Відносини з чоловіком
Доброго дня!
Ми одружені майже 4 роки.
Він зараз військовий.
Я нещодавно звільнилася з роботи.
Коли я працювала фінансово було легше.
Він не був проти щоб я звільнилася, але фінансово став ущимляти.
Від розмов ухиляється. Мол, давай не будемо про це говорити.
Я спитала з ким мені про це розмовляти , як не з тобою?
Ми сім'я, ми маємо все з'ясовувати разом.
Після таких розмов він замикається.
Як дитина ображається.
Мол, вам всім тільки гроші треба.
Я кажу, спробуй прожити без них.
Звичайно ж жінка виходить заміж щоб мати сильне плече.
Ти чоловік, ти маєш пишатися собою, що твоя дружина відчуватиме себе захищеною.
Якщо самій треба про все дбати, навіщо чоловік тоді?
До нього я не була в шлюбі, сама ростила старшу донечку і до 8 років меншу теж сама.
Коли він запропонував переїхати до нього, в інше місто, я погодилася, сподіваючись, що ось воно моє щастя в захист і допомога, нарешті.
Після переїзду майже одразу влаштувалася на роботу.
Грошей у нього не просила, продукти купували то він то я . До одягу він не втручався.
Я сама з ЗП купувала що нам потрібно.
А зараз ми цілком залежимо від нього, я відчуваю жадібність.
Його дратує, що нам потрібно одяг і взуття на кожний сезон.
Гроші видає не стабільно і не фіксовану суму, я не можу спланувати бюджет.
Хочу з ним поговорити, але не знаю як побудувати розмову, щоб одразу не почати з укорів.
Доречі інтимне життя теж різько змінилося з його сторони.
Питання від: ; Вік: 48

психолог онлайн
Доброго дня, Juliya!
цитата:
Ми одружені майже 4 роки.
Він зараз військовий.
Я нещодавно звільнилася з роботи.
Можете розповісти, з чим пов'язане ваше звільнення з роботи?
Питання, на мій погляд, доречне, адже воно дозволяє уявити ситуацію бульш-менш цілісно. Наприклад, звільнились вже знаючи, як чоловік ставиться до витрат і тому подібне?
цитата:
На жаль, без діалогу в сім'ї навряд чи щось можна конструктивно вирішити, враховуючи потреби та інтереси усіх членів родини.
Як ви прийняли його слова? Яке значення їм надали? Це було проявом лише жадібності, як ви зазначали, або нестачі грошей? Можливо, спричинене іншими мотивами?
Чи знаєте ви про його фінансові надходження та інші, окрім вашої сім'ї, фінансові зобов'язання?
До речі, чоловік буває на нулі чи служить в тиловому регіоні постійно? Рівень фінансового забезпечення між ними суттєво відрізняється.
цитата:
Ми сім'я, ми маємо все з'ясовувати разом.
Цілком з вами погоджуюсь. Разом з тим має значення, в якій формі відбувається розмова - спокійно і з повагою, аргументами і прикладами? Або з тиском і докорами?
цитата:
Після таких розмов він замикається.
Що ви знаєте про його життя до шлюбу з вами? Якщо був одружений, то через які причини розлучився? Чи є в нього свої діти? Минуле може впливати на сьогодення, особливо, якщо воно було занадто болісним і травмуючим.
цитата:
Цілком слушне питання. Відчувається, що у вас накопичилось невдоволення. Багато ваших потреб і бажань, включно з інтимною сферою, ігноруються і не задовольняються. Природньо, ви маєте право відчувати образу, розчарування, навіть, гнів. Проте ці почуття в "сирому" вигляді навряд чи можуть принести хоч якийсь конструктив.
Натомість їх вираження в діалозі, тобто проговорення з називанням кожного, обов'язково з позначення у зв'язку з чим вони виникають, можуть розблокувати ваше спілкування.
Можете пошукати в Мережі психологічний феномен "Я-повідомлення".
Це практика усвідомленого діалогу, де людина відкривається, доносить свої почуття та емоції, наголошує на своїх цінностях і бажаннях, впевнено висловлює прохання зважати на це...
Загалом, якщо враховувати усі чиники і фактори, наведені вами, можна припустити, що стосунки заходять у певний період кризи. На зовні вийшли і проявились розбіжності між вами у поглядах та уявленнях про спільне життя. Це якщо стисло. Тому простими рішеннями або порадами тут не обійтись. Потрібен більш глибокий і ретельний підхід. Можливо, співпраця з сімейним психологом.
Відредаговано автором 08-05-2025 10:26:42
психолог онлайн
Как долго вы встречались прежде, чем переехать к мужу?
Чем он вас привлек?
Что не нравилось?
Обсуждали ли вы финансовый вопрос до совместного проживания? Как он видел свою роль с финансовой точки зрения?
Как вы решили, что муж будет вам опорой и сильным плечом рядом? Были ли с его стороны какие-то поступки, действия, что можно было видеть "да, он именно такой"?
По какой причине вы уволились?
Какие в целом у вас отношения?
К сожалению, если один из пары уклоняется от разговоров и не хочет обсуждать проблему, то это сильно осложняет ситуацию и решить ее конструктивно не выйдет. Тут уже разбираться только с вами - как вам живется в этой ситуации, с чем вы согласны мирится, с чем нет и что вы можете сама сделать.