Як не думати про погане в день народження
Доброго дня, живу в іншій країні давно з хлопцьом, працюю там. Рішила на день народження приїхати додому, зняти готель, відпочити від роботи і від всього одна. Тато живе в селі один, мама давно померла, він курить, пє, нічого нестрається дома зробити, якиїсь ремонт, на роботу ходити. Я нехочу їхати додому в село, там де тато на пасху, хочу в місті відпочити одна, а на пасху піти до подужки тут. Сьогодні позвонила татові ранком, він одразу говорить як в нього всьо погано, грошей немає і подібне. І питається де я, я кажу я в місті але на пасху не приїду. Він як то почув то каже 'я покінчу з собою' я кажу даже не думай шо я приїду, буду тобі гроші давати на алкоголь, сигарети і сидіти біля тебе, шось готувати їсти на паску. А він мені 'то ніколи не звони і не приходь' і виключив телефон.
Я перезвонила і питаю 'то ти мені на день народження таке говориш, а він ' я забув шо в тебе день народження'
Як спілкуватися з таким татом? Я шкодую шо позвонила і сказала шо я місті, краще б сказала шо я неприїхала, краще б зовсім не звонила.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Доброго вечора Анастасіє.
А чому для відпочинку Ви обрали Україну, якщо живете закордоном і не хочете бачитися з батьком?
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Марія Радченко
Доброго вечора!
цитата:
Я шкодую шо позвонила і сказала шо я місті, краще б сказала шо я неприїхала, краще б зовсім не звонила.
Що сталося, то вже сталося. Цей факт треба прийняти(!) Адже нічого змінити не зможете.
цитата:
ЯК НЕ ДУМАТИ ПРО ПОГАНЕ В ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
Ви вже цими побоюваннями заганяєте себе в глухий кут. Спробуйте змінити, так би мовити, налаштування - як мені зберігати святковий настрій в день народження?
І відповідно до цієї мети підібрати способи. А їх наразі може бути вельми багато. Справа у вашій винахідливості і увазі до власних бажань.
цитата:
Як спілкуватися з таким татом?
Хто б вам і що б не казав з цього приводу, ви все одно будете себе вести звичним способом.
Якщо спілкування з батьком вас засмучує/ тривожить/ ображає/ гніває і тому подібне, то психологу потрібно знати, як саме воно на вас впливає. І в разі, коли є бажання змінити спосіб реагування, а самотужки не вдається, то знадобиться індивідуальна консультація. Скоріше за все, не одна, бо ваше сприйняття його вже усталене. Тому на трансформацію потрібен час.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Марія Радченко
Доброго дня. Такі стосунки з батьком, які Ви описуєте, можуть дуже боляче ранити. Це і відсутність безпечної емоційної близькості як з рідною людиною, і тривога від погроз самогубством, і знову ж таки відкидання коли Ви вирішуєте поводиться як Вам хочеться, а не так, як від Вас вимагає тато, ще й від того, що рідна людина забуває про Ваш день народження може бути дуже гірко.
Яку відповідь хотілося почути від нього, коли телефонували йому?
Роздуми над цим питанням не змінять ситуацію, але можуть допомогти ясніше побачити, які Ваші потреби порушуються в цій ситуації, щоб можна було шукати свої шляхи для їх конструктивного задоволення.
цитата:
ЯК НЕ ДУМАТИ ПРО ПОГАНЕ В ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
Щоб не думати про погане, можна зосередитися на іншому. Що зараз викликає у Вас радість, інтерес, приємні переживання? Що могло б Вас втішити?