Що треба робити,щоб уникнути випадку коли чоловік і жінка які розучені створюють стосунки, чоловік переїджає до жінки, і він не шукає роботу, або працює не стабільно, коли захо
Часто буває коли чоловік і жінка в зрілому віці в яких за плечима вже є шлюб, досвід у стосунках знайомляться і починають жити разом (Я ЛИШЕ ПРО ВИПАДКИ КОЛИ ЧОЛОВІК ПЕРЕЇЖДЖАЄ ДО ЖІНКИ, І ЖИВЕ У НЕЇ), у нього може не бути мотивації, він не думає про роботу або ця робота є нестабільна. Тобто забезпечення сім'ї, як такого не має.
Тому як жінці діяти аби такого не допустити? Краще щоб чоловік не переїжджав до квартири жінки? А якщо вона з великого міста, а він з маленького, як у моєму випадку? Чи найкраще пропонувати що нехай орендує квартиру де ми будемо спільно жити? Чи які варіанти ще можливі? Просто не хочеться, щоб чоловік жив з жінкою просто так, і нічого не думав. А фінансова сторона, якщо він живе у квартирі жінки має бути на ньому чи жінка має відповідати за це?
А якщо наприклад запропонувати щоб він орендував квартиру, щоб це його мотивувало заробляти гроші щоб вистачало і на оренду, і на сім'ю, і на жінку. Це нормальне бажання? А якщо чоловік відмовиться? То що більше нічого не починати з ним, завершити стосунки?
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
Откуда такое убеждение?
Полно примеров, где мужчина переезжает к женщине и отлично обеспечивает семью.
Лучше все же конкретно вашу ситуацию рассматривать, а не абстрактно рассуждать. Все люди разные и ситуацию тоже.
У вас есть отношения?
Если да, то как долго вы в отношениях?
Почему вы решили, что должны мотивировать мужчину зарабатывать деньги? Мужчина либо зарабатывает их либо нет, женщина тут не при чем.
Как обстоят дела у вашего мужчины с финансами, желанием зарабатывать?
психолог онлайн
Цей чоловік гарно влаштувався - зручно. І безвідповідально.
І скоріш за все він відмовиться і стабільно працювати та забезпечувати, і шукати окреме житло також.
І як після такого щось із ним продовжувати?
Тільки в якості наївної жертви. Якщо готові на це - будь ласка.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день, Надія. Правильно я зрозуміла, що ці описані припущення, вони тільки ваші? Ви прокручуєте варіанти розвитку подій і шукаєте оптимальний для Вас варіант, вірно? Добре було би почути, що про все це думає сам чоловік, які у нього плани, наміри, цілі по відношенню до ваших стосунків, вашого спільного майбутнього.
цитата:
Просто не хочеться, щоб чоловік жив з жінкою просто так, і нічого не думав. А фінансова сторона, якщо він живе у квартирі жінки має бути на ньому чи жінка має відповідати за це?
Про це все бажано говорити з партнером ще на стадії планування вашого спільного життя. Тобто, важливо почути один одного, як кожен із вас бачить ваше спільне майбутнє, де ми будемо жити, які обов'язки у кожного будуть, хто за що відповідає тощо.
цитата:
А якщо наприклад запропонувати щоб він орендував квартиру, щоб це його мотивувало заробляти гроші щоб вистачало і на оренду, і на сім'ю, і на жінку. Це нормальне бажання?
Всі бажання нормальні. Але вплине це на мотивацію іншої людини - це під великим питанням.
цитата:
А якщо чоловік відмовиться
Знов, в цьому випадку, послухайте його, що він збирається робити зі своєї сторони, якій його план.
цитата:
То що більше нічого не починати з ним, завершити стосунки?
Все ж таки варто подивитися спочатку на те, що говорить чоловік з приводу Вас, відносин, спільного вашого майбутнього, що він хоче робити з цього приводу. Якщо це все Вам відгукується, Вам підходить, залишається найголовніше - побачити його реальні дії, як він буде впроваджувати те про що говорив. Реальні дії людини - показують які на самому ділі вона має наміри. Через дії чоловік розкривається, стає більш зрозумілим для жінки, у неї зростає до нього довіра. І навпаки, якщо слова і наміри є, а дій після слів нема, то звісно, про довіру тут мова не йде.
Тому, все ж таки в першу чергу проговорити з чоловіком, обов'язково послухати його, що він думає, про його наміри. І потім вже вирішувати, що робити далі.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Питань багато. Усі вони свідчать про ваші сумніви, про неможливість спиратись на себе. Про брак позитивного досвіду тощо.
Пропоную розглянути ось який підхід - НЕ ПОСПІШАТИ(!)
Для чого не поспішати? А для того, аби дати відбутись подіям, які допоможуть пізнати людину, її цінності, наміри і спроможності... А потім визначитись, спираючись на власні відчуття і висновки(!)
Також в усьому йти від реальності. Коли відбувається щось неприємне та небажане - не мовчати. Висловлювати і пропонувати змінити поведінку. Ну, а не станеться цього, казати гуд бай.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374297 для Валентина Михайловна
В інших знайомих так, і було. Переживаю, щоб у мене теж так не було. Ну зараз з цим чоловіком стосунки, якщо можна так сказати, бо ми разом не жили. Місяців 7 разом. Він працює у своєму місті, має роботу, просто я боюсь щоб у нього не пропало бажання при переїзді заробляти теж кошти
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374316 для Павел Леонидович
Я б не переживала, якби не бачили реальні ситуації інших знайомих. А так, я такого не хочу. І тому думаю, що робити
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374323 для Марина Дудник
Так. Це всі думки лише мої, вони сформовані бо я знаю реальні ситуації знайомих мені люде
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374323 для Марина Дудник
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374335 для Володимир Анатолійович
Так. Це всі думки лише мої, вони сформовані бо я знаю реальні ситуації знайомих мені людей де так і трапилось. Тому не хочу щоб у мене так було. Та слова є що буде шукати роботу, хоче переїхати. Але ж коли переїде бажання може втратитись, він може сказати не має роботи яку б я хотів, чи зарплата маленька, і як тобі бути в такому випадку? Чекати коли він знайде роботу, дати певний час?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374335 для Володимир Анатолійович
Мої сумніви сформовані ще з реальних прикладів знайомих людей де так і було. Ну ми 7 місяців разом вже пора й жити спільно. Хіба ні?
психолог онлайн
У вас других примеров нет перед глазами?
Скорее всего, ваш круг знакомых весьма специфичный и однотипный. А вариантов много в жизни, мужчины разные.
У вас первые отношения?
На ваш вопрос что делать, ответ - разобраться с собой - своими установками, опытом, отношением к себе, и правильно выбирать мужчину
Відредаговано автором 23-11-2024 13:52:19
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374345 для Валентина Михайловна
Ні. Не має. Ну пишуть, але чомусь побачення не відбувається, пропадають кудись ці чоловіки. Так перші стосунки
психолог онлайн
Тогда вам стоит разобраться с собой в первую очередь - почему так сложилось, что не было раньше отношений, как вы общаетесь, что для вас отношения означают и тп.