не котролюю посмішку
Добрий день, я дівчина підліток, та в мене є проблема, яку б я хотіла вирішити саме тут, тому що немає можливості її вирішити з психологом
я не котролюю свою посмішку у деяких випадках. Наприклад коли на мене хтось дивиться або щось розповідаю або мені розповідають, я просто посміхаюся і все, навіть якщо я цього зовсім не хочу, або коли біля мене трапляється якісь події, наприклад впала людина або я бачу, що в когось не виходить щось зробити або дуже не смішні жарти, я все равно посміхаюся.Це дуже прості та короткі приклади, але сподіваюся, що зрозуміло. Мені дуже соромно що я просто так посміхаюся коли це зовсім недоречно.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Це може бути Ваша автоматична реакція на стрес та нервове напруження в деяких ситуаціях. Важливо зрозуміти, які думки та емоції стоять за такою реакцією, і чому саме нервуєте.
психолог онлайн
Добрий день! Ваша посмішка - захисний механізм, який зміниться лише тоді коли з’явиться інший. Розумію, що в деяких випадках Вам це заважатиме бути зрозумілою для інших.
Щоб напрацювати інший захисний механізм, добре б спочатку проаналізувати, які відчуття та емоції маскує усмішка, усвідомити їх, навчитися проживати інакше. Та ще можуть бути інші фактори, наприклад, в дитинстві потрібно було бути сильною, не плакати коли боляче, а посміхатися і т.п.
психолог онлайн
Вітаю, Ніна!
Посмішка — це не завжди ознака веселощів. Вона може бути:
Реакцією на стрес або невизначеність – коли мозок не знає, як правильно реагувати, він обирає посмішку як «безпечну» відповідь.
Або це може бути як механізм самозахисту – посмішка допомагає зняти напругу та уникнути конфлікту.
Також це може бути автоматична звичка – якщо Ви часто посміхаєтеся в різних ситуаціях, мозок закріплює це як рефлекс.
Це може бути Ваша реакція на увагу – можливо, Вам ніяково, коли хтось на Вас дивиться або очікує реакції, і посмішка стає несвідомим способом впоратися з цим.
Важливо поспостерігати за своїми емоціями.
Наступного разу, коли будете спостерігати за собою таку реакцію, запитайте себе: «Що Ви зараз відчуваєте?»
Це роздратування, тривога, збентеження чи щось інше?
Або попробуйте знайти заміну цій реакції, наприклад, легке кивання головою, нейтральний вираз обличчя.
Можете практикуватися перед дзеркалом, щоб навчитися контролювати вираз обличчя. Наприклад, якщо хочеться посміхатися в серйозний момент, спробуйте змінити це на зосереджений або спокійний вираз.
Іноді посмішка — це спосіб приховати справжні емоції. Дозволяйте собі відчувати їх і не боятися виражати по-іншому.
Навіть якщо Вам соромно, пам’ятайте: це просто звичка, а не свідомий вибір образити когось.
Зміни не приходять миттєво, але з часом можна навчишся краще контролювати свої реакції.
Це нормально — не завжди розуміти, чому ми так поводимося. Але вже зараз Ви зробили важливий крок — звернули на це увагу .
психолог онлайн
Вітаю!
спробуйте поспостерігати, які емоції ви відчуваєте, коли з'являється неконтрольована посмішка - гнів, сум, радість тощо. Опишіть свій стан, який вдалося поспостерігати за собою. Можливо, заведіть щоденник і записуйте ці спостереження. І через певний час, Вам стане краще зрозуміло, що саме стоїть за посмішкою, які емоції. Усвідомлення того, що стоїть за цим, може зовсім прибрати таку реакцію як посмішка.