Опрацювання дефіцитів
Доброго дня.
Я катастрофічно недоотримала від своєї матері емоційну залученість і від батька стабільність та безпеку. Шукала це в чоловіках, які, що особливо цікаво, в силу свого характеру і життєвих обставинах не могли це дати від слова зовсім. Розумію що може ще й не могли це дати бо вони мені не батьки. Чи можливо опрацювати це через роботу з чуйним і надійним терапевтом? Чи для цього потрібна робота з котерапевтами? Чи щось інше?
Питання від: ; Вік: 30
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Людмила Петровна Колесник
Доброго дня. Усі дефіцити які ми отримали/ не отримали в дитинстві можливо компенсувати в дорослому житті.
І так, за допомогою терапії з одним терапевтом це можливо)
психолог онлайн
Людмила Петровна Колесник
Доброго дня.
Ви дуже ясна у своїй переживаннях та потребах, що вже гарний плюс для терапії. Звісно, таку тему і теми можна пропрацювати, важливо знайти терапевта який працює з цими темами та відповідає саме Вам. Тут важливий емоційний контекст і персональне враження про психолога.
Це може бути в групова терапія, і але вносити динаміку в ці теми корисніше після певного вже дослідження та обробки Вашого досвіду.
психолог онлайн
Людмила Петровна Колесник
Да, разобрать свой опыт, отгоревать о том, что не получили, заметить, что и как можете давать себе сами, что можете получать от других - все это возможно в терапии. И для этого достаточно одного психолога.
С котерапевтом обычно работают с парами, чтобы не было ощущение, что психолог на чьей-то стороне.
психолог онлайн
Людмила Петровна Колесник
цитата:
Чи можливо опрацювати це через роботу з чуйним і надійним терапевтом?
Добрый день! Да, возможно с психотерапевтом в индивидуальной терапии.
психолог онлайн
Людмила Петровна Колесник
Мх, доброго часу доби!
цитата:
Я катастрофічно недоотримала від своєї матері емоційну залученість і від батька стабільність та безпеку.
А як Ви це зрозуміли?
Чому саме в такому розподілі?
цитата:
Я б радила спочатку пройти діагностику. Бо може таке статися, що ті запити, що Ви озвучили - хибні. І працювати треа зовсім над іншим.
Як практично, на данний час Вам заважає "недоотримана від матері емоційна залученість"? Як це проявляється?
А як має проявлятися в Вас батьківська стабільність та безпека?
психолог онлайн
Людмила Петровна Колесник
Здравствуйте!
Естественно, что не дополучили от выбираемых мужчин, потому как выбирали ведь, как это обычно и бывает, по знакомому образцу - по отцу. Ничего иного как глубокой психотерапии здесь порекомендовать нельзя. И особое внимание в терапии желательно обратить на работу с внутренним ребенком.
психолог онлайн
Людмила Петровна Колесник
Доброго вечора!
Ви пишете "катастрофічно недоотримала від своєї матері емоційну залученість і від батька стабільність та безпеку. Шукала це в чоловіках, які, що особливо цікаво, в силу свого характеру і життєвих обставинах не могли це дати від слова зовсім. Розумію що може ще й не могли це дати бо вони мені не батьки..."
Насправді, жодний чоловік, яким би він не був реалізованим як особистість і представник сильної статі, дати те, що мали дати батьки, просто не може. Бо у чоловіків зовсім інше призначення в стосунках з жінкою. Це перше.
Друге. Нам тільки здається, що зустрічі випадкові. Тоді як пари створюються за певними законами та правилами "дзеркальності". Тобто, якщо у Вас величезний дефіцит любові та почуття захищеності, Вам трапляться чоловіки з нерозкритими чоловічими якостями. Вам хочеться ніжності - чоловік може бути черствим, грубим, різким... Вам хочеться, щоб про Вас турбувалися - більше про чоловіка буде е турбуватися Ви і т.д. Просто побачити це одразу неможливо. Бо, наприклад, якщо у жінки якась проблема зовня, у чоловіка вона буде мати латентну, приховану, внутрішню форму. І навпаки.
Насправді, те про що Ви пишете - це різновиди дитячих травм, які осідають глибоко на рівень підсвідомості у вигляді непрожитих образ, страхів, почуття провини, гніву, претензій, очікувань тощо. І потім керують життям в дорослому віці.
У таких випадках просто потрібна індивідуальна психо-терапія.