Нав‛язливі, тривожні думки , страх
Доброго дня, у мене постійно нав'язливі і тривожні думки. Коли я сьогодні, балакала з родичкою біля теплиці то потім коли я поверталася я поглянула на дзеркало в теплиці і я злякалася що, там щось є, потім , я ще раз сходила і стала біля теплиці і я декілька разів подивилася на дзеркало бо мені здалося що, там щось є потім я ще раз подивилася на дзеркало чи там немає нечисті і там нічого не було, потім я подивилася і ще раз на дзеркало пройшлася очима чи в дзеркалі немає нічого потім я подивилася на ще одне дзеркало і пройшлася очима чи там немає нічого і там нічого немає , потім я подивилася ще раз , у дзеркало і там я побачила своє відображення і я пройшлася очима на своє відображення і я нічого не побачила лише те що, я стою і ззаду мішки з бур'яном, потім я подивилася на дзеркало і я побачила своє відображення і я пройшлася очима на своє відображення і нічого не побачила потім я ще раз подивилася на дзеркало і побачила своє відображення і нічого не побачила потім подивилася знову на дзеркало і побачила своє відображення і так я подивилася на дзеркало декілька разів і я дуже злякалася що, те що я дивилася на своє відображення декілька разів, я злякалася що там з'явиться щось страшне але я там нічого не побачила і потім така думаю, я туди дивилася щоб провірити чи там нічого немає і там нічого немає.
Куди не подивись , я всього боюся не знаю що робити.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Марта Калина
Доброго дня!
цитата:
Куди не подивись , я всього боюся не знаю що робити.
Цікаво, а що ви побачили в моніторі, коли відкрили тему на форумі?
Що збирались робити, зайшовши сюди?
Якщо по суті, то відповідь на ваше питання - що робити? виглядає ось так - звернутись до психолога і почати вирішувати проблему нав'язливих і тривожних думок(!)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381630 для Володимир Анатолійович
Дякую
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день! Вас переслідують нав’язливі думки, присутні постійні роздуми про уявні загрози («нечесть, щось є, я злякалася що там з'явиться щось страшне») – це параноїдальні думки, які часто заважають нормальному життю та роботі.. Самій подолати цей стан неможливо. Вам допоможуть фахівці: пихотерапевт, невропатолог, психіатр. Почніть своє лікування сьогодні, не зволікайте.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381637 для Марта Калина
Дякую
психолог онлайн
Добрий день! Навʼязливі думки - це справді дуже не проста проблема. Ви не одні, справді. Те, що ви описуєте — дуже знайоме багатьом людям з високим рівнем тривоги. Це не божевілля і не щось жахливе, просто ваша психіка намагається справитись із тривогою. Але причини появи таких навʼязливих думок можуть бути різними. Однозначно вам варто звернутись до психотерапевта або психіатра.
Однак, щоб зараз трішки вам допомогти, чи можу я запитати:
Як давно це почалось? Як ви думаєте, що могло повпливати на появу таку страху?
Це стосується лише дзеркал та відчуття, що там є нечисть, чи можливо помічали, що є прояви тривоги в інших моментах життя?