Помогите, пожалуйста, разобраться с темпераментом ребёнка
Здравствуйте, хотела бы узнать, какое процентное соотношение темпераментов девочки, которой 2 года, когда она обычно не бегает быстро, а ходит спокойно, иногда балуется, кусает маму за щеку из-за игривости, несмотря на её строгое нельзя, иногда бывает очень активной, что не может сидеть на месте, но в основном, она может сидеть ждать чего-то и спокойно просить включить мультики, может подождать, если что-то не позволяешь, то не капризничает, может громко плакать, если не выспалась, когда что-то не получается или когда испугалась кого-то из людей, также она может танцевать под весёлую музыку, прыгать, бывает не слушается, но редко, когда чем-то очень заинтересована, также общается с людьми, сама подходит к кому подойти, сказала пару слов и пошла дальше заниматься своим делом, иногда начинает ныть, если что-то не разрешают, но это не часто
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Доброго ранку Марино.
А яка мета Вашого бажання знати тип темпераменту Вашої дитини? Вас щось турбує в її поведінці, що Ви ніяк не можете конкретно визначити?
Окрім того, заочно такі висновки не робляться. Щоб визначити тип темпераменту дитини, необхідно пройти ряд тестів.
Якщо я правильно зрозуміла, Вам не подобається, що донечка кусає Вас за щоку і що не сприймає Вашу строгу заборону?
І в такому випадку потрібно розбиратися набагато глибше, що спонукає дитину Вас кусати. Це може бути як віддзеркалення чогось в Вас, наприклад, певної психо-емоційної закритості. Дитина може у такий спосіб змусити Вас проявити до неї більше тепла та уваги. Певне, все це робиться несвідомо, неспеціально. Загалом, діти ніколи і нічого спеціально і "на зло" батькам не роблять. Тому, якщо Вам щось не подобається або напружує в дитині, необхідно, насамперед, розбиратися з Вами.
Якщо все так, як я зрозуміла, тоді Ваше питання потребує індивідуальної консультації.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380548 для Алла Григорівна
Вибачте, але це не моя дитина, це дитина моєї знайомої, психолога. Як я вважаю, що в цій дівчинці немає нічого критичного. Темперамент я хотіла б дізнатися ради зацікавленості. Можете підказати ряд тестів, які можна пройти, щоб дізнатися темперамент цієї дитини?
психолог онлайн
Дарія Андріївна Рудь
Тесты без наблюдения бесполезны.
Вы описываете обычного ребенка.
Если ваша знакомая психолог, то спросите ее, как она считает. Это ж просто любопытство, что тут такого?
Но думаю это не просто любопытство. Вы зарегистрировались на сайте, написали, отвечаете. И это просто из интереса перед чужим ребенком? Ко многим у вас такое любопытство?
Я б предложила подумать, что стоит за этим интересом и спросить про это
Відредаговано автором 02-04-2025 09:51:45
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380550 для Валентина Михайловна
Мне показалось, что этот ребёнок спокойный
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Доброго ранку, Марино!
цитата:
ПОМОГИТЕ, ПОЖАЛУЙСТА, РАЗОБРАТЬСЯ С ТЕМПЕРАМЕНТОМ РЕБЁНКА
Враховуючи наведені обставини
цитата:
це не моя дитина, це дитина моєї знайомої, психолога. Як я вважаю, що в цій дівчинці немає нічого критичного. Темперамент я хотіла б дізнатися ради зацікавленості.
, можна припустити, що у вас підвищена цікавість до ситуації вашої знайомої(!)
Навіть схоже на те, що ви заперечуєте її висновкам відносно темпераменту доньки, вважаєте відсутність у дівчиники чогось критичного. В той час як її мама (психологиня) щось там критичне угледіла.
Тож, вірогідно, ваш мотив виходить за межі банальної зацікавленості. А куди саме виходить - питання? Конкуруєте з нею? Хочете заспокоїти? Ваш варіант - ?
Щодо вашого прохання -
цитата:
Можете підказати ряд тестів, які можна пройти, щоб дізнатися темперамент цієї дитини?
От як ви собі уявляєте проведення психологічного тесту з 2-річною дитиною. Чи можливе таке взагалі? Спостерження - згоден. Воно працює, а тести - не впевнений. У професійній спільноті існує думка, що визначити тип домінуючого темпераменту можна у дитини після 3-річного віку.
психолог онлайн
Здравствуйте. С какой целью Вам нужно узнать темперамент ребенка, для которого Вы не являетесь родителем?
Какие лично Ваши потребности стоят за этим интересом?
Что Вы будете делать с этой информацией, если узнаете, какой у нее темперамент?
Возможно что-то в поведении этого ребенка или ее взаимодействии с другими Вас задевает и подсвечивает важные для Вас аспекты? В чем хотелось бы разобраться для себя?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380552 для Володимир Анатолійович
Ні, моя знайома психолог не виявила щось критичного, не переймайтеся, вона навпаки, каже, що її дитина здорова, і розвинена психічно та фізично. Звичайно ні, дворічна дитина не проходитиме тест на темперамент, я мала на увазі, щоб хтось із дорослих пройшов, хто за неї стежив. От я якраз і стежила. Який, на вашу думку, темперамент більш підходить до дівчинки?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380553 для Ірина Василівна
Мне просто интересно какой у неё темперамент. Просто она не особо капризная и не особо активная.
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
цитата:
Який, на вашу думку, темперамент більш підходить до дівчинки?
Ви стежили (не я), тому і визначайте:
Якщо дитина активна, швидко приймає рішення і знаходить вихід із ситуації, не може довго чекати, то перед вами типовий холерик. Він може бути агресивним, запальним, нестримним і прямолінійним, тому завжди говоритиме в очі все, що думає. Виконувати монотонну роботу така дитина нездатна. Вона може швидко захопитися, але також швидко охолонути і залишити незакінчену справу.
Дитина завжди у хорошому настрої. Так найчастіше характеризують сангвініків. Вона завжди впевнена у своїх діях та врівноважена, легко йде на контакт. Діти-сангвініки активні та товариські. Навіть у стресових ситуаціях вони залишаються спокійними. Говорять голосно та чітко, активно жестикулюють та мають яскраву міміку. Сангвінік із задоволенням починає нову справу, причому не кидає, доки не доведе її до логічного завершення. Їхньою відмінністю стає цілеспрямованість і працездатність. Будь-яку невдачу сангвінік переносить з легкістю.
Спокій та врівноваженість – це основні характеристики меланхоліка. Зазвичай вони намагаються уникати гучних компаній, повільні, не намагаються вирватися в лідери. Такі діти посидючі, розважливі. Вони дуже мало говорять і ніколи не розпочинають розмови першими. Для дитини з таким типом характеру властива завзятість, тому намагаються довести почате до кінця. Мова таких дітей тиха, спокійна та розмірена. Жести, міміка та емоції у них, як правило, відсутні або практично невиразні. Зате вони завжди постійні в інтересах та захопленнях.
Спокій, повільність – це особливості флегматика. Деяких дорослих це може дратувати. Проте лаяти дитину через те, що вона все робить занадто повільно, не можна, оскільки це може негативно позначитися з її ставленні до себе у дорослому віці. Флегматик самостійний та відповідальний. Головне, щоб батьки створили для нього такі умови, за яких йому доведеться виявляти зібраність.
Бажаю успіху)
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
Благодарю за ответ. Вижу, что Вы обратили внимание на особенности поведения ребенка и у Вас возник интерес к тому, чтобы разобраться в ее темпераменте. Вероятно, в этом что-то значимое для Вас.
Скажите, пожалуйста, Вы могли бы ответить более развернуто на мои другие вопросы?
Продублирую их здесь:
1) С какой целью Вам нужно узнать темперамент ребенка, для которого Вы не являетесь родителем?
2) Какие лично Ваши потребности стоят за этим интересом?
3)Что Вы будете делать с этой информацией, если узнаете, какой у нее темперамент?
4) Возможно что-то в поведении этого ребенка или ее взаимодействии с другими Вас задевает и подсвечивает важные для Вас аспекты?
5) В чем хотелось бы разобраться для себя?
Відредаговано автором 02-04-2025 10:31:41