У меня умерла мамочка(((
Здравствуйте. У нас были хорошие отношения с мамой, созванивались каждый день, по возможности приезжала в гости к родителям. Две недели назад у меня заболела мама, лежала в тяжелом состоянии и вроде шла на поправку но вчера вечером она умерла. Папа плачет, сердце болит, я опустошена, то рыдаю то не могу плакать вообще. Мне же всего 27, почему я потеряла мамочку((( Мне так больно, рана на душе, я не могу поверить, что мне делать? У меня есть муж, детей пока нет а мама никогда не увидит внуков 😭 как мне жить без мамы😭😭😭
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Марія Радченко
цитата:
У МЕНЯ УМЕРЛА МАМОЧКА(((
Юля, прийміть мої співчуття. Втрачати рідну людину, маму, вкрай боляче, іноді навіть здається, що нестерпно. Це велике горе, яке варто прожити, давши собі змогу відгорювати і зрештою вийти на прийняття цієї немилосердної реальності.
цитата:
что мне делать? У меня есть муж
Потрібно жити далі. Згадувати приємні моменти, пов'язані з мамою. Зберігати пам'ять про неї. Триматись кола близьких людей і втілювати себе у підтримці одне одного.
цитата:
как мне жить без мамы
Думати про те, якою б хотіла вас бачити мама. Згадувати її ласку і турботу, поради і настанови, загалом її ставлення та роль у вашій долі. Бути вдячною за те, що подарувала вам життя і виховала вас, зігріваючи своєю любов'ю...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381649 для Володимир Анатолійович
Спасибо за поддержку 😭