Проблема з дівчатами
Доброго вечора. Мені вчора виповнилось 20 років я відпразнував з 3 своїми друзями, мені 20 років і я став помічати що в мене невиходить з дівчатами в мене за все моє життя було 2 дівчини і то перша була а би так для вигляду я знею навіть не цілувався, друга дівчина була кращя знею я почув що таке любов і почав цілуватись але до секса діла не дойшло їй було 14 мені 15, в мене вже 5 років не було дівчини, я незнаю що с цим робити вже 20 а в мене ще не було сексу, мене це обурює я сам на себа обурений, я так добре списувався з 8 дівчатами і всі вони пролетіли я с кожной з них гуляв але так нічого не вишло даже до поцілунку діло не дійшло, говорю зразу про секс чи там скільки в тебе було хлопців я таке теж не питав чому я їм не подобаюсь в чому ж моя проблема ? Слідкую за собою але не виходить. Є знайомий який зраджує і відноситься як до гівна і дівчина з-ним притому що вона гарне я задумую що може слід так саме ставитись агресивно як до гівна і може тоді я найду дівчину чи хоча б секс, я усвідомлюю що по мені видно що в мене не було сексу тому що я такі теми з дівчатами не спілкуюсь що зімною не так ? мене бентежить це все! Мій батько мені розказав що в ньго був в 16 років, і друзі мої теж 16,17 один я такий, тепер мої батьки знають що не було сексу. А ще є страх не задовільнити дівчину через розмір що мені робити ?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Марія Радченко
По-перше, Влад, вітаю Вас з днем народження!
По-друге, запрошую Вас на консультацію, я працюю з темою сексуальності, і стосунків також. Тема делікатна, і тому краще говорити віч на віч.
А щодо вступу до сексуальних стосунків - не порівнюйте себе ні з ким, у кожного все індивідуально. І тим паче, не рівняйтесь на тих, хто зраджує і погано відноситься до дівчат. Якщо ви зараз не можете встановити тривалий контакт з дівчатами, то при гіршому відношенні вважаєте, що віийде?
В стосунках важливо встановити добру комунікацію, довіру, мати спільні цінності і інтереси, і поважати один одного.
З приводу останього питання - можна почитати книжки на цю тему, є сатті на інтернет ресурсах, а можна прийти на консультацію і вирішити це питання швидше.
психолог онлайн
Доброго вечора.
У Вашому пості багато переживань з приводу самотності, бажання знайти дівчину і отримати новий досвід, а також суспільні упередження, які заважають Вам на шляху пошуку себе.
Почну з того, що нормально хотіти знайти пару та бути у щасливих стосунках, і багато молодих людей знаходять "свою" людину не одразу та відчувають самотність, Ви у цьому не одні. І явно не єдиний на планеті 20-річний хлопець, в якого не було сексу. (Не для знецінення Ваших переживань, а для розуміння, що не всі довкола переспали з кимось, а Ви ні, а таких людей насправді багато.)
Щодо суспільних упереджень та хибних переконань, то тут вони тільки заважають, бо у кожної людини свій шлях.
Ваші батьки, до прикладу, жили в інші часи, коли соціальна зрілість людей (не плутати з психологічною зрілістю) наставала в середньому швидше. Люди менше часу навчалися перед роботою, а також раніше заводили стосунки і одружувалися, раніше заводили дітей. І, через в середньому нижчий рівень життя, раніше помирали. Це може бути однією з причин, чому у Вашого батька раніше був перший сексуальний досвід. Хоча порівнювати себе з батьком в цьому плані чи присвячувати його в подробиці свого життя (якщо нема такого бажання) не обов'язково, як і не варто стидатися своєї недосвідченості.
Друзі можуть бути комунікабельнішими за Вас (що не означає, що Ви гірші). Також, не обов'язково Ваші друзі, а люди в принципі, можуть казати що вони досвідчені, аби не виділятися невігідно з натовпу, тому тут теж можна не приймати чужий досвід і розповідь про нього як свою особисту поразку.
Вести себе з дівчатами (і з людьми взагалі) як з лайном - не варто. Бо аб'юз наносить велику шкоду психіці тих, кто від нього потерпає, і загалом обидва партнери в такій ситуації будуть нещасливі. Ви, ймовірно, шкодували б з часом, якби погано ставилися до дівчини суто заради досвіду, а в неї був би поганий досввд. Тому не варто гнатися за швидким отриманням результату, який Вам потрібен, а спочатку подумати, на що саме Ви розраховуєте, для чого Вам це треба, тощо.
Вам може хотітися просто сексу чи довготривалих стосунків. Ви можете хотіти відносин для себе, чи просто тому що так прийнято і щоб люди не засудили. В будь-якому разі, раджу звернутися до психолога з цим запитом, щоб розібратись у собі. Бо будь-який стосунок краще за все починати не через порожнечу всередині як дефіцит самоцінності і самоприйняття, і не як бажання отримати трофей, щоб після цього знов чогось не вистачало, а зі стану наповненості емоційним ресурсом та емоційної зрілості, і бажання цим поділитися з кимось ще.
психолог онлайн
дякую за те, що поділилися такими важливими переживаннями.
Це нормально, що у вас не було сексу до 20 років. Секс - це важлива частина близькості між двома людьми, але це частина стосунків. Стосунки не складаються лише з сексу. Важливо прийти до сексу в стосунках поступово.
Я б вам радила відповісти собі на запитання - з якою дівчиною ви б почувалися добре в стосунках, яка ця дівчина в вашій уяві. Так ви приблизно знатимете кого шукаєте.
Коли справа дійде до сексу, то важливо щоб і ви і дівчина сказали один одному про свої бажання і очікування від сексу. Нормально, якщо з першого разу не вийде, оскільки чоловік хвилюється перед сексом, і це хвилювання може призвести до спаду ерекції, це є нормальною фізіологічною реакцією.
Раджу вам подивитися серіал "Сексуальна освіта", це хороше кіно, де люди вашого віку розповідають про свої перші спроби сексу, страхи, переживання з цього приводу.