Проблема у стосунках
Доброго вечора.
У мене є хлопець якого я дуже сильно люблю але останнім часом у нас дуже багато проблем у відносинах.
Він старший за мене на рік, ми обидва знаємо одне одного вже дуже довго і раніше вже намагались зустрічатися та через проблеми вирішили узяти паузу на рік.
Недавно ми знову зійшлися і на початку усе було добре.
А зараз у нас одні лише сварки. Знаю, що раніше зробила йому боляче тому зараз я намагаюсь робити усе по іншому, міняюсь заради нього бо люблю його. Але йому завжди недостатньо. Все що б я не робила йому завжди замало або він не помічає цього. Він наче хоче щоб я постійно була поруч із ним, усю свою увагу віддавала йому, щоб у нас було більше сексу бо йому замало хоча я вже говорила йому, що у нас його іноді забагато і в мене таке відчуття наче він мене просто використовує. За два тижні ми займалися ним 6 разів і йому все одно недостатньо.
Він постійно маніпулює мною, перекручує мої слова і змушує почуватися винною. Він каже що я зламала йому життя але в той же час каже що любить мене. Каже що ігнорує усі свої проблеми і свій стан заради мене, хоча я ніколи його цього не просила і завжди кажу, що він повинен ставити себе на перше місце. Він дуже часто міняє свою думку і влаштовує істерики коли я намагаюсь усе обговорити. Коли я кажу, що мене щось не влаштовує у ньому, то одразу ж починає розказувати, що я роблю ще гірше йому. Наче мої проблеми чи невдоволення не таку важливі, як його.
У нього якийсь божевільний пунктик на зраді. Він дуже боїться, що я йому зраджу хоча я не давала ні одного приводу для чогось подібного. Постійно намагається контролювати мене. Якщо я не відповідаю йому одразу, то починаю дзвонити моїм близьким аби дізнатися де я та що роблю. Він ніби одержимий мною. Я намагаюся обговорити з ним це. І він наче розуміє але дуже швидко знову вертається до минулої поведінки.
Він сильний параноїк, постійно намагається обдумати усе і завжди думає про усі погані ситуації на перед, які навіть не факт що відбудуться. Виправдовує це тим, що просто хоче бути готовим до всього.
Чесно кажучи я вже втомилася від цього усього. Втомилась від сварок, від нього і його поведінки. Але я все одно люблю його і не хочу розходитись із ним. Що я можу зробити у такій ситуації? Я вже пропонувала піти йому до психотерапевта але він або годує мене(уже рік) обіцянками, або злиться кажучи, що я кажу наче він хворий.
Питання від: ; Вік: 18
подобається: 2 з 2

психолог онлайн
Людмила Петровна Колесник
цитата:
Доброго вечора.
цитата:
А зараз у нас одні лише сварки. Знаю, що раніше зробила йому боляче тому зараз я намагаюсь робити усе по іншому, міняюсь заради нього бо люблю його. Але йому завжди недостатньо.
Доброго і Вам.
Це помилка - не потрібно змінюватись щоб догодити комусь. Так Ви вказуєте на себе, як на ту, хто невартий уваги та любові.
цитата:
Він постійно маніпулює мною, перекручує мої слова і змушує почуватися винною.
Звісно так. Вірогідно він Вами маніпулює. А чому б і ні? Ви ж почуваєтесь винною?
цитата:
У нього якийсь божевільний пунктик на зраді. Він дуже боїться, що я йому зраджу хоча я не давала ні одного приводу для чогось подібного. Постійно намагається контролювати мене.
Припускаю, що він не впевнений в собі, тож хвилюється що Ви від нього підете. Тому і маніпулює та контролює.
цитата:
Я вже пропонувала піти йому до психотерапевта але він або годує мене(уже рік) обіцянками, або злиться кажучи, що я кажу наче він хворий.
Це теж помилка - не можна будь кого переробити. Можна тільки змінитися самостійно, при бажанні. Тому він не прийде до терапевта - це Ваше бажання, не його. Але Ви можете прийти сама, для себе.
Я співчуваю Вам. Вам мабуть тяжко - але в цих обставинах, мабуть краще все-ж таки звернутися до спеціаліста та проробити свої (Ваші ) відношення. Ми несемо в собі все що та як нас виховували, отже, до Вас прийдуть ще такі відношення як з цим чоловіком. Якщо Ви не зміните відношення до себе. Відношення - це праця на двох, хто хоче відношень, краще зрілих. Дайте собі раду - повірте в себе - що Ви кращі для себе, і до Вас прийдуть добрі відносини. А зараз - це скоріше нагадує залежні.
Моя рекомендація - йдіть до спеціаліста, у терапію (це нормально та потрібно для здорових людей, які просто заплутались) і все стане гаразд.
психолог онлайн
Людмила Петровна Колесник
Доброго дня.
Дійсно, описане Вами може викликати багато складнощів і болі в стосунках, це не просто. І дійсно, на перший погляд стосунки потребують терапії, як окремої для кожного з Вас так і парної, де Ви разом могли б це обговорювати і те що Вас тривожить чи не влаштовує.
Ви багато описали про те як він поводиться і що очікує, що вчиняє в стосунках та до Вас. Про себе ж сказали, що намагаєтесь змінюватись для нього. А що ще? Як Ви реагуєте на всі ці ситуації? Як у Вас з особистими кордонами? Коли відбуваються сварки, чим вони зазвичай закінчуються? Якимись рішеннями, змінами чи емоційним накалом?
Насправді, дуже складно дати гідні рекомендації по такій ситуацію в повідомленні, адже навтіь такий опис не дає повної картини. Але однозначно точно одне, погодження та притримування всіх тим пунктів яких хоче Ваш партнер, про які Він тривожиться чи яких вимагає - дуже знічує Вас, і може привести до сильного емоційного виснаження. Тим паче, якщо Ви продовжите відступати від себе в його користь.
І тут мова не про те, що треба розходитись, будь-які стосунки потребують роботи, і важливо щоб це робили обидва учасники. Більше говоріть та намагайтесь донести до нього Ваші потреби, якщо не заради нього, то для Вас відвідайте парну терапію, або поодиночну.