Можливо це зробити дуже швидко?
Доброго дня! Я хочу зрозуміти психологію свого партнера та як з ним будувати відносини щоб в нього було бажання мене, я була в багатьох психологів, але всі казали що я в спів залежних відносинах з абьюзером, але я не хочу з них виходити, а хочу перевернути все так, щоб він хотів мене, як раніше, хочу зрозуміти його психологію
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Ирина Константиновна Зубиашвили
Это не запрос к психологам, поскольку психолог работает с желаниями, чувствами человека, который обратился на консультацию, а не через него переделывает кого-то.
Если хотите понимать партнера - учите психологию, слушайте лекции, читайте книги. Полезно точно будет.
Вот только влиять на желания и чувства другого человека вы все равно не сможете. Увы
А зачем вам оставаться в отношениях с абьюзером, если вам все психологи говорят, что он такой?
Відредаговано автором 03-04-2025 10:35:19
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Володимир Анатолійович Тарасенко
З того, що Ви написали, важко зрозуміти, що відбувається у ваших стосунках із партнером.
Не будемо відразу навішувати ярлик - аб'юзер.
Потрібно розібратися, як розвивалися ваші стосунки.
Що сталося, чому змінилося ставлення партнера до Вас?
Ваші стосунки не складаються, буває. Не всі люди один одному підходять для близьких стосунків. І у цьому ніхто не винен. Це абсолютно нормально.
На жаль, багато жінок не усвідомлюють, що самі своєю поведінкою провокують чоловіка змінити ставлення до них.
З Вами потрібно розмовляти та багато чого прояснити.
психолог онлайн
Розумію ваше прагнення зрозуміти партнера і побудувати з ним стосунки, де є бажання і близькість. Але важливо пам’ятати: почуття та поведінку іншої людини не можна змінити через вашу терапію.
Психотерапевт працює з вами — не з вашим партнером. Ми не керуємо чужими емоціями, не ворожимо і не "перепрошиваємо" інших. Наша робота — допомогти вам краще усвідомлювати себе, свої потреби, межі та вибори.
Якщо у стосунках є насилля чи знецінення, це — відповідальність партнера, а не ваша вина. Ви можете змінювати лише те, що у вашій зоні контролю — своє ставлення, свої рішення, свою опору на себе.
психолог онлайн
Доброго дня. Зрозуміти партнера не важко. В випадку абьюзера це навіть простіше. Їх психологія дещо примітивніша. Особливості описанні в безлічі статтей та книжок. Так, можна проконсультуватися з психологом і це доволі швидко. Але!
По перше, нема впевненості, що Ваш партнер таки абьюзер.
По друге, "бажання" з боку партнера це результуюча багатьох факторів і Ваша поведінка лише один з них.
По третє, Ваше бажання бути з партером, та ще й таке сильне, не зважаючи на його відношення до Вас, вказує на наявність проблеми.
Тому так, можна зрозуміти партнера і почати краще "відповідати" його бажаням. Але я б краще витратив час на те, щоб розібратися, чому так важливо бути бажаною без взаємності.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Насправді, Ваше бажання зрозуміти свого чоловіка і продовжити стосунки з ним - цілком природнє та правильне.
Адже, просто так стосунки не створюються. Отже, саме в цих стосунках потрібно намагатися максимально розвиватися та зростати, налагоджуючи правильно контакт один з одним.
До цього можу додати, що абсолютно у всіх стосунках рано чи пізно виникають певні труднощі та проблеми. А не лише у співзалежних парах. Тому для того, щоб в решті решт, досягнути щастя, потрібно цікавитися не лише психологією окремого чоловіка та жінки, але і в цілому, чоловічою та жіночою природою, яка дуже різна.
Насправді, більшість труднощів в парі виникає саме через те, що не має знань, як саме будуються гармонічні стосунки, і що робити, коли в стосунках
почалися проблеми.
Ви пишете, що всі психологи сказали, що ви перебуваєте у співзалежних відносинах. А Ви можете навести якийсь приклад тих непорозумінь, які відбуваються між вами зараз найчастіше?
Відредаговано автором 03-04-2025 14:48:29
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
МОЖЛИВО ЦЕ ЗРОБИТИ ДУЖЕ ШВИДКО?
Почнемо спочатку. Швидко - це на ваш погляд скільки - день? тиждень? місяць? рік?
До чого це питання? Воно покликано прояснити, наскільки ви готові серйозно вкладатись в результат і терпіти те небажане, що зараз терпите.
Тепер до суті -
цитата:
всі казали що я в спів залежних відносинах з абьюзером, але я не хочу з них виходити, а хочу перевернути все так, щоб він хотів мене, як раніше
Щоби надати вам більш-менш грунтовну відповідь, передусім, потрібно з'ясувати, ЯК було раніше, а також ЩО сталося і відбувається тепер(!)
Ну, погодьтеьс, як можна, перебуваючи в здоровому глузді і добрій пам'яті, братись за щось, не відаючи реальної картини.
цитата:
хочу зрозуміти його психологію
Зрозуміле прагнення. Цікаво, наскільки ви вже просунулись з його реалізацією, зважаючи на те, що знаєте хлопця не один день?
Також, має значення і знання вами своєї власної психології - поглядів, мотивів, цінностей, ставлення до себе тощо. То як бути із цим, адже одного знання психології партнера, здається, недостатньо для задоволення вашого запиту. Чи не так?