Познайомилась з чоловіком і він пропав
Добрий день , познайомилась з чоловіком онлайн , щодня спілкувалися . Він мені відкрився , здалося адекватна людина , мені сподобались його цінності . На другому побаченні переспали в нього дома , зранку я хотіла їхати , але він попросив ще провести час разом , потім перезвонила його мама і попросила приїхати на якусь допомогу , він мене провів , поцілував . Ще перезвонив коли була в дорозі , сказав як доїду додому , щоб написала . Я написала , він відповів супер . Коли були в нього дома , здалось що плани будує зі мною , типу в слідуючий раз то то і то то , мол нам надо спіраль , щоб секс був довготривалим . Ввечері його набрала , він збив , потім написала смс , він прочитав і не відповів , потім я ще одне повідомлення написала : типу ти не хочеш спілкуватися ? То давай внесемо ясність , він так і не читав , хоча був в сеті . Що це за поведінка ? Що могло так вплинути на нього ?
Питання від: ; Вік: 41

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Tina!
цитата:
Ввечері його набрала , він збив , потім написала смс , він прочитав і не відповів , потім я ще одне повідомлення написала : типу ти не хочеш спілкуватися ?
Співчуваю вам. Напевно, ви спантеличені такою поведінкою чоловіка. Проте... іноді варто довіряти собі і фактам. І не чекати пояснень від іншої сторони.
От скажіть відверто, як ви сама оцінюєте його мовчанку, скидання дзвінків та ігнор?
Звісно, на фоні
цитата:
На другому побаченні переспали в нього дома , зранку я хотіла їхати , але він попросив ще провести час разом , потім перезвонила його мама і попросила приїхати на якусь допомогу , він мене провів , поцілував . Ще перезвонив коли була в дорозі , сказав як доїду додому , щоб написала . Я написала , він відповів супер . Коли були в нього дома , здалось що плани будує зі мною , типу в слідуючий раз то то і то то , мол нам надо спіраль , щоб секс був довготривалим .
його поведінка виглядає непослідовною. Але той висновок у випадку, коли маємо справу з адекватною людиною.
Натомість ви того чоловіка аніскільки не знаєте. Навіть секс в деяких випадках не є приводом для знайомства. Тим більше така швидкість в інтимному зближенні, як це трапилось у вас.
цитата:
То давай внесемо ясність , він так і не читав , хоча був в сеті . Що це за поведінка ?
Навіщо вносити ясність у спілкуванні з ним? Може, в нього така узвичаєна манера - справити гарне враження, отримати своє, а далі я "не при дєлах" - нікому ні чим не зобов'язаний.
Тому варто внести ясність, висловлюючись у вашому стилі, як ви ОБИРАЄТЕ партнера? На що звертаєте увагу, а що пропускаєте і не помічаєте? Чому не надаєте відповідної уваги і значення? Через які причини не дуже орієнтуєтесь на себе, тобто на свої емоції і відчуття? В цілому йдеться про ваш спосіб побудови близькості, який, про що свідчить реальність, дає збій...
цитата:
Що це за поведінка ? Що могло так вплинути на нього ?
Дивно, якби психологи узялись відповідати на це питання, адже ніхто з нас того чоловіка в очі не бачив. Можна робити лише припущення, однак користі від них величезний нуль(!)
Радив би звернутись до психолога особисто, аби розібратись у питаннях, що випливли з цієї події.
Відредаговано автором 19-02-2025 09:30:36
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Яна Валерьевна Музик
Доброго дня, Tina
"Що це за поведінка ? Що могло так вплинути на нього ?"
Будь що: від ТЦК до хвороби когось з рідних, неприємності на роботі. В нього ж є особисте життя. Можливо, що в нього щось трапилося й це ніяк не пов'язано з Вами.
Скільки днів він не виходить на зв'язок?
Я б запропонувала Вам почекати, й не " накручювати " себе. Зараз Ви ніяк не можете вплинути на ситуацію. Звинувачувати його ще зарано, а себе- зовсім не має цензу. Але, порозмірковувати над тим, що люди по іншу сторону екрану можуть брехати й не варто так стрімко зближуватися й будувати в мріях загальне майбутнє, варто.
психолог онлайн
Что значит такое поведение точно не известно. Может мужчину просто секс интересовал и после его получения он просто вежливо повел себя, но это ничего не значит. Может случилось что-то. Зависит от того, сколько времени прошло. Думаю через пару дней будет понятно, хочет дальше мужчина общаться или нет.
Про что вы переживаете в этом случае?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 378022 для Валентина Михайловна
Он просто со мной так вел как будто хочет сертезные отношения , мне понравились его ценности . Иногда он мне казался странным , но я не обращала внимания . Мне очень нравилось что он мне звонил каждый вечер , у меня было супер настроение , появилась надежда , и тут такой спонтанный обрыв ничего не объясняя. Я уже думаю , может грудь моя не такая , еще что то не очень . В сексе не такая как ему надо . Это в принципе не повлияло на мою самооценку , но я задумалась . Это уже не первый мужчина который исчезает именно после первого секса
психолог онлайн
Если ситуация повторяется, то есть смысл задуматься про то, как вы выбираете мужчин, почему
цитата:
Иногда он мне казался странным , но я не обращала внимания
и не торопитесь ли с сексом?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 378037 для Валентина Михайловна
Мне просто кажется если взаимная симпатия , то зачем отнекиваться . Какую причину говорить? Что я не хочу секса ? На самом деле физически я и не хотела , а эмоционально хотела близости физической
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 378037 для Валентина Михайловна
Было и такое что я отказывала , и мужчина тоже исчезал , и не добивался
психолог онлайн
Ваша розповідь описує ситуацію, коли чоловік спочатку виявляв ініціативу, був теплим і зацікавленим, а після інтимної близькості різко дистанціювався. Така поведінка може мати кілька пояснень:
Швидко переходячи до фізичної близькості, може створюватися ілюзія глибокого зв’язку. Його реальні наміри могли бути іншими. Те, що він говорив про «наступний раз» або інші плани, не завжди означає справжню зацікавленість у довготривалому зв’язку.
Дзвінок від його мами — важливий момент. Можливо це змусило його переоцінити ситуацію. Страх близькості або неготовність до серйозних стосунків. У деяких людей є патерн «зближення — уникнення»: вони спочатку активно проявляють інтерес, але коли стосунки переходять у більш серйозну площину, вони тікають.
Те, що він не дав вам чіткої відповіді, не вніс ясності та просто зник, може свідчити про інфантильність або байдужість, емоційну незрілість або відсутність поваги.
Що вам робити? Не звинувачуйте себе. Це не ваша провина, що він змінив поведінку. Звертайте увагу на дії, а не слова. Важливо не тільки те, що людина каже, а й як вона поводиться після близькості.
Не нав’язуйтесь. Якщо чоловік не відповідає або ігнорує, варто зробити висновки і не витрачати свої ресурси на людину, яка не поважає ваш час і почуття. Поставте свої кордони. Якщо для вас важливо розуміти наміри чоловіка перед інтимом, варто обговорювати це заздалегідь, а не після.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 378070 для Елена Владимировна
Так , дякую . Я удалила всю нашу переписку вже , відпустило . Більше так сходу не буду довіряти
психолог онлайн
цитата:
Мне просто кажется если взаимная симпатия , то зачем отнекиваться . Какую причину говорить?
Когда хочется секса и вы понимаете, что неважно какие отношения будут, вы хотите секса с данным мужчиной, то это ок, но разочарования будет в разы меньше. Ведь вы хотели тоже и ничего не ждали.
Но вы ждали и хотели другого похоже.
А по поводу какую причину говорить, то разве вы должны что-то объяснять? Ответ "пока просто не хочу, не готова" более чем достаточен для нормального мужчины, желающего отношений с вами.
цитата:
На самом деле физически я и не хотела , а эмоционально хотела близости физической
Важный момент.
Это про то, что секса, как такового, вам не хочется, но секс означает что-то для вас и вы с его помощью что-то хотите получить? Вопрос что и как это можно получить другим способом?