Онлайн консультація в психіатра
Добрий день! Я маю захворювання прогресуючу дистрофію м'язів (до кінця не підтверджено тип Дюшена). Останні кілька років помітив що є ознаки тривожності. Сам працюю з психотерапевтом ось уже 2,5 роки. Вона порадила мені звернутись до психіатра. Однак першим психіатром я залишився не задоволений, оскільки вона майже не цікавилась чи можуть у мене бути побічні ефекти, а просто виписала «легенькі антидепресанти» і засіб щоб позбутися залежності від Корвалолу (який я вживаю уже протягом двох років щоденно перед сном. Для мене це велика проблема, але я уже на жаль не можу припинити його вживати).
Ось що вона виписала:
Ланістор 25 мг по 1 т зранку;
Кветиксол 25 мг по 1 т або (2 т) 21:00 або 22:00;
Через 3-4 дні додати
Депратал 30 мг зранку, через 7 днів збільшити до 60 мг зранку.
Чи мені приймати ці ліки, чи проконсультуватися в іншого психіатра? І якщо так, то чи могли б ви мені порадити якогось психіатра з можливістю онлайн консультації?
Дякую.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Доброго вечора, Володимире.
Спочатку спитаю не по темі Вашого запиту. Але Вам 23 роки і Ви вже працюєте психотерапевтом. Може, психологом? Бо у 23 роки людина тільки закінчує психологічний ВИШ, а потім йде післядипломна підготовка в рамках однієї з шкіл психотерапії, теж багато років. Лікарі ж психотерапевти навчаються ще довше. Тому Ви технічно не можете бути психотерапевтом зараз.
Щодо ліків. Тут працюють переважно психологи, а не психіатри. Тобто, це не форум лікарів, і в форматі форуму Вам ніхто не має права коригувати схему лікування.
Але зазначу, що корвалол - це сильнодіючий препарат, який викликає залежність (не зважаючи на те, що він продається в аптеці без рецепта, а антидепресанти - ні). Тому, психіатр правий/права стосовно необхідності лікувати залежність.
Але якщо у Вас нема довіри до Вашого лікаря, то зверніться до іншого, з яким контакт буде кращим і довіра буде присутня. Також, кажіть про побічні ефекти лікарю на найближчому прийомі, це важлива для лікування інформації. Але не кидайте лікування, а то може бути синдром відміни. Щасти!