Після народження дитини минуло 8 місяців, жінка не хоче інтиму, і мене почали цікавити чоловіки
Після останньої вагітності жінка не хоче інтиму. Каже що не має бажання взагалі. Я зраджувати не буду, мастурбація мені вже надоїла, і почав відчувати що мені подобаються чоловіки певної статури росту, ваги. І я б не проти орального сексу. Більше нічого не хочу. Було спілкування з чоловіком який сподобався, але я не наважився на зустріч. Бо не уявляю цього та й вважаю себе традиційної орієнтації. І що робити не знаю.
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Валентина Михайловна Жемчужникова
Доброго вечора.
Чоловіки не можуть почати приваблювати просто тому. що дружина перестала хотіти сексу. Ймовірніше за все, Ви були бісексуальним і до цього, а зараз просто дали собі дозвіл на те, щоб відчувати потяг до своєї статі.
Люди, яким подобаються і чоловіки, і жінки, зовсім не обов'язково одночасто практикують статеві відносини і з тими, і з іншими. В той же час, те що Ви в гетеросексуальному шлюбі, не робить Вас автоматично гетеро.
Тож раджу Вам звернутися до психотерапевта і, можливо, до сексолога, для кращого розуміння себе і розкриття своєї сексуальності. Якщо жінці не ок з тим, що вона не хоче інтиму, ви з нею можете звернутися до сексолога парою, але не для того, щоб вона миттю захотіла і у Вас все було як раніше, а для того, щоб дізнатися одне одного краще і зробити стосунки більш глибокими та довірчими.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
І що робити не знаю.
Деякий час назад відчули умпульс, остаточно не визрівше бажання
цитата:
почав відчувати що мені подобаються чоловіки певної статури росту, ваги.
У вас навіть певний образ виник. Однак наважитись на його реалізацію і втілення не наважились, бо
цитата:
не уявляю цього та й вважаю себе традиційної орієнтації.
Отже на рівні фантазій ваша психіка вигадала спосіб, як собі зарадити.
Проте ви так і залишись в розгубленому стані, адже чимало проблем постало, а бачення щодо їх вирішення нема.
цитата:
І що робити не знаю.
Опитамльно - визначити проблеми. А їх декілька.
Перша - стосунки з дружиною. І тут йдеться не лише про секс.
Друга як наслідок першої - відсутність інтимного життя. Ба більше, дружина
цитата:
не має бажання взагалі
А якщо так триватиме десятиліттями? То невже оскопите себе, враховуючи
цитата:
зраджувати не буду
і
цитата:
мастурбація мені вже надоїла
Другий крок - почати з ними розбиратись, шукаючи прийнятні варіанти. В даному разі інструментом стає відверта розмова про стосунки з дружиною, про теперішнє і про майбутнє. Якщо вам з нею разом впоратись і знайти вихід не вдасться, то варто звернутись до психолога. Краще удвох, а не захоче - то особисто вам.
Тикатись-микатись самотужки, явно, не вихід. Скоріше, блукання в темряві з вірогідними небезпечними наслідками.
психолог онлайн
Доброго вечора!
Після вагітності та народження дітей у жінок інколи втрачається інтерес до сексу: не до чоловіка, а просто до такого способу кохання.
І цьому є пояснення. Адже, ми всі маємо певні біоритми і певний запас сил, тобто, енергії. Народження дитини потребує величезних сил, особливо, від жінки. Бо вона має її виносити, народити, а потім надати необхідний догляд та турботу. Окрім того, у кожної людини є різний рівень сексуальних потреб: комусь більше, комусь менше...
До цього ж, любощі потребують дуже великих енергетичних затрат. В інтимному житті подружжя можуть бути певні паузи, коли сексуальна енергія повинна іти на інші потреби. Наприклад, на догляд за дитиною, або для поглиблення дружніх, душевних стосунків між чоловіком та жінкою...
До цього, задайтеся питанням, а в якому форматі відбувався інтим між Вами та дружиною останнім часом? Адже, секс для чоловіка і любощі для жінки - це далеко не одне і те ж. Якщо чоловіку потрібний безпосередній сексуальний акт, жінці потрібна увага чоловіка протягом цілого ДНЯ! Ненав'язливі дотики, погляди в очі, компліменти... Тобто, та прелюдія, яка допоможе їй розслабитися, відчути себе коханою та бажаною, нарешті, найкрасивішою! Що дасть можливість переключитися з турбот на отримання задоволення.
На мою думку, те, що Ви стрималися і не пішли далі на контакт з чоловіком, тільки додає Вам поваги. І що вважаєте такі контакти неправильними для себе - респект. Бо є рівень інстинктів, він притаманній всім істотам у цьому світі. Власне, як і людині. Але людину відрізняє від тварин те, що вона може себе стримати і стати собі господарем, а не рабом своїх сексуальних потреб.
До речі, є вже наукові праці, які доводять, що людину починає тягнути до одностатевих контактів тоді, коли її рівень енергії сильно падає. А любощі з жінкою потребують набагато більше сил, ніж з чоловіком... Окрім того, чим раніше чоловік починає своє сексуальне життя і чим частіше мастурбує, тим сильнішим буде ставати сексуальне бажання, і тим менше сил може залишиться на повноцінний секс з любовними прелюдіями з жінкою.
Висновок.
Припущення. Бо щоб говорити більш предметно, потрібний інший формат розмови.
Як на мене, що Ви, і Ваша дружина, обоє психо-емоційно не на вищому рівні. А так буває тоді, коли сім'я живе лише побутовими проблемами і перестає розвиватися. Це як зупинитися і перестати рухатися, при цьому намагаючись кудись прийти.Можливо, жінка інтуїтивно відчуваючи це, підсвідомо гальмує сексуальні бажання, щоб ваші стосунки перейшли на інший, більш високий рівень і ви нарешті зійшли лише з тілесно-матеріалістичної платформи сприйняття себе, дружини, та стосунків на більш наповнену духовними та філософськими знаннями, зайнялися своїм розвитком, почали займатися спортом, вивчати закони життя та замислилися над його основним сенсом.
І те, що Ви себе змогли стримати, це великий бонус і шанс відновити гармонію в стосунках, навіть, якщо для цього знадобиться попрацювати трохи з психологом індивідуально, щоб у всьому розібратися до кінця.