Як позбавитись?
Я звертаюся до вас з питанням, яке турбує мене останнім часом. Я помітив, що у мене часто виникають нав'язливі думки щодо певної сексуальної практики, а саме — кунілінгусу. Ці думки стають настільки постійними, що починають викликати дискомфорт і тривогу. Я не зовсім розумію, чому це відбувається, і чи є це нормальним.
Мені б хотілося зрозуміти, чи є підстави для занепокоєння, а також як я можу краще справлятися з такими думками. Я був б вдячний за можливість консультації та поради з цього питання.
Заздалегідь дякую за відповідь!
Питання від: ; Вік: 44

психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий день.
Дякую вам за відвертість — це сміливий крок, особливо коли мова йде про теми, що викликають внутрішнє напруження. Я чую, що вас турбують нав'язливі думки, пов’язані з конкретною сексуальною практикою, і вони супроводжуються дискомфортом та тривогою.
Мені хочеться запитати вас трохи уточнити: – Ці думки супроводжуються бажанням спробувати цю практику, але щось вас стримує?
– Чи, навпаки, у вас немає внутрішнього бажання, але є відчуття тиску — наприклад, з боку партнерки або суспільних уявлень про «те, як треба»?
Також важливо розуміти, які саме ці думки — чи це фантазії, які повторюються? Чи вони з’являються раптово і не пов’язані з реальним контекстом? Чи, можливо, вони супроводжуються тривожними сценаріями або образами?
Іноді нав’язливі думки — це не про сам зміст, а про внутрішній конфлікт, коли якісь частини вас хочуть чогось, а інші — забороняють, знецінюють або соромляться цього.
Якщо вам зручно, ви можете поділитися трохи детальніше — це допоможе краще зрозуміти, як саме можна вас підтримати.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
ЯК ПОЗБАВИТИСЬ?
Чи не можете ви пояснити, навіщо вам позбавлятись думок про кунілінгус?
Можливо, у вашій уяві ця практика, про яку навіть у Вікіпедії ось що зазначено - Використання кунілінгусу як самостійної сексуальної практики є варіантом нормальної сексуальної поведінки за умови, якщо це задовольняє усіх партнерів(-ок) - має ГОСТРО негативне забарвлення?
цитата:
Ці думки стають настільки постійними, що починають викликати дискомфорт і тривогу. Я не зовсім розумію, чому це відбувається, і чи є це нормальним.
Вважаю, що було б бажано і виправдано уважно дослідити вашу актуальну ситуацію:
- ви самотній або маєте сім'ю чи перебуваєте в стосунках?
- наскільки ви задоволені своїм сексуальним життям? Чи є воно, взагалі, у вас?
цитата:
Я не зовсім розумію, чому це відбувається, і чи є це нормальним.
Думки - це лише думки. Проте вони свідчать про наявність бажань.
Щодо нормальності, то це питання на власних терезах цінностей і вподобань вирішує кожна людина. І аж ніяк не психолог.
психолог онлайн
Доброго дня. Тривога і дискомфорт дійсно часто супроводжують настирливі думки, і ще й можуть сильно виснажувати. Ви вказуєте що це останнім часом - а як довго? Чи було щось, після чого можна відмітити, що ці думки про кунілінгус з*явились??
І з Вашого опису, не до кінця зрозуміло, це думки близькі до бажання втілювати цю практику чи можливо більше про занепокоєння чи неприємність від неї? Чи Ви зараз у стосунках? Можливо постійні, чи періодичні сексуальні стосунки? Адже локалізація думок на сексуальній практиці може бути малим відображенням складнощів у відносинах чи внутрішніх переживать про них.
Приводи для занепокоєння - нав*язливі думки самі по собі не дуже продуктивна річ. Для того щоб краще обходитись з ними, важливо бодай трохи зрозуміти що викликало цю настирність та чи є тригери які викликають ці думки протягом дня. І далі обрати способи справляння саме для Вас.