Що робити якщо дівчина спілкується з колишнім!І каже що ні я ні він не дорог для неї!
Добрий день!Підскажіть будь ласка що мені робити якщо моя дівчина спілкується з чоловіком з яким в ним був пару раз секс до мене!Я їй кажу видали його і не спілкуйся,кажу хто тобі дорог він чи я,а вона сказала ні ти ні він ,ви для мене всі однакові!
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Людмила Петровна Колесник
Марія Радченко
Доброго дня. Відчувається Ваше обурення щодо цієї ситуації, адже зустрічаючись з дівчиною Ви могли розраховувати на її відданість і вірність, і що саме Ви для неї щось означаєте. Це так?
Щодо Вашого питання
цитата:
ЩО РОБИТИ
тут важливо розібратися, що саме Ви відчуваєте в цій ситуації? І чого потребуєте зараз для себе?
психолог онлайн
Людмила Петровна Колесник
Доброго ранку, Олександре!
цитата:
Підскажіть будь ласка що мені робити якщо моя дівчина спілкується з чоловіком з яким в ним був пару раз секс до мене!Я їй кажу видали його і не спілкуйся,кажу хто тобі дорог він чи я,а вона сказала ні ти ні він ,ви для мене всі однакові!
Якщо щось і робити, то разом з психологом розбиратись, ЧОМУ ви себе не цінуєте?
Чому досі з дівчиною, яка вам відверто і прямо в очі каже - ти мені байдужий?
Що з вами Олександре? Де ви загубили свою чоловічу і людську гідність?
Може, вважаєте, що можна збудувати здорові відносини на грунті байдужості?
Поміркуйте і дайте собі неквапливу відповідь - чи не схильний я до емоційної залежності, якщо чую у свій бік зневажливі відгуки і продовжую перебувати в стосунках?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю ! Що ви робите ,коли визначаєте як цінну для вас людину -дівчину ,яка обезцінює і вас і колишнього ? Про що для Вас спілкування з нею ? В її очах -Ви якій ? Гарний?,молодець,? важливий? Дорогий? Цінний? Який ви в контакті з нею ?
психолог онлайн
Девушка вполне ясна и откровенна.
Вопрос тут скорее, зачем вы в отношениях с девушкой, которой вы не ценны и такой же, как и бывший и все остальные мужчины?
И как вы определили, что девушка ваша?
психолог онлайн
Здравствуйте, Александр!
Что ж тут можно сделать, если барышне никто из вас не ценен?!
Какие тогда перспективы отношений?
Зачем Вам девушка, которая Вас не ценит?
психолог онлайн
Вітаю. Ситуація справді непроста, і ваші переживання абсолютно зрозумілі. Ви маєте право на свої почуття, коли бачите, що ваша дівчина спілкується з чоловіком, з яким у неї були інтимні стосунки.
Водночас варто звернути увагу на кілька моментів. По-перше, які саме у них зараз стосунки? Як давно ви разом із нею? Що саме ви відчуваєте, коли дізнаєтесь про це спілкування? А що ви відчули, коли вона відповіла, що «ви для неї всі однакові»?
Це дуже важливо — не тільки те, що відбувається між вами, а й те, як ви себе при цьому почуваєте. Бо її відповідь звучить так, ніби вона сама ще не визначилась і не бере на себе відповідальність за стосунки.
Також цікаво, чому саме ви ставите їй вибір: або він, або ви? Адже виглядає так, що вона вже робить свій вибір — і це не про близькість, повагу чи пріоритет саме вашої присутності в її житті.
Можливо, зараз саме час не доводити щось їй, а запитати себе: чого я хочу в цих стосунках? Як мені з тим, що партнерка не обирає мене? І чи справді це ті стосунки, в яких мені добре?
психолог онлайн
Доброго вечора Олександре.
Вам не здається ситуація трохи дивною? ВАША дівчина спілкується зі своїм колишнім (а чи насправді таким вже колишнім, якщо спілкується й досі?), а Ви покірно "заглядаєте їй в очі" і очікуєте, коли вона когось одного з Вас вибере?
Далі Ви пишете "їй кажу видали його і не спілкуйся,кажу хто тобі дорог він чи я,а вона сказала ні ти ні він ,ви для мене всі однакові!". Тобто, Ви говорите, щоб вона видалила його контакти, а вона цього робити і не збирається, бо Ви їй байдуже...
А як щодо почуття чоловічої гідності?
Як Ви себе при цьому почуваєте?
Ця дівчина відкритим текстом говорить, що не цінує Вас, що їй абсолютно неважливі Ваші стосунки з Вами та Ваші почуття. А Ви запитуєте, що Вам робити?
Ви готові бути поруч з цією жінкою, коли вона так до Вас ставиться і в любу секунду може Вас зрадити?
Насправді, Ваше питання не про стосунки з цією дівчиною. А про те, як Ви ставитеся самі до себе. Звідки у Вас така сильна прив'язливість і величезна залежність від коханої людини?
Які у Вас були стосунки в дитинстві з батьками? Особливо, з мамою?