Гомосексуальна романтизація офлайн знайомств
Доброго дня Шановні Психологи,
Мені 20 років, я гей(не відкритий). Почну з того, що Україна хоч і є частиною Європи, але залишається на перший місцях в рейтингу гомофобних країн. Саме тому геям в нашій країні дуже важко знайомитись на живо, як це можна зробити, наприклад, в Америці чи Іспанії, де можна підійти до хлопця, дізнатися чи зацікавлений він у знайомтсві і взяти наприклад його номер телефону чи інстаграм. Тому геї в нашій країні знайомляться переважно в інетрнеті. Але не я. Хоча я людина яка хоче увійти у відносини з гарним, добрим хлопцем, я ненавиджу знайомитись на сайтах. Чомусь мені хочеться, щоб перша наша зустріч з потенціальним майбутнім хлопцем відбулась на живо без переписок, без висилання своїх фото і т.д. Може тому що для мене це не є романтично, або чомусь ще, я не знаю. Проте хотілось би може якось від цього позбутися, бо бути самому до кінця свого життя теж не хочеться. А в реаліях сьогодення познайомитись з хлопцем на вулиці чи виїхати до іншою країни, де це можна зробити практично неможливо. Розумію, що може моє питання не аж так важливе, але буду вдячний за кожну пораду.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Вижу, что есть убеждение, что онлайн знакомство не такое романтичное, как вживую.
Откуда оно?
Каким вы представляете себе знакомство вживую?
Что вживую вы можете сделать при первой встрече, а в онлайне это невозможно?
Возможно есть какие-то страхи про онлайн знакомства?
Про знакомства вживую. Разве нет никаких ЛГБТ сообществ, тусовок, где можно пообщаться оффлайн?
психолог онлайн
Доброго вечора!
Я б не сказала, що романтизація офлайн-знайомств це щось специфічно гомосексуальне. Радше, у Вас наразі є незакрита потреба у живому спілкуванні та побаченнях з хлопцями. Ця потреба складно реалізується через те, що є упередження (в тому числі, і небезпечні) щодо ЛГБТ у нашій країні. І тому Ви відчуваєте фрустрацію, як і будь-яка людина, що хоче близькості і не отримує її.
Щодо онлайн-знайомств, я розумію Вашу неприязнь до них. У застосунках для знайомств дуже обмежений об'єм інформації про людину, і не завжди люди, які пишуть про себе достовірні дані. Також є ризик натрапити на шахраїв чи навіть людей, схильних до насильства (в тому числі, на підгрунті орієнтації). Тому у мережі треба дотримуватися правил безпеки, захищати свої персональні дані і не погоджуватися на зустріч з хлопцем, якщо Ви на 100% не певні, що хочете цього. Також, якщо Ви вже збираєтесь зустрітися вперше з новою людиною, краще робити це в людному місці (центр міста, торгівельний центр/кафе/кінотеатр, тощо), а не вдома у хлопця чи в малолюдних містахи. І повідомляти близьким (якщо такі є і Ви їм довіряєте) своє місцезнаходження перед тим, як кудись з новою людиною їхати. Коли їдете в таксі/машині, то повідомляйте близькій людині (наприклад, подрузі) номер автівки в якій сидете і адресу, куди направляєтесь, про всяк випадок. І за можливістю, носіть з собою засіб самозахисту (газовий балончик, тощо).
Зазвичай, цих правил дотримуються дівчата перед побаченнями, але ті самі правила доречні і щодо хлопців також. Тим паче, що ЛГБТ - це вразлива група, бо підпадає під дискримінацію суспільством.
Це було про віртуальні знайомства. А щодо реальних зустрічей, то чи бувають у Вашому місті або обласному центрі Вашої області прайди, чи інші заходи на підтримку ком'юніті, де можна було б познайомитися з собі подбними? Можна пошукати перевірені організації та перевірені заходи (знову ж таки, в людних місцях), які можна використати для знайомств? Пошук партнера це завжди важко, своєї статі - в тому числі, але реалізувати це можна.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375494 для Валентина Михайловна
Просто, если вспомнить все мои попытки войти в отношения, то каждая заканчивалась провалом. Но самые незабываемые эмоции я испытывал с двумя парнями, с которыми знакомился случайно. На выпускном и в общежитии. До сих пор иногда они мне снятся(не часто, раз в пол года). А все остальные парни, с которыми знакомился в интернете не оставили после себя никаких эмоций. Некоторые даже были лучше тех двух в пару раз, но факт того, что я сам их нашел в интернете вообще меня не будоражил. Это как когда ты долго ищешь пианино в интернете, и иногда находишь какое то, идешь его смотреть, вроде и неплохое, но эмоции не те, потому что я ожидал это пианино на этом сайте. Другое дело когда ты, например, занят своими делами, немного забываешь обо всем и тут идя по лестничной клетке резко находишь неплохое пианино, которое вроде даже можно взять. Может оно и не наилучшее, но факт того, то в каком то смысле "оно тебя нашло", а не ты его искал, даже если пианино не такое классное как те, что в интернете, приносит намного более яркие эмоции и воспоминания. Лично у меня так.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375495 для Марія Радченко
Ви знаєте, бувають. Але дуже б не хотілось, щоб хтось мене побачив на такому заході. Самі розумієте. Тому мені більше подобаються "випадкові зустрічі".
психолог онлайн
Тоді Вам може більше підійти спілкування у спільних умовах, таких як робота або навчання, якісь курси, майстер-класи, концерти, тощо. Якщо не афішуєте свою орієнтацію, можна спочатку спілкуватися з людиною, а потім розкриватися їй тоді, коли відчуваєте довіру.