Проблеми у відношеннях з дитиною
Доброго дня
Назріло гостре питання чи можна залишити дитину без подарунка від Миколайчика? По легенді яку всі знають цей чарівник приносить подарунки хорошим дітям, а неслухам - різки. То ж цілком логічно, що якщо дитина в неадекваті, то подарунка чекати не слід.
Донькі 7 років і останні пів року її поведінка тільки погіршується. Я весь час слухаю її не хочу, не буду, я винна в усіх смертних гріхах, все що я роблю - роблю не правильно. Вона не хоче робити уроки, творчі завдання наразі її теж не дуже цікавлять, на тренуванні вона займається на відчепись, якби її воля, то вона весь час сиділа б в гаджетах. Іноді мені здається, що я попугай, бо мені треба повторити одне і теж мільйон разів, щоб вона хоча б перевдяглась з піжами і вмилась перед тим, як підключатись на уроки. Останнім часом все частіше доходе до істерик, сліз та ору.
В той же час я розумію, що війна та онлайн навчання і так несуть свій негатив і навряд вона зробе якісь правильні висновки, залишившись без подарунку. Скоріш за все це відкладеться в її свідомості, як факт, що вона безнадійно погана. Бо в неї колись вже був період, коли вона розказувала, що краще б ми її не народжували, бо ми заслуговуємо хорошої дівчинки.
То ж я в ступорі, я не розумію як правильно діяти, як її мотивувати і як налагодити наші стосунки
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Доброго дня. Залишити без подарунка дуже погана ідея , бо так дитина ще більше може віддалитися.
Знайдіть інший підхід для вирішення конфліктів, істерик ( більше розмовляти або звернутися за допомогою до психолога чи психотерапевта, я з такими запитами працюю).
психолог онлайн
Добрий день
цитата:
В той же час я розумію, що війна та онлайн навчання і так несуть свій негатив і навряд вона зробе якісь правильні висновки, залишившись без подарунку. Скоріш за все це відкладеться в її свідомості, як факт, що вона безнадійно погана.
Ви все вірно розумієте, так воно і буде.
цитата:
Вона не хоче робити уроки, творчі завдання наразі її теж не дуже цікавлять, на тренуванні вона займається на відчепись, якби її воля, то вона весь час сиділа б в гаджетах.
Варто проаналізувати, що у вас спрацьовує частіше до дитини: заохочення, похвала, винагороди чи покарання, критика, обмеження? Можливо, треба передивитися ваші сімейні правила і зменшити трохи тиск, збалансувати систему "заохочень та покарань".
Ну і головне, покарання (якщо вже воно має бути), має нестися не "взагалі" за все погане, а саме за конкретний якійсь проступок, одразу і діяти обмежений час. І ці правила мають бути обговорені заздалегідь з дитиною.
цитата:
По легенді яку всі знають цей чарівник приносить подарунки хорошим дітям, а неслухам - різки. То ж цілком логічно, що якщо дитина в неадекваті, то подарунка чекати не слід.
Так то оно так. Але це все ж таки, в першу чергу про батьківську любов до дітей. Безумовну любов. Дитина не завжди буде дитиною, колись вона зрозуміє (а може й вже), що це не Святий Миколай особисто приносив під подушку подарунки, а це робили батьки. Або не робили.
"Дитина не в адекваті" - що ви маєте на увазі?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Оставить ребенка без подарка это очень плохая идея, которая травмирует ребенка.
Тему, как мотивировать ребенка, я бы вообще оставили пока. Задача разобраться в том, что с ребенком происходит и почему. Плюс разобраться в ваших ожиданиях от дочки - какой она должна быть, как учиться, слушаться и тп.
Часто ожидания родителей и их убеждения, какие должны быть дети, сильно нереалистичны и искажены собственными детскими травмами
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы в большей степени описуете свои негативные чувства к дочери с которыми справиться не можете!
Не стоит от ребенка ожидать взрослого поведения и понимания, дети формируются постепенно, все процессы внимания, мышления, память..... это процесс для каждого возраста свой и конечно дети не такие зрелые как взрослый сформированный человек. Можем ли мы от них добиваться того что ожидаем?
Это важный момент, я вам рекомендую обратится к психологу и поработать с своими ожиданиями, раздражением и отношением к ребенку и себе, только от родителя будет зависеть модель поведения ребенка!
Наказание подарком на праздник, как думаете о чем это скажет вашему ребенку что она "плохая девочка" и не заслуживает в жизни на лучшее, ведь она своим поведением не заслужила, будет ли ребенок обижаться, чувствовать себя отвергнутым, пойдет ли такая "мотивация" на пользу? Вы бы что ощущали?
Рекомендую обратится к психологу и начинать менять взаимодействие моделей поведения с ребенком!