Чи Варто розказувати.
Доброго вечора.
Моя проблема в тому що я спілкувалась із іншим чоловік.
Я заміжня в мене гарний шлюб.
Скажу одразу що тій людині нічого не обіцяла. Тобто одразу написала що тільки спілкування в формі друзів..
Ця переписка тривала 1.5день
Коли людина почала переходити межі дозволеного і писати відкрито про інтим. Я спочатку зупинила і задала питання (тебе цікавить суто секс?) але відповідь не отримала до кінця дня мені так людина набридла бо просто беззупину строчив смс. Тому вночі я його заблокувала.
А зранку ця ж людина мені почала писати з іншої сторінки.
До чого я веду мені прямим текстом натякнули що розкаже моєму чоловікові все.
Мене мучать сумніви
Порадьте чи мені все ж розказувати про переписку з іншим?
І як правельно це розказати.??
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Соломія Лехіцька
Доброго ранку!
цитата:
Порадьте чи мені все ж розказувати про переписку з іншим?
І як правельно це розказати.??
Перш, ніж щось вам відповісти по суті питань, варто з'ясувати ваші мотиви у спілкуванні з іншим чоловіком. Можете уточнити, з якою метою почали спілкуватись? Чия це була ініціатива - ваша чи його?
Зрештою, як ви один одного знайшли?
цитата:
Мене мучать сумніви
Тут теж треба дещо розкрити. Щодо чого ваші сумніви? Говорити чоловікові або мовчати? Опасіння щодо наслідків? Картаєте себе за помилковий крок?
До речі, думаю доречно зважати на ваші стосунки зі своїм чоловіком. Чи є між вами довіра? Повага?
цитата:
Невже вони знайомі між собою?
Шантажисти, зазвичай, бояться рішучості і рішучих дій від іншої сторони. Ви готові йому заявити, що звернетесь до поліції через переслідування і погрози?
Відредаговано автором 26-01-2025 09:38:45
Доповнення від автора
Перейшла за посиланням від однієї дівчини виявилось то посилання в анонімний чат. Там і познайомилась з тим чоловіком.
Він запропонував перейти в тг я і по дурості погодилась наголосивши що заміжня і спілкуватися можу лишень в дружні формі. Мотивів зрадити чоловіка не було. Перепис перших пару год була адекватна я навіть скинула своє фото. Вже до кінця дня ця людина відкрито вела бесіду про секс.
Я декілька раз відписала що мене це не цікавить.
За знайомиство з чоловіком почав писати коли я його заблокувала не знаю чи правда чи ні. (писав з іншого акаунту вже)
На рахунок довіри не можу сказати так одразу. Я наприклад дуже багато чого пробачала чоловіку. Але так щоб прямо йому сказати про таку річ мені якщо чесно соромно. Я в принципі проти стосунків на стороні.
Доповнення від автора
Але мені дуже хочеться очистити своє сумління. Це так як якийсь тягар.
Доповнення від автора
Допоможіть будь ласка!!!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376934 для Володимир Анатолійович
Я відповіла на ваші запитання.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Соломія Лехіцька
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день. Розповідати чоловіку чи ні стосовно Вашого спілкування з іншим, вирішити можете тільки Ви. В кожній сім'ї є власні допустимі кордони. Для однієї сім'ї нормально спілкуватися з іншими протилежної статі, для іншої може бути недопустимо.
Щоб допомогти Вам, для початку потрібно розібратися, чому Ви вирішили зайти на анонімний чат для спілкування? Яка Ваша потреба не задовольняється у шлюбі? Потреба в увазі, розумінні, прийнятті? Чого саме не вистачає Вам у відносинах з Вашим чоловіком?
Чому Вас мучать сумніви? Чому Ви відчуваєте себе винною?
Чи хотіли б Ви розповісти про це чоловіку, якщо б чоловік із сайту не почав Вам загрожувати?
Чи є взагалі довіра між Вами і Вашим чоловіком у шлюбі?
Можливо краще розповідати своєму чоловіку про власні потреби, проте, чого б Вам хотілось отримувати від Вашого чоловіка, замість пошуку сумнівного спілкування?
Відредаговано автором 26-01-2025 13:21:40
психолог онлайн
Вы не сделали ничего плохого. Но поскольку вы написали
цитата:
то скажу, что
Не нужно очищать свою совесть за счет мужа. Потому что это нечестно. Вы чувствуете вину и вместо того, чтобы справиться с ней нагрузить хотите мужа.
По поводу того, что вы искали в этом общении стоит разобраться. Вам не хватает общения с мужем? Не хватает какого-то общения в целом? Какие у вас отношения?
Вы написали, что многое прощали мужу. Что именно?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Тетяна Олександрівна Дубінецька
Доброго дня
Погоджуюсь з тим, що написали колеги.
Важливо зрозуміти чому ви почуваєтесь винною, якщо по суті нічого поганого не зробили. Чи все ж, на вашу думку, є причини? Чи просто хвилюєтесь, що чоловік не правильно зрозуміє?
В цілому для кожної людини поняття зради є індивідуальним. Але в більшості, чати для знайомств - не типове місце для одружених людей.
Тому, слушно, що важливо розібратися з якої потреби ви туди пішли, з якою ціллю хотіли продовжити спілкування в телеграмі.
Стосовно розмови з чоловіком, то якщо у вас в шлюбі є домовленість не спілкуватися і не знайомитися з людьми протилежної статі для особистих цілей, а ви цю домовленість порушили, то, мабуть варто зізнатись і вибачитись. Якщо ж такої домовленості не було, а зрадою вважаються, наприклад, лише інтимні стосунки, то по суті, ви нічого не зобовʼязані говорити. Все залежить від ваших домовленостей, рівня близькості та довіри.
психолог онлайн
цитата:
Прошу, спробуйте сформулювати одним простим реченням, можливо, усього кількома словами, від чого бажаєте ОЧИСТИТИ сумління? Це допоможе і вам, і психологам зрозуміти, в чому саме полягає ТЯГАР.
Також допоможіть розібратись і, в першу чергу собі, як між собою пов'язані ваші цінності -
цитата:
Я в принципі проти стосунків на стороні
і ось ці дії -
цитата:
? Має ж бути якийсь зв'язок(!)
цитата:
Там і познайомилась з тим чоловіком.
Він запропонував перейти в тг я і по дурості погодилась наголосивши що заміжня і спілкуватися можу лишень в дружні формі.
Варто бути щирою, насамперед, з собою. Тоді не зустрінете неприємностей від сумління. Тому спитаю - навіщо познайомились з тим чоловіком? Яку потребу намагались закрити, бо, скоріше за все, її не вдається закрити у шлюбних стосунках?
цитата:
На рахунок довіри не можу сказати так одразу. Я наприклад дуже багато чого пробачала чоловіку.
Спадає на думку, хоч ви про це напряму не пишете, що пробачали зради і тому подібне. Було таке?
цитата:
Але так щоб прямо йому сказати про таку річ мені якщо чесно соромно.
Спочатку уявіть два варіанти, зважаючи на історію сім'ї і поточну атмосферу в ній. Перший - що буде, якщо змовчу? І другий - які будуть наслідки, якщо розповім?
Відредаговано автором 26-01-2025 19:42:38
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечора!
Насправді, дуже шкода, що Ви потрапили в таку ситуацію. Власне, як на мене, не так страшно те, що Вам захотілося поспілкуватися і отримати новий досвід в переписці, скільки - Ваш стан провини та сорому за те, чого Ви не зробили, адже, вчасно змогли зупинитися. Бо, на мою думку, Вам притаманний високий рівень моральних цінностей, що прекрасно.
Але є маленьке але... Чи не надміру суворо Ви караєте себе за те, чого не зробили? І тому, перш, ніж щось розповідати чоловіку, чи не краще, у першу чергу, от саме з цим дуже уважно розібратися? Бо, навряд чи, можна наперед знати, як відреагує він на Вашу розповідь, особливо, якщо говорити станете з позиції "жертви", яка сильно завинила.
Чому? Бо існує певний закон стосунків. До нас ставляться так, як ми ставимося до себе.
Зневажають того, хто зневажає себе сам, навіть, якщо почуття провини та зневаги хибне, як от у Вас. Тим паче, що особливо довірливих стосунків між вами, якщо я все правильно зрозуміла, поки немає.
Ви пишете "На рахунок довіри не можу сказати так одразу. Я наприклад дуже багато чого пробачала чоловіку. Але так щоб прямо йому сказати про таку річ мені якщо чесно соромно".
Тобто, якщо я правильно зрозуміла, чоловік не є прикладом ідеальної поведінки по відношенню до Вас? І якщо все так, тоді, чи не приглушена, витіснена образа на чоловіка і несвідоме відчуття знеціненості і змусило Вас шукати якогось спілкування з незнайомим чоловіком у ТГ, як прояв певної компенсації за все пережите з чоловіком?
На мою думку, те що сталося зараз з незнайомцем - це лише наслідок "запущених" та досить заплутаних стосунків, які склалися між Вами та Вашими чоловіком. І до тих пір, поки Ви не розберетеся в собі зі своїми почуттями до свого чоловіка, розпочинати якісь відверті розмови з ним, знову ж таки на мій розсуд, дуже небезпечно. Бо, як правило, чоловіки, що самі роблять багато неправильного в стосунках, дуже прискіпливо ставляться до вчинків своїх дружин. І таким чином, відкрившись, чи не дасте Ви привід для того, щоб він почав поводити себе ще відвертіше гірше по відношенню до Вас, маніпулюючи Вашим псевдо поганим вчинком?
Судячи з того, що Ви написали про себе та ситуацію, швидше за все, Ви - жінка не лише сором'язлива, але і несмілива та нерішуча. І тільки сильні душевні муки змусили Вас звернутися за допомогою до психологів. І через те, що писати відверто на великий загал Вам також може бути дуже складно, чи не легше
записатися одразу на індивідуальну зустріч, де спілкуватися зможете вже більш відвертіше?
Відредаговано автором 26-01-2025 19:54:03
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376950 для Соломія Лехіцька
Доброго дня та в загальному немає у нас ніяких домовленостей з чоловіком. Просто я напевно всі роки шлюбу не спілкувалася і взагалі не мала поняття про те що можна переписуватись з чоловіками. Тобто я сама після заміжжя собі поставила своєрідний блок (і навіть не помічала інших чоловіків). Тому сама себе виню що перейшла в цей анонімний чат і стала переписуватись з іншим. Хоч навіть одразу розклала пріоритети і поставила перед фактом. Але людина мала інше на меті тому по факту він мене зараз переслідує. І скажу мені страшно від цього. Мало того що він мені пише із інших сторінок. Так він мені каже що знає чоловіка. А якщо чесно не знаю як дати відсіч такій поведінчі того чоловіка.
психолог онлайн
Вы не отвечаете за действия других людей.
И вашей вины в том, что мужчина оказался неадекватным, нет.
Заблокируйте просто по номеру этого человека.
И скорее всего, никого он не знает, просто морочит голову.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376976 для Валентина Михайловна
Я то все головою розумію. Але страшно так я той чоловік військовий і не знаю що твориться у його голові.
психолог онлайн
А что, как вам кажется может сделать тот мужчина, что вас пугает?
Вот прямо конкретные шаги с его стороны и чего именно вы боитесь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376979 для Валентина Михайловна
В голові дуже жахливі думки. Навіть не хочу тут писати якщо чесно. Я думаю якщо б людині було все одно вона б не писала із іншої сторінки.
Або я ж просто себе накручую.
психолог онлайн
А вот все же стоит их написать. То, что четко проговорено, можно рассмотреть на предмет реальности. Потому что да, больше похоже на то, что вы, испугавшись просто общения с мужчиной, накрутили себя
психолог онлайн
Так, Ваші почуття закономірна та зрозуміли. Але у цій ситуації є і інший бік, не менш важливий.
От Ви пишете "по факту він мене зараз переслідує. І скажу мені страшно від цього. Мало того що він мені пише із інших сторінок. Так він мені каже що знає чоловіка".
Кого, на Вашу думку, можна, загалом, шантажувати та залякувати?
Думаю, що Ви і сама знаєте правильну відповідь: лише того, хто дуже чогось боїться та сильно через щось переживає. Страх, як це не дивно, але відчувається навіть тоді, коли ми людину не бачимо, і знайомі лише по переписці, наприклад, втому ж ТГ
Це певний крючок, певний аркан, на якому можна тримати безкінечно людину, і по факту, змушувати її робити будь що.
Ви пишете: "А якщо чесно не знаю як дати відсіч такій поведінчі того чоловіка". Тоді як відповідь очевидна - необхідно глибоко розібратися зі своїми страхами та залежностями, якими і тримає Вас незнайомець.
Ви можете сказати, але ж як діяти реально? Механізм такий. Коли ми живемо під гнітом страху, що б ми не робили, які б дії не застосовували, нас все одно стануть переслідувати. Чому? Тому, що через страх розкрити свою таємницю, ми будемо дуже обмежені в своїх зусиллях, боячись, що нас видадуть, розкажуть про нас і станемо "поганими дівчатками" в очах свого чоловіка. Тоді як людина, що впоралася зі своїми страхами, повертає собі те саме відчуття спокою та власної гідності, яке було втрачене. І з заляканої "жертви" перетворюється на самодостатню, впевнену в собі жінку.
А самодостатня та щаслива жінка завжди зможе знайти вихід у найскладнішій ситуації, при цьому зберігши і свою самоповагу і самі родинні стосунки.
Я все ж схиляюся до того, що проблема набагато глибша, аніж лише ситуація з незнайомцем. Адже,безпосередньо торкається і глибини та довіри з Вашим чоловіком у Ваших стосунках.
Я правильно зрозуміла, чоловік дозволяв собі переходити певну межу вірності Вам, як своїй дружині?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376986 для Алла Григорівна
Тоді просте питання. Наступного разу коли мені напише той чоловік його не блокувати? Наступного разу самі йому зателефонувати? Наступного разу сказати що все розкажеш чоловіку? Чи наступного разу дати телефон чоловіку? Що зробить щоб нарешті задихається тієї люди.? І щоб він не думав що я його боюся...
психолог онлайн
Вам нужно не чтобы мужчина не думал, что вы его боитесь, а перестать бояться.
А для этого нужно разобраться, чего именно вы боитесь и сопоставить ваши страхи с реальностью
психолог онлайн
Найперше, пропрацювати свій страх і перестати боятися того чоловіка.
Як це зробити? Задайтеся питанням, а чого найбільше Ви боїтеся? І чому те, чого Ви боїтеся так Вас лякає? Що може стати найгіршого, якщо він зробить те нарешті, чим Вас шантажує?
А тепер уявіть, що Ви не зможете впоратися зі своїм страхом. І як будете жити далі? Ви збираєтеся все життя ховатися та бігати від того незнайомця? І загалом, від усіх, хто стане Вас чимось шантажувати? Ви пишете, що завдяки якійсь знайомій стали з незнайомцем спілкуватися... А чи не може бути так, що Ваша знайома і той незнайомець знайомі і вона щось йому розповіла таке про стосунки Вас з Вашим чоловіком, чого Ви дуже боїтеся?
Насправді, варіантів дуже багато, а жодна дія, яку Ви вже зробили, не спрацювала. Хіба що спробуйте ще звернутися до кіберполіції і повідомте по те, що Вас шантажують... Щоб вона знайшли і зупинили того шантажиста.
Але навіть в такому випадку, Ваш страх нікуди не дінеться, поки Ви з ним не розберетеся і не впораєтеся. Отже, є щось таке всередині Вас, що робить Вас дуже залежною від от таких маніпуляторів. А це вже питання суто психо-емоційного характеру, яке потребує індивідуальної роботи.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376995 для Алла Григорівна
Про мої стосунки з чоловіком та дівчина не знає. В більшості я розповідаю про стосунки лише поверхнево тому що не вважаю за потрібне ділитися такими речами.
Мене лякає те що в переписці той чоловік випитував мене дуже вперто про мої стосунки з моїм чоловіком після того як дізнався моє прізвище. А потім на пряму почав писати не дуже пристойні речі мені. Самі розумієте якого характеру
Я звичайно не ішла на таку провокацію але все ж. Якщо він знає могло чоловіка то цікаво з якого боку якщо він почав мені таке писати.
І цікаво на що він розраховував коли писав таке.
І звичайно мені здається що його зачепило коли я йому відмовила написавши що я на ліво ніколи не піду.
До слова вже минуло 4 дні коли я завершила переписку але вчора він мені написав далі я заблокувала навіть не переглянула те що написав.
Тепер я думаю можливо він мені хотів щось написати за мого чоловіка таке про що я не знаю.
А може я знову просто накручую себе.
Знову ж таки я вже стараюся не думати про це все бо мені вже здається це химерним бо я взагалі то дійсно вела просто переписку і нічого такого в ній немає
..... так купа людей спілкуються і навіть якщо і він її скине чоловіку то там тільки будуть його не пристойні
слова. А значить і немає нічого боятися бо це не зрада.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376995 для Алла Григорівна
І цікаво на що він розраховував коли писав таке.
А може я знову просто накручую себе.
слова. А значить і немає нічого боятися бо це не зрада.
психолог онлайн
Дякую Вам за відвертість.
Насправді, маніпуляторів, шантажистів, збоченців та шахраїв в соцмережах дуже багато. Бо саме там вони шукають собі "здобич" як у психологічному сенсі, так і в сенсі матеріальному. Зачасти, коли "жертва" шантажиста виявляє дуже сильний страх, з неї можуть почати вимагати гроші за мовчання, користуючись її необережністю та залежністю. Так, наприклад, потрібно під час перепису дотримуватися певних технік безпечної поведінки і, як мінімум, не розкривати особисту інформацію, наприклад, не писати свої справжні ПІБ.
Але вже є що сталося і потрібно виходити з того, що вже є.
Ви абсолютно правильно зробили, що заблокували одразу того незнайомця, якби не одне але...
Ви пишете "можливо він мені хотів щось написати за мого чоловіка таке про що я не знаю...". А для чого Вам потрібно знати щось таке про чоловіка? Щоб що?
З таких переживань логічно напрошується висновок, що був якийсь дуже неприємний досвід в стосунках зі своїм чоловіком... Розумію, що про такі речі навіть думати важко, не те що писати, але до тих пір, поки не розберетеся повністю в природі своїх страхів і таких от переживань, на превеликий жаль, не має жодної гарантії, що на горизонті знову не з'явиться такого ж роду незнайомець, або незнайомка, яка стане певним тригером для всього того, про що Ви намагаєтеся не думати.
Тому я і написала одразу, що проблема набагато глибша. І жити з "заплющеними очима", або намагатися від проблеми втекти, - марна справа. Від себе та своїх почуттів втекти неможливо.
Якщо б між Вами та Вашими чоловіком склалися дійсно довірливі та по справжньому теплі стосунки, по перше, навряд чи Вам захотілося з якимось чоловіком спілкуватися, а по друге.
Навіть, якщо б так і сталося, Ви б так важко не переживали і не боялися, бо змогли легко про все чоловіку розповісти і вже разом знайти вихід.
Тому, як на мене, головне питання - це питання стосунків з Вашим чоловіком і того всього, що Вам прийшлося йому прощати. Бо саму ситуацію з незнайомцем, вважаю лише наслідком певних проблем в стосунках з коханою людиною. До речі, чоловіки, які зраджують, як правило, дуже ревниві і схильні звинувачувати свою дружину навіть в тому, в чому вона не винна.
Тому і вище запитувала саме про те, що між Вами з чоловіком відбувалося раніше...
Власне, Вам вирішувати, чи хочете і далі жити в таких. страхах та переживаннях. Тоді як є можливість не просто перестати боятися і таким чином змусити незнайомця Вас більше не турбувати, але і розібратися в своїх стосунках з чоловіком, щоб зробити їх щасливими.