Проблеми у відносинах до людей
Не можу зрозуміти в чому моя проблема. Меня пригнічує присутність людей (в більшості випадків родичів) поряд. Наприклад: я весь день була дома одна, щаслива та весела, все було добре, але як тільки родичі зайшли в квартиру в мене відразу пригнічений стан, повна відсутність енергії та нічого не хочеться робити, можливо навіть дратівливість та сум. Дратують мене тільки тупі вопрос родичів, а так начебто вони не роблять нічого поганого. Не можу зрозуміти що не так? Як тільки хтось додому заходить меня аж плакати хочеться, хочу бути постійно одна
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Добрий ранок. Скоріш за все ви переживаєте вікову кризу, кризу ідентичності, коли ви відчуваєте себе дорослою, хочеться самостійності і незалежності, а на справді ще залежите від батьків. Вікові кризи в житті кожної людини - це нормально, це період розуміння хто ви, які ваші цінності, прагнення.
Плюс ще на вас впливають гормональні зміни, характерні для вашого віку, які сприяють перепадам настрою.
Саме потреба незалежності може викликати роздратування на присутність або питання родичів.
Але в причинах роздратування і емоційної нестабільності краще розібратися із психологом.
психолог онлайн
Вітаю!
Припускаю, що ви можете витримати лише себе саму, а іншу людину з її почуттями, питаннями і розміщенням вам важко впустити і розділити. Це говорить про емоційне переповнення, бо певно вас ніхто не витримував і не розділяв ваші емоції.
Я рекомендую вам відслідковувати свої реакції і в них бачити потреби. Чим тригерять рідні, близькі люди і скільки, і коли ви можете виділити їм часу?
Чи знають вони про важу потребу усамітнення та приватного простору?
Попросіть когось з рідних поговорити про ваші почуття, але старайтесь говорити що ви відчуваєте без ярликів на рідних людей. Можливо вас не помічають і ви захищаєтесь усамітненням?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373594 для Алла Володимирівна
Тригерять мабуть безглузді питання, та зайвий шум. Мене дратує те, що наприклад моя бабуся може коментувати свої діє, та казати що вона зараз піде робити, оголошувати свої думки короче, а мене це відволікає та дратує, бо мені це не цікаво, та я хочу побути в тиші. Про "виділити часу", честно кажучи я с родичами майже не спілкуюсь, тільки якісь рутинні питання, і мені кажуть, що зі мною не можливо поговорити. Про потребу знають.
Ще я забула написати, що тригерити може контроль бабусі. Часто буває якщо я щось починаю робити, мені починають казати як треба.