з подругою та все прояснити.
Якщо, з якихось причин це не можливо зробити, повертаємося до п.1 й намагаємось прийняти ситуацію або йдемо до психолога, й з ним проходимо цей шлях.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
як це пережити і не докоряти себе за скоєну помилку?
Співчуваю Вам і хочу висловити підтримку.
Здорове ставлення до реальності полягає і проходить через ПРИЙНЯТТЯ. Прийняття того, що є, що сталося. У зворотній бік плин подій вже не повернути.
Тепер щодо Ваших переживань.
цитата:
я переживаю, що вона зберегла ці фото, що перечитує моє лікування; мені погано, від того, що хтось взагалі знає про стан мого здоров’я, це було таємницею для інших людей
Достеменно Ви не знаєте, чи зберігла подруга ті фото. Та й навіщо це їй? Таким питанням не задавались? От справді - навіщо їй зберігати ці матеріали? Тим більше, перечитувати? Для чого?
Чи не здається Вам, що схильні приписувати іншим людям погані наміри? Якщо так, то з проявами цієї особистісної риси краще звернутись до психолога, аби розібратись з причинами. Наприклад, звідки походить оте внутрішнє почуття небезпеки, яке проектується назовні?
Звичка докоряти собі за скоєні помилки - теж не гарний супутник по життю. Тому і цьому аспекту варто приділити належну увагу, адже він свідчить про наявність проблем з самооцінкою та ослабленою здатністю підтримувати себе.
А що ж відбувається в реальності?!
Через помилку і подальші переживання Ви спалюєте свій ресурс енергії. Втрачаєте сили, час і можливості... Ставите в якійсь мірі життя на паузу. І це не дрібнички. Наразі ж може бути по-іншому. Вам бажано, щоби було по-іншому?