Думки про самогубство
Я дуже чутлива людина, а найболючіше, що я сприймаю - це стосунки між мною і моєю сімʼєю. Я виросла в сімʼї де батько пʼє, матері від частини всеодно на мене, а сестра обзиває і погрожує. Найбільше хочеться підтримки сімʼї, оскільки я ніде не зможу отримати таке піклування крім як від батьків. Коли я плачу, мати злиться, кричить і ображає мене ще більше, на-кшталт «нюні попустила, а вже така здорова кобила», ніколи в житті не вислухала мене і не підтримувала, коли це було дуже потрібно. Сестра за дрібниці критикує, обзиває. В мене дуже мало знайомих, кому б я довірилась чи наважилась розповісти про таке (оскільки у них все добре зі сімʼєю, а мені стидно за свою) оскільки одразу виникає думка, що цим я тільки покажу себе слабкою, дурною і взагалі, кому здалися мої проблеми? І тим більше, вони не порадять і не скажуть мені того, що я хочу так давно почути від рідної матері. Кожен день я уявляю себе в іншій сімʼї, де б мене любили, підтримували і надавали б допомогу, яку я потребую. Я кожен день заздрю своїм друзям, у яких все прекрасно з батьками. У всіх навколо нормальні стосунки зі своєю сімʼєю, чому мені не пощастило? З цього всього випливає думка про моє майбутнє: в найважчий період, коли я буду без грошей, в складній ситуації, або не знайду вихід з певної ситуації, не знатиму того чи іншого - мені ніхто не допоможе. У мене дуже слабка надія на батьків. З цього випливає думка - самогубство. Я вже близько до цього. Є сенс терпіти це все, якщо в майбутньому нічого не зміниться, а буде тільки гірше? Я тільки все більше буду псувати свою психіку і стану хворою. Думала багато раз, що якщо нічого не складеться у майбутньому, самогубство точно буде. Що робити? Як мені жити в цій сімʼї ще купа років? Рішення йти до психолога - ніяк, мати не дає гроші і каже, що він мені не потрібен. Дякую за увагу, буду дуже вдячна відповіді.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Доброго ранку Oko!
Дуже шкода, що так склалося у Вас з рідними людьми, але...
Інколи таке трапляється, і, повірте, не лише у Вас одної. Зрозуміло, що в 15 років дуже потрібна любов та підтримка рідних, бо ще не знайшли своє місце в житті. І все ж, це не "кінець світу". Бо,як правило, сильним людям на початку життя даються серйозні випробування. А отже, це означає, що Ви можете з усім впоратися. Ви запитаєте, для чого?
Відповім. Для того, щоб стати сильнішими і почали шукати опору в собі, а не сподіватися на когось в житті.
Щодо суїциду. Певне, вирішувати Ви будете самі, але який сенс це робити, якщо все одно ті ж самі проблеми залишаться з Вами, в Вашій душі у вигляді образ, страхів, тривог?.. Життя - це ж не сеанс в кінотеатрі, який можна просто вимкнути... Не просто ж так наші предки раніше тих, хто скоював суїцид, не ховали поруч з усіма іншими...
Окрім того, якщо Ви думаєте, що в такий спосіб змусите батьків та сестру жаліти за Вами і плакати, що погано до Вас ставилися... Ну і поплачуть, а потім все одно продовжать жити своїм життям, а от у Вас життя вже не буде...
Замість того, щоб сидіти і страждати, притягуючи своїми думками до себе найгірші сценарії життя, почніть цікавитися які існують закони життя, як наше життя влаштоване, який основний сенс нашого приходу в цей світ і як потрібно змінитися, щоб бути щасливою, гармонічною, успішною та багатою.
Почніть слухати лекції Олега Торсунова. Там дуже багато про закони життя і про стосунки між рідними людьми. Там знайдете відповіді, чому у Вас саме такі батьки та сестра, а не такі як у інших і чому батько п'є, а мама така недобра.
Як Ви думаєте, Ваша мама та батько щасливі?
Відредаговано автором 16-12-2024 10:19:58