Друга вища
Доброго дня,
Поможіть будь ласка та порекомендуйте де краще вчитися. Я планую здобути другу вищу освіту, магістра з психології. Перше - педагогічне. Повністю дистанційне.
Підскажіть будь ласка який з цих двох краще вибрати: Киівский інститут сучасної психології та психотерапії або Європейський університет.
Дякую
Питання від: ; Вік: 39

психолог онлайн
Наталія, доброго часу доби!
А чому саме ці заклади?
Доповнення від автора
Добрий день, Наталія
Я вибрала ці заклади бо вони єдині котрі пропонують повністю дистанційне навчання.
психолог онлайн
Тобто питання не в якості або направленності або у наборі викладачів. Тоді яка різниця?
психолог онлайн
Про первый вариант слышала хорошие отзывы, но только про очное обучение. Про дистанционное не знаю.
Важно понять ваши ожидания - если важна корочка и удобство дистанционного обучения, то без разницы. Если качество образования, то тут хорошо бы поискать студентов этих вузов и пообщаться с ними.
Плюс продумать, где дальше будете учиться, поскольку ни один вуз не даст вам навыков для работы с людьми.
психолог онлайн
Доброго дня.
Як ви зазвичай вибираєте навчальні заклади чи курси для себе? Які критерії для вас найважливіші при такому виборі?
Можливо, варто подумати, що для вас важливіше в процесі навчання і відносно цього відштовхуватись у своєму виборі закладу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 379312 для Валентина Михайловна
Дякую, Валентина
Для мене важлива якість та зручність( я не живу в Україні)
І так, я розумію що це тільки початок, і треба бути ще багато вчитись. Але я хочу щоб цей початок був сильний (в плані вчителів )та професійний