Чоловік мастурбує на еротичні фото і відео
Ми з чоловіком вже 8 років разом, на даний момент я вагітна 3 дитинкою ( вагітність важка, понижене лібідо і дискомфорт під час сексу) тому секс в нас відбувається 1 раз на 2 тижні.
Помітила що чоловік вже більше ніж пів року( до початку вагітності) почав цікавитися еротичними відео та фото ( не порнографія! А саме еротика!) Каже його збуджує коли вони одягнені роблять якісь сексуальні рухи.
Він мастурбує дивлячись на це. Навіть знайшов собі одну дівчину в інстаграм яка викладає відео такого плану і зберіг її сторінку, каже що декілька разів мастурбував на неї .
Я вважаю що це емоційна зрада.
І винною він в цьому робить мене( через нестачу сексу)
Хто правий в цій ситуації? І як вирішити проблему?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Проблема намного серьезнее и глубже, чем просмотр фото.
Что вам даст понимание того, кто прав?
У вас есть какие-то варианты, как вы сейчас можете действовать?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375871 для Валентина Михайловна
На даний момент немає ніяких варіантів що далі. По розмові з чоловіком я зрозуміла що він не бачить в цьому проблеми і психологічної зради тим більше, а мені тим і больніше... Вже нічого не дасть відповідь чи я права чи він, я просто хочу зрозуміти чи можливо я перегинаю палку і це дійсно ок чи все таки це зрада.
Чоловік сказав що я не буду встановлювати правила( він думає що це я придумала собі ) він згоден завершити стосунки але не визнавати що проблема все ж існує.
психолог онлайн
А разве, если вам сказать, что нет, это не измена, вам станет легче, чувства неприятные исчезнут?
Основная проблема это то, что вы написали, что муж готов завершить отношения и для него важнее быть правым, чем быть в отношениях с вами.
Я бы отталкивалась не от этой темы с просмотром фото голых, а с тем, как вам самой дальше быть с учетом наличия двух детей и вашего положения.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375901 для Валентина Михайловна
Я не хочу бути в стосунках які не цінуються. Якщо стосунки завершаться я всерівно справлюсь з дітьми і так далі... Але проблема не в тому наскільки буде важко фізично, я не знаю як допомогти собі морально.
психолог онлайн
Про что больше всего вы переживаете, что не справитесь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375903 для Валентина Михайловна
Я дуже емоційно таке переношу, я не хочу щоб інші знали про мій емоційний стан, особливо діти так як вони вже розуміють що щось не так.. боюсь впасти в депресію. Бо до вагітності періодично знаходилась в такому стані.
психолог онлайн
Какой возраст детей?
Что случится, если кто-то узнает про ваши переживания? Я не про детей, а других взрослых.
Возможно есть конкретные люди, которым вам не хочется ничего говорить? Если да, то кто это и почему так?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375905 для Валентина Михайловна
Діти віком 6 років та 4 .
Конкретно не хочу щоб мої батьки знали , ми живемо з моєю мамою і мій чоловік для неї ідеальний( він не вживає алкоголь,не палить і дуже роботящий) для стандартів того покоління це джекпот . Ясно що вона не знає про нього нічого поганого і про причини наших сварок, так як я дуже емоційна і коли я зриваюсь вона чує що лише я кричу і вважає мене істеричною дурною. В моїх батьків немає розуміння розійтись бо вони вже 40 років разом і прожили всі зради і негаразди. А в мене так не виходить, я чомусь пам'ятаю завжди усе, і хоч кажу що пробачила все одно це пам'ятаю і воно болить.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375905 для Валентина Михайловна
І в загальному не люблю виносити "сміття з хати" на люди. Я така що для мене важлива думка оточуючих.
Я не хотіла б завершувати ці стосунки , але наразі я не бачу подальше життя з людиною яка так мене зневажає. Я хочу щоб він зрозумів що це проблема і ми її вирішили.
психолог онлайн
Из вашего рассказа видна еще тема одна для работы с психотерапевтом - тема сепарации от родителей, конкретно про психологическое отделение.
Вы боитесь озвучить маме свои переживания, переживаете про мнение окружающих, а это отражается и наших отношениях с противоположным полом. Поэтому данную тему важно проработать.
Имеете ли вы финансовую возможность завершить отношения с мужем?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375908 для Валентина Михайловна
Не зовсім. В даному положенні я стаю залежна від нього на половину, бо зараз я припиняю роботу і не зможу фінансово тягнути все. Також іншу половину фінансів покривають мої батьки але це не завжди стабільно так як стосунки з ними не завжди нормальні( моя мама часто тепер вживає алкоголь, через це великі конфлікти) . В плані фінансів я виходить залежна поки від нього.