Їхати не можна залишитися (де ставити кому?)
Так сталося, що чоловік хворіє на рак і лікується за кордоном. Їхав на півроку-рік, лікування продовжили на невизначений термін. Ми одружені 22 роки, кохаємо один одного. Зрозуміла, що не хочу більше жити в розлуці і стало питання переїзду до нього. Але в Україні залишаються дуже вікові батьки, з якими я дуже близька. Вони наче і не проти мого переїзду, але я відчуваю перед ними провину. На додачу донька, якій 13 років, не хоче їхати в іншу країну. Переживає, що не знайде в новій школі друзів, та і спорт не хоче кидати. Їхати без неї не варіант. Я вже півроку розриваюся між чоловіком, батьками і донькою. Допоможіть мені вийти з цієї ситуації з найменшими для всіх психологічними втратами. Дякую!
Питання від: ; Вік: 44

психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
Все це відбувається від того що ви не можете прийняти остаточне рішення. І взяти відповідальність на себе. Зараз ваше бажання бути доброю для всіх тільки не для себе. Почуття провини перед батьками є несприйняття себе и своїх рішень та страху осуду.
Перше за доньку відповідаєте ви бо вона є неповнолітня , а тому рішення приймаєте теж ви.
По друге я так розумію донька не дуже скучила за батьком і тому не має намірів їхати до нього.
Третє батьків можливо забрати з собою, чи найняти людину яка буде про них піклуватися деякий час, а вам приїжджати та відвідувати їх ви ж не відлітаєте на другу планету.
Четверте можливо зробити розвідку та поїхати самою на деякий час, і потім все вирішити остаточно
Всі живуть своїм життям тільки ви підлаштовуєтесь під когось, але це ваш вибір і він вас гнітить .
Це все зона вашої відповідальності.
психолог онлайн
Для ВСІХ НЕ вийде.
Треба буде обирати того, хто ВАЖЛИВІШИЙ. Принаймні на цей час. А для ВСІХ бути "гарною дівчинкою" - НЕ варіант. Це виключно дитяча позиція.
Хоча мабуть і хотілося б, що за Вас цю проблему вирішили, але ж. Дорослість - це відповідальність за СВІЙ вибір. А НЕ за інших.
За інших - то батьківська позиція.
А егоїстичні маніпуляції з боку доньки та батьків - очевидні. Від того й 100% ШТУЧНЕ відчуття провини. Ним Вас і прив'язали до себе батьки. Думаю, що з самого дитинства так - стикався з подібним неодноразово.
Ще додам. Що критичніше за все - це стан чоловіка. І фізичний, і психологічний. А він багато в чому залежить від ПІДТРИМКИ близьких.
Це додає сил в боротьбі за життя та здоров'я. Для всіх інших в родині подібної небезпеки НЕМАЄ.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю.
Відчувається, що Ви розгублені та не знаєте, як зробити так,щоб всім було добре. Насправді, є чому розгубитися, бо Ви намагаєтесь знайти відповідь в завданні, яке його не має. Як в математиці: задача без відповіді. Задача не має рішення, тому що умова складена некоректно. Якщо змінити складові, то ймовірно, рішення знайдеться.
Наприклад, те що залишається незмінним- ваш чоловік, який на зараз, потребує Вашої присутності найбільше.
Далі, Ваші батьки, які " не проти мого переїзду". Тобто, вони можуть дати собі раду- це факт. Все інше ваші фантазії або підсвідоме небажання переїжджати ( це не осуд).
Залишається донька. Це Ваша дитина, й Ви її знаєте найкраще. Тому, Вам вирішувати, як вчинити: використати батьківську владу або ж домовитися на переїзд. Можливо, залишити її з кимось з родичів. Але, залишатися ради дитини в Україні, на мою думку ідея не дуже. В першу чергу, це не буде корисним для дівчини, бо покаже їй, що її комфорт важливіший за ваші з чоловіком відносини, що любов та взаємопідтримка в родині- пустий звук. Ви не навчите доньку жертвувати своїми потребами заради потреб близької людини ( іноді). А це дуже буде в пригоді, коли з'являться в неї свої діти або Ви будете потребувати допомоги, та взагалі, не завадить по життю.
Яке б рішення Ви не прийняли, все рівно буде відчуття сумніву, що воно вірне. Так відбувається завжди, коли вимушений робити вибір. Можливо, якщо Ви про це будете знати, Вам буде простіше почати діяти.
психолог онлайн
К сожалению, все угодить вы не сможете. Вы при любом выборе останетесь с каким-то переживаниями и недовольством других.
Я бы рекомендовала вам взять несколько консультация и разобраться в своих чувствах, а потом уже принимать решение.
Важно понять, какие представления у вас про отношения взрослый ребенок- пожилой родитель? Откуда берется ваше чувство вины и про что оно?
Про что переживаете больше всего?
Относительно дочери, то тут важно понять, насколько она легко способна адаптироваться к новой стране, знает ли хоть немного язык, какие отношения с отцом, как она переживает его болезнь. Подростковый возраст и правда нелегкий, и важно учитывать все нюансы.
Какой
Как сейчас вы часто ездите и как надолго?
Рассмотреть другие варианты, которые возможны.
Решение непростое и правда требует немного покопаться в себе, обдумать все и уже тогда решать, что делать.
В любом случае, какое бы решение вы не приняли, у вас есть вариант его переиграть. Это ж не так, что вы что-то решили и все, шанса изменить решения нет.