Я зараз у стосунках і перебуваю закордоном
мені важко контролювати свої почуття я завжди хочу бути поряд вона вже сама каже що я цим надоїдаю що мені робити з цим
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Анна Борисовна Королёва
Добрий вечір. Насправді ви описали свою ситуацію без деталей і я не дуже розумію, в чому проблема?
Які почуття вам важко контролювати? Скільки ви разом? Яким чином до цього те, що ви за кордоном?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Чи правильно я зрозумів - ви зараз перебуваєте разом з дівчиною за кордоном. Прагнете бути постійно поруч з нею, а своїми словами і емоціями набридаєте ій. Все так?
цитата:
мені важко контролювати свої почуття
Контроль почуттів навряд чи здатен вам чимось допомогти.
Реально допомагає усвідомлення почуттів, їх проживання і вихід на усвідомлення дієвих рішень для себе.
Наприклад, може, ви боїтесь розставання? Можливо, розгублені і не можете зайнятись чимось корисним? Можливо, присутні якісь ревнощі?..
Потрібно якомога чіткіше визначити ваші почуття, відшукати причини їх виникнення. Розібратись з вашими уявленнями про себе і способами обходитись з емоціями.
Судячи з усього вам притаманна невпененість в собі. Не відчуваєте себе в повній мірі самодостатньою людиною.
Із цими проблемами можна працювати з психологом, причому доволі успішно. В тій країні, де ви зараз, пошукайте психолога з України. Їх контакти можна знайти в соцмережах.
Або зверніться до психолога онлайн в Україні.
психолог онлайн
Доброго дня!
Ви пишете "мені важко контролювати свої почуття я завжди хочу бути поряд вона вже сама каже що я цим надоїдаю що мені робити з цим"?
Підкажіть, будь ласка, Вам так важко контролювати свої почуття лише зараз, саме з цією дівчиною? Чи і раніше помічали за собою таку особливість щодо втрати контролю над своїми емоціями з іншими дівчатами та іншими людьми?
психолог онлайн
Доброго дня.
Підтримувати стосунки на відстані дуже не проста справа, і Ваші почуття зрозумілі і нормальні. Якщо немає можливості зустрічатись періодично, можливо десь "по середині" між країнами, можна звернути увагу на те, як проходить спілкування онлайн. Зокрема, урізноманютнювати наскільки можливо формати проведення часу, корисним є також обмін матеріальними речами, листами чи подарунками, Але це ефективно тільки коли Ви зможете обхожитись із власними почуттями і отримувати підтримку від партнера.
А як довго Ви знаходитесь по-окремо? Чи весь час почуття було так складно переживати?
"їй вже набридає" - а як Ви це розумієте? Що саме каже партнерка?
Що Ви робите, коли особливо складно із сумом за дівчиною? Тоді, коли Ви "не можете контролювати" емоції?
І також, особливо складно переживати розлуку під час стосунків, коли інші аспекти життя не достатньо насичені. Чим ще Ви займаєтесь? Що приносить Вас цікавість, радість та задоволення? Чи достатньо Вам спілкування з іншими людьми там де Ви є?
психолог онлайн
Вітаю. Дякую за запитання.
З вашого листа можна припустити, що ви відчуваєте сильну потребу в близькості та зв'язку з дівчиною. Це цілком природно, особливо в вашому віці, коли емоційні зв'язки дуже важливі. Однак, коли ваша присутність починає відчуватися як тягар для іншої людини, це може переживатися як переслідування і призводити до конфліктів. Агресія з боку дівчини в цьому випадку – спосіб позначити, скільки часу та уваги вона може вам приділити.
Ваше бажання бути поряд може свідчити про потребу в підтримці, прийнятті та любові. Важливо визнати ці потреби, але також усвідомлювати, що кожна людина має свої межі. Якщо ваша партнерка говорить, що їй потрібно більше простору, це може бути сигналом до того, щоб ви розглянули можливість дати їй цей простір.
Ось кілька шляхів, які можуть допомогти вам задовольнити свої потреби, не перетворюючи їх на тягар для інших:
1. Самостійність: Спробуйте знайти заняття або хобі, які б допомогли вам відволіктися і зосередитися на собі. Це може бути спорт, мистецтво або навіть нові знайомства.
2. Комунікація: Поговоріть з вашою партнеркою про ваші почуття. Спробуйте зрозуміти її точку зору і знайти компроміс. Можливо, є способи залишатися близькими, не навантажуючи один одного.
3. Розуміння емоцій: Спробуйте вести щоденник своїх емоцій. Це може допомогти вам зрозуміти, чому ви відчуваєте потребу бути поряд з нею так сильно.
4. Підтримка: Якщо ви відчуваєте, що самостійно впоратися важко, можливо, варто звернутися до психолога або консультанта. Вони можуть допомогти вам розібратися у ваших почуттях і знайти здорові способи їх вираження.
Можна припустити, що ваш дитячий досвід спілкування з батьками зараз впливає на стосунки з дівчиною, якщо був дефіцит або надмірність у проявах уваги, турбота та любові з боку дорослих. Зазвичай те, чого не змогли дати батьки, людина намагається задовольнити у стосунках з партнером. І тоді буде корисним робота з психологом, щоб знайти інші способи задоволення потреб без шкоди для стосунків з дівчиною.
Ваші почуття важливі і мають право на існування. Важливо вміти їх висловлювати і знаходити способи задовольнити свої потреби без тиску на інших. Ви на правильному шляху, і ваші запитання свідчать про бажання розвиватися і рости.
Ось кілька книг і фільмів, які можуть допомогти зрозуміти свої почуття, навчитися контролювати їх і покращити стосунки з іншими.
Книги
1. "Емоційний інтелект" Деніела Гоулмана
Ця книга допоможе зрозуміти, що емоційний інтелект — це важлива складова успіху в житті та стосунках. Гоулман пояснює, як розпізнавати свої емоції і управляти ними, що може допомогти вам не відчувати себе надто залежним від інших.
2. "Сила звички" Чарльза Дахіга
Книга пояснює, як формуються звички і як їх можна змінити. Це може бути корисним, якщо ви хочете змінити свої реакції на емоції і навчитися контролювати свої дії.
Фільми
1. "Внутрішній світ" (Inside Out)
Цей анімаційний фільм про емоції дитини допоможе вам усвідомити, що всі емоції важливі. Він наочно демонструє, як різні почуття можуть впливати на наше життя, і чому важливо їх приймати.
2. "Дивергент" (Divergent)
Хоча це фантастичний фільм, він досліджує теми самовизначення та боротьби з очікуваннями суспільства. Головна героїня навчається приймати себе і свої почуття, що може стати натхненням для вас.
Успіхів у самопізнанні!
Відредаговано автором 10-03-2025 14:09:59
психолог онлайн
цитата:
Добрий день! Ви питаєте "що робити з цим", з чим конкретно?
1) з вашими почуттями?
2) з вашим постійним бажанням бути поряд?
3) з реакцією дівчини про те, що ви наїдаєте ?
Схоже на те, що начебто ви якось висловлюєте їй свої почуття. Цікаво в якій формі, як часто? Бо висновок дівчини однозначний - "надоїдаю".
Якщо вам важко проживати ваш емоційний стан і маєте бажання з кимось про це поговорити, звертайтесь. Буду рада !