Не доверяю маме?
здравствуйте,мне очень сложно даётся рассказывать людям что то про себя.Людям в интернете это даётся ещё более менее.Но все равно я чего то боюсь.Маме расказывать вообще страшно, очень не люблю ей ничего рассказывать.про меня она не знает ничего.мне сложно даже рассказать с кем я сейчас переписываюсь и про что.какой фильм только что посмотрел и о чем он.что я рисую.тд.сестре легче но тоже сложно.чтобы каких то прям моментов где она подрывала мое доверие я не помню.но были неприятные.Последний раз я ей рассказывал о своих так сказать проблемах в 12 лет.ничего приятного взамен не получил.Еще подорвалось доверие когда в 10 лет предала подруга рассказав всем мой секрет ,я пришёл заплаканный домой а она особо ничего не сказала.но сестра наоборот говорит что я ооочень доверчивый.не знаю почему ей так кажется.ну, что мне делать не знаю
Питання від: ; Вік: 14
Доповнення від автора
а она очень расстраивается что я ей не говорю вообще ничего в отличие от сестры

психолог онлайн
Доброго вечора!
Насправді, питання довіри - це дуже особиста та делікатна тема. І довіра не з'являється просто так, вона повинна мати певні підкріплення якимись вчинками. Тобто, проблема, як на мене, не лише в Вас, а і в тих людях, з якими Ви спілкуєтеся. Окрім того, всі люди різні. Є люди інтроверти, а нкстраверти. Інтроверти, здебільшого, все тримають в собі, нічого не виносять на загал, а нкстраверти - відкриті і дуже люблять спілкування.
Думаю, що Ви з часом розберетеся і в собі, і в тих людях, які Вас оточують. В любому випадку, тільки Ви самі маєте право обирати кому і що розповідати.
психолог онлайн
Доброго дня.
Дякую вам за те, що поділилися своїми думками. Я бачу, що для вас важливо говорити про довіру, і водночас це щось, що викликає багато страхів і напруги.
Ви пишете, що вам важко відкриватися іншим, особливо мамі, хоча є бажання знайти людину, якій можна довіряти. Це дуже природна потреба – мати поруч того, хто вислухає, прийме, зрозуміє. Але ваш досвід каже, що коли ви довіряли, реакція не була такою, якої ви, ймовірно, потребували. Це могло навчити вас, що ділитися своїми переживаннями – небезпечно, бо можна знову залишитися без підтримки.
Водночас, ваші слова показують, що ви не здаєтеся. Ви все ж таки шукаєте можливості розповідати про себе, пробуєте ділитися тим, що важливо. Це означає, що довіра для вас цінна, просто поки що вона не знайшла свого безпечного місця.
Можливо, вам буде корисно поставити собі кілька запитань:
Що саме робить для мене спілкування з іншими важким? Це страх осуду? Боязнь, що мене не зрозуміють? Щось інше?
Як би я хотів/хотіла, щоб люди реагували на мої розповіді? Що б зробило довіру простішою для мене?
Чи є у моєму житті люди, з якими я почуваюся більш-менш спокійно? Можливо, варто почати з них – ділитися маленькими деталями та спостерігати, як це буде для мене?
Також важливо пам’ятати: довіра – це не «або все, або нічого». Вона може вибудовуватися поступово. І якщо зараз вам складно говорити про свої переживання, можливо, можна почати з іншого – наприклад, ділитися думками про фільми, книги, свої інтереси. Так ви зможете відчути, хто готовий слухати вас та цінувати ваші слова.
І ще – те, що ви зараз аналізуєте свої відчуття, шукаєте відповіді – це вже великий крок. Це означає, що ви хочете змін і шукаєте для себе кращого шляху. Ви не самі в цьому, і ваша потреба у довірі абсолютно природна.
Доповнення від автора
здравствуйте, спасибо за ответ. я боюсь что меня не поймут ,осудят и всем расскажут.я бы хотел чтобы меня просто поняли ,и было не все равно на меня.но меня не поймут в любом случае.есть человек которому я в теории могу довериться но он без вести пропавший второй год.Мне хочется чем то делиться с людьми.Есть подруга я ей могу рассказать что то такое,но чисто потому что ей +- все равно,ей бы хиханьки да хаханьки.или она не поймет что я вообще хотел.ее реакцию и ответ я знаю наперед.она для меня как дневник которому я могу рассказать а он потом или все сотрёт забудет или вообще и не запишет,как то так.спасибо большое за ответ
психолог онлайн
Вітаю
Якщо ви хотіли б з мамою говорити, то могли б пояснити їй, що для вас важливо, щоб вона не критикувала і підтримувала вас, не розповідала іншим. Що ви цінуватимите таке спілкування. Можливо, вона теж хоче вас підтримати, але не знає як.