Одружений чоловік сказав: Що робити, ти мені подобаєшся я тебе кохаю? Я відповіла нічого це мине, і за 1.5 року він написав знову.
Написав мені одного разу чоловік який одразу признався що він одружений. Його повідомлення вирізнялось з поміж інших Привіт. Що робити, ти мені подобаєшся я тебе кохаю. Я відповіла у тебе є жінка кажи їй це. Я не хочу руйнувати чужу сім'ю. Він каже ну ти мені подобаєшся реально, я не знаю що робити. Ти мене зацікавила. Я відповіла нічого найголовніше щоб не було продовження (побачення) і все інше це все мине. Це не кохання це сексуальне захоплення, після якого я тебе вже не буду цікавити. Він не писав після цього з минулого року, минуло 1.5 року ось знову написав, що нічого не змінилось. І він не проти зустрітись. І тут я вже захвилювалась, найперше тому, що це все мало минути а тривати 1.5 року це занадто довго. І друге про його пропозицію побачення.
Але моє питання стосується саме чому почуття в цього чоловіка за 1.5 року не минули? Чи вони минули, і потім з'явились і він вирішив написати? Для мене це дивно, я вже забула про нього, а тут він знову нагадав про себе.
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Вітаю, Марія. Ви не допускаєте те,що він обманює на рахунок своїх почуттів? А просто ще раз пробує з Вами познайомитись, а раптом...
психолог онлайн
Правильно ли я понимаю, что этот мужчина не знаком и никаких отношений с ним не было?
О чем вы переживаете?
Как обстоят дела с вашей личной жизнью?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374732 для Оксана Анатольевна
Важко відповісти. Я ж нічим не вирізняють, не надто особлива.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374739 для Валентина Михайловна
Ні не було жодних стосунків ні побачень. Він одружений. Це ж табу. Про що можна далі з таким чоловіком спілкуватись. На сайті знайомств 3 роки поки що безрезультатно.
психолог онлайн
Зачем вам с ним общаться?
Если до сегодня не было отношений, ни с книге складывается общения, нет свидания, то это запрос на психотерапию, чтобы разобраться, что вас вас означают отношения по уровне ощущений и подсознания, как общаетесь, как строите отношения, что они не происходят
психолог онлайн
Марія, вітаю!
По-перше, Ви пишете:
цитата:
Він одружений. Це ж табу.
Що ж Вас так "зачепило" в ньому, що Ви не відпускаєте цю ситуацію, що аж пишете нам?
Можливо, для Вас це, все ж таки, не таке й табу?
По-друге, якщо я правильно зрозуміла, він пише Вам на сайті знайомств.
Ви задавали собі питання, що цей чоловік там робить? Що він там шукає?
І, по-третє, Ви дійсно вірите, що не знаючи, не бачачи, не спілкуючись з Вами, не знаючи що Ви за людина, можна закохатися?