Чоловік приїжджає 4 місяці до мене, живе в готелі, і натякає типу що хоче бути в моїй квартирі. Навіщо? Що це може означати?
Познайомилась з чоловіком, він до мене приїжджає кожного тижня на вихідні. Останнім часом помічаю, що він мене ніби як перевіряє. Наприклад він приїжджає до мене ще у п'ятницю. В годині 22 вечора. Але зустрічається зі мною лише в суботу зранку. Весь цей час він в готелі живе, каже що трохи втомився після дороги. До мене їхати 5 годин. Зараз він їздить поїздом, а влітку їхав власним авто. Іншим разом каже, я такий голодний, в готелі була кухня закрита, ти не знаєш де тут можна пообідати, а потім з'їхав з теми, і каже можливо ти щось готувала. Я вже мовчу що він телефон забув зарядити, і чи не змогла б я поставити його телефон на зарядку у себе вдома.
Що це все означає? Навіщо він це робить? Чи він хоче зблизитись зі мною, і бути в моїй квартирі? Але навіщо? Він приїжджає до мене з кінця липня. Якщо порахувати то лише 4 місяць приїжджає. Це ж не так багато. Для чого так швидко зближуватись?
Питання від: ; Вік: 39

психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Доброго ранку, Надія!
цитата:
Для чого так швидко зближуватись?
Здається питання риторичне... якщо не брати до уваги усе перед тим написане.
І, дійсно, для чого так швидко? Для вас це швидко. Однак для того чоловіка, здається, що ні.
При цьому звертаю увагу на той факт, що вам у спілкуванні (до речі, обом) не вистачає відкритості. Зріла психологічно людина прямо каже, що вона хоче. На що сподівається. Свої прохання озвучує прямо, уникаючи усіляких натяків і недомовок, нібито партнер має сам ЗДОГАДАТИСЬ.
Упевнений, що ви можете в нього поцікавитись, що він, насправді, хотів, коли говорив про втому або про те, що голодний. Але чомусь не спитали. Відповідь знаєте, чому?
цитата:
Він приїжджає до мене з кінця липня. Якщо порахувати то лише 4 місяць приїжджає
Уточніть, будь ласка, що це означає для вас? Чим наповнені ці зустрічі? Він вам подобається? Чи хотіли б ви продовження?
цитата:
Це ж не так багато.
Багато чи мало для чого? Не таке вже просте питання, як може здаватись на перший погляд.
А "достатньо" для вас - це про термін чи про відчуття?
Відредаговано автором 30-11-2024 09:59:39
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго ранку Надіє!
Ви питаєте: "Що це все означає? Навіщо він це робить? Чи він хоче зблизитись зі мною, і бути в моїй квартирі? Але навіщо?"
Чоловік їздить до Вас дуже далеко, отже, у нього є, однозначно, якийсь інтерес. Інакше, жодний чоловік і пальцем не поворухне, не те, що стане витрачати гроші на дорогу. Це перше.
Інша справа, який інтерес? З того, що Ви написали, складається враження, що у Вас є певна підозра, що він має якісь плани суто на Вашу квартиру? А звідки такі побоювання? У Вас був вже такий негативний досвід? До Вас вже залицялися лише з меркантильного питання? Це друге.
І третє. Не зрозуміло, насправді, які у вас стосунки з чоловіком. Тому, що просто дружити і зустрічаєтися за філіжанкою чаю по вихідним - це одне. А мати інтим по вихідним - це зовсім інше. Окрім того, відчувається, що Вас тривожить порушення чоловіком Ваших власних кордонів (може приїхати о 22.00 без попередження), а з іншого боку, складається враження, що ці самі кордони Ви не вмієте чітко окреслювати. Але ж чоловіки ставляться до жінок саме так, як вони дозволяють до себе ставитися. Ви ж для чогось впустили ВЖЕ чоловіка у свою квартиру, чи не так? У Вас є якісь очікування щодо цього чоловіка.
Чим довше Ви мовчите і ні про що не запитуєте його, тим більше може бути недомовок і непорозумінь.
Ви щось знаєте про цього чоловіка? Про його минуле життя, плани на майбутнє, чи була у нього сім'я, діти, чого він прагне знайти в стосунках з Вами?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374637 для Алла Григорівна
Ми не мали інтиму ще. Він завжди коли приїжджає живе у готелі, у моїй квартирі жодного разу не був. Просто коли він ввечері приїжджав, то хотів зустрітись і ввечері, а не зранку на наступний день. Він розлучений. Є діти від попереднього шлюбу. Він у пошуках нових стосунків.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374633 для Володимир Анатолійович
Та ніби подобається. Можливо не так зовнішньо, а те що він приїжджає. Думаю що б хотіла продовження. Ми зустрічаємось прогуляємось містом, cидимо щось обговорюємо за чашкою кави чи чаю. Ні це про термін.
психолог онлайн
цитата:
Та ніби подобається. Можливо не так зовнішньо, а те що він приїжджає.
Тобто вам більше подабається увага з його боку, ніж сам чоловік?
цитата:
Думаю що б хотіла продовження.
Може сама собі відповісти, яке вам бачиться продовження на даний час?
цитата:
Ні це про термін.
Який саме термін матиме для вас визначальне значення?
психолог онлайн
Дякую Вам за доповнення. Насправді, те, що Ви написали, має архіважливе значення, як на мене!
Власне, у Вас зараз формуються дружні стосунки, коли Ви маєте можливість пізнати одне одного, тим паче, що чоловік не приховує свого наміру створити нову сім'ю. І, як на мене - це чудово! Але тоді виникають одразу інші питання. Чому Вас так турбує, що чоловік просить, щоб його нагодували ввечері з дороги? Нагодувати подорожнього - це ж нормально, чи не так? Він же не живе весь час за Ваш рахунок? Та і те, що приїздить без попереджень, також можна пояснити, якщо попередній шлюб, наприклад, був зруйнований через зраду когось із подружжя. Яка причина його розлучення?
І, нарешті третє, Ви так і не дали відповіді, чому Вас так турбує питання квартири? Є підозра, що хоче скористатися Вашим житлом, прийшовши "в прийми"? Чого Ви так боїтеся? Є привід чоловіку не довіряти? Чи, можливо, Вами керують несвідомі установки навіяні, наприклад, кимось із рідних або батьків, що от потім відбере квартиру? У чоловіка є власне житло, окреме від попередньої сім'ї? Він фінансово благополучний? Заробляє собі на життя?
Власне, якщо житло приватизоване, то чого переживати? Все, майно, яке отримане до шлюбу, не підлягає поділу після розлучення. До речі, а як цей чоловік розійшовся з жінкою? Вони ділили спільне майно?
Відредаговано автором 30-11-2024 12:00:11
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374649 для Алла Григорівна
Але я не дружина йому, ми разом не проживаємо чому я маю його годувати? Є інші заклади, інші кафе чи ресторани, ж не один готель у місті. Ні. Попередження є. Він каже що приїде на вихідні. Я цього не запитувала. Тому причину розлучення не знаю. Бо боюсь, якщо дізнаюсь, і це зрада буде то він для мене стане не таким вже цікавим.
Тому, що я не його дружина, ми разом ще не живемо. Ні. Більше що йому вже хочеться перейти на новий рівень стосунків - інтимних. Ні. Житла не має. Живе в орендованому. Так заробляє наскільки багато не знаю.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374647 для Володимир Анатолійович
Не знаю. Важко сказати. Те і інше важливо. Та ні. продовження б ще не хотіла, тобто разом жити хотіла щоб він далі приїжджав до мене і зустрічався. Ну рік і більше.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Власне, якщо він ніколи ще не був в Вашій квартирі і Ви лише зустрічаєтеся в кафе, тоді його намагання зайти увечері в квартиру доволі прозоре - чоловік хоче інтиму з Вами. Але щоб що? Як тільки чоловік отримує від жінки бажане: інтим, турботу, любов, тоді для чого йому, загалом, одружуватися? Тому те, що Ви його не пускаєте, на мій погляд та ж позиції природи стосунків, цілком виправдано до тих пір, поки він не визначиться в серйозності стосунків. Як на мене, Ви все робите правильно. Доки тримаєте його на певній відстані, маєте можливість керувати ситуацією і впливати на відносини. Власне, тому він і їздить, що Ви залишаєтеся для нього цікавою у всіх сенсах. Єдине, залишається питання
Ви пишете: "причину розлучення не знаю. Бо боюсь, якщо дізнаюсь, і це зрада буде то він для мене стане не таким вже цікавим". Тобто, Ви ладні втрачати дорогоцінний час, прив'язуючись до людини, при цьому, не знаючи головного про нього? А що далі?
Уявіть, зустрічаєтеся рік і більше, починаєте жити разом, а краще, виходите за нього заміж і... В якийсь момент розумієте, що живете як на пороховій бочці, бо нічого про чоловіка не знаєте... А воно ж все одно проявиться рано чи пізно... Як кажуть - "вдарить в спину". Як тоді будете себе почувати? Повністю розчаровані, все зруйноване? Ви готові до таких "ударів"?
А Ви у всіх випадках ладні ховати "голову в пісок", чи лише з чоловіками?
У Вас були попередні стосунки? І якщо були, чому не склалися?
Відредаговано автором 30-11-2024 13:08:22
психолог онлайн
цитата:
Ну рік і більше
Так, для вас це умовно норма. Водночас давайте спробуємо поглянути на Вашу модель з різних боків. Чим має бути наповнений цей рік і більше? Що вам бажано пізнати про потенційного партнера? Що відчути самій? В чому упевнитись і переконатись?
Натомість, через чотири місяці спілкування, ви дуже важливих речей досі не знаєте
цитата:
причину розлучення не знаю. Бо боюсь, якщо дізнаюсь, і це зрада буде то він для мене стане не таким вже цікавим.
І, якщо в реальності виявиться саме те, чого ви боїтесь. то кому будете "дякувати" за втрачений час?
А якщо і в інтимі виявиться, що ви одне одному не подобаєтесь, тоді що? Знову через деякий час "заходити в марафон" на рік і більше з іншим претендентом? А потім, не дай боже, знову...
До речі, яким, на вашу думку, має бути чоловік, щоби рік і більше ходити навколо вас, їздити здалеку, придивлятись, ночувати в готелях і тому подібне без будь-якого просування у зближенні? Може той, кому немає чого втрачати і ви його останній шанс?
психолог онлайн
цитата:
Але я не дружина йому, ми разом не проживаємо чому я маю його годувати?
А приготовление еды это долг жены? Или про заботу и желание сделать приятное мужчине, который симпатичен?
В целом, вы 4 месяца в отношениях и если планируете продолжать, то лучше все же обсуждать и свои ожидания, и свои желания, и то, что вам не нравится вместе с МЧ. Потому что гадать, почему он так делает, раздражаться, что он просит приготовить еду, но молчать, это дорога в никуда. В отношениях важно разговаривать друг с другом.
Что вас останавливает оговорить какие-то моменты с едой и все, что вы не понимаете и что вам не очень нравится?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374654 для Алла Григорівна
А хіба є настільки важливою причина розлучення? А якщо він скаже не правду, і причина розлучення буде насправді іншою? Є ще боюсь що після інтиму можу стати не цікавою для нього. Та не склалось, важкий характер у чоловіка, не порозуміння.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374655 для Володимир Анатолійович
Маю бути зустрічі, виникнути довіра до чоловіка, мають бути цікаві побачення. Що я йому потрібна, що він мене кохає, що доводить все діями, що хоче бути зі мною, побачити серйозність його намірів.
А можливо й краще, що не знаю легше ж так жити. А то будеш знати правду, то будеш постійно про це думати, щоб така зрада чи причина розлучення не виникла і у твоїх стосунках. Та й він може сказати не правду.
Ну це б мені хотілось, щоб так і було. Але мені здається що цей чоловік може все завершити, і не захотіти цього, не погодитись на таке.
Тобто Ви вважаєте, що має бути зближення з цим чоловіком?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374660 для Валентина Михайловна
Тому, що ми ще якби не пара, не чоловік і жінка, ще не зблизились настільки близько щоб про таке просити.
психолог онлайн
цитата:
Тобто Ви вважаєте, що має бути зближення з цим чоловіком?
Не так буквально. Вважаю, що ви маєте усвідомити свій спосіб зближення. Чи призводить він до бажаного результату. Може, навпаки, уводить в іншій бік - до самотності і жалю себе за втрачені шанси і роки?
психолог онлайн
Тому і написала, що підтримую Вас щодо інтиму. У жінки це один з найвагоміших важелів впливу на ситуацію. А щодо причини його розлучення... Це позиція, як на мене, страху почути правду або розчаруватися в людині.
Якщо запитаєте і скаже неправду, зможете вчасно зробити висновки і глибоко не "закопаєтеся" в ситуацію. Не запитаєте, то як тоді будувати стосунки? На недомовках, постійному напруженні?
З того, що саме так реагуєте і не запитуєте, можна припустити, що Ви дуже схильні до ідеалізацій. А отже, швидше за все, і себе не дуже приймаєте з помилками та недоліками. А це те, що призводить до масштабних розчарувань, а отже, спричиняє сильний біль. Якщо іти в життя з заплющеними очима, то обов'язково об щось вдаришся.
психолог онлайн
цитата:
Є ще боюсь що після інтиму можу стати не цікавою для нього.
Получается, что ваша ценность в сексе?
Секс найти не проблема вообще. И ради одного секса люди не строят длительные отношения и не создают семьи.
цитата:
Про такое просить это про что? Про еду приготовить?
У вас заметно много тревоги и страхов про отношения, а также неуверенность в себе.
Как будто мужчина должен очень долго доказывать что-то, а вы пока будете смотреть и ждать. И может потом согласитесь на более близкие отношения.
И тогда это как игра в одни ворота
Відредаговано автором 02-12-2024 11:58:29
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374718 для Валентина Михайловна
Я просто не хочу щоб після сексу я стала не цікавою для нього. Ну так, а що одразу жити? Треба більше дізнатись про людину її вивчити перш ніж жити разом.
психолог онлайн
Еще раз спрошу, в вас основная ценность это то, что вы дадите секс мужчине?
А после секса вы настолько не интересны, что отношений не будет?