Універ(
Доброго дня!
Недавно поступила,і тепер маю неприємності з парою фізкультури: я впринципі здорова,принаймні так себе почуваю,але через сколіоз викладачка заборонила будь-який біг і стрибки,і мені тепер щоразу соромно коли всі однокурсники здають біг чи щось таке а я відходжу і щоразу пояснювати іншим чому так...не можу позбутися цього почуття,кожна пара як випробування!Знаю,ніби і неважливо,але...
І ще: у школі я звикла,що в класі є учні котрі при потребі можуть посперечатись з вчителем,відстояти себе і інших,а в групі таких нема і ми такі залежні від викладачів,що я іноді усвідомлюю що просто не знаю як з ними говорити:або говорю різкості,або змовчую відверті образи,і всі так,і це мене обурює а поводитисьв таких ситуаціях я не вмію!...
І третє.Щодня сумніваюсь у виборі професії.Просто вибір у мене був широкий,поступила багато де,і тепер при кожній невдачі думаю - от а якби я... Крім того я вчусь в медінституті, тому мала би бути впевненою у виборі...
І в мене комплекс відмінниці.У школі була най-най, а тут просто фізично не встигаю і почуваюся жахливо,коли не можу правильно відповісти на запитання чи дістаю трійку.
От.

Відповіді психологів
Даниэла Марковна Пуертас психолог
Доброго дня!
Дійсно, усі питання важливі, але мені здалося, що зараз для вас є найголовнішим питанням самоствердження.
У школі завжди легше, є чіткі орієнтири куди прямувати і що робити щоб відповідати бажанням.
Кожний вибір зроблений вами - це вибір який назавжди залишиться з вами і в вашому житті. Зараз я говорю про універ. І за кожним вибором стоять як невдачі так і подарунки. Тому, як доросла людина, задерниться навколо, прийміть своє нове життя, і запитайте себе, "Що я можу зробити, щоб досягти успіху". І робить...
А період адаптації, коли все вважається чужим, мене. Через це усе проходили. І я у тому числі.
Бажаю натхнення.