Написала лишнього чоловіку який подобається
Добрий день . На минулій роботі познайомилась з чоловіком . Відчувала що подобалась йому . Він мені з часом також сподобався . Післч звільнення запросила його на каву , він з радістю погодився . Зустрічалися десь 6 разів , поверхневе спілкування було . Але случився секс . Після сексу він попрощався , я відчула холодок . Пару раз мені ще написав після того . Я періодично йому пишу , типу як справи . Пару раз він починав фліртувати зі мною, але зустрічатися не пропонував , на мою пропозицію відмазувався . Тиждень назад я випила лишнього і писала йому смс , він мені написав чогось : що не може дати мені серйозні відносини , він відчув що я цього хочу . Що в нього були відносини які будувалися щоб тільки потрахатися , але нічого хорошого з того не вийшло , що він тоді не міг будувати особисте життя і зараз один . Я написала що хочу тільки несерйозні відносини , і тд , в ітоге він сам написав що приїде . На питання , я тобі не нравлюсь ? Не відповів .На слідуючий день мені стало соромно , написала зустріч відміняю , він написав як скажеш . Потім через день написала я; в слідуючий раз , він запитав , а чого відмінила ? Я написала що занадто була смілива . Він відповів що ходить збудженний до сих пір . Я пишу - то що завтра зустрінемся ? Він написав в нього інші плани, давай слідуюча неділя якшо не передумаєш . В мене питання : його повідомлення значать що я йому не нравлбсь ? Але чого тоді він погодився зустрітися ? По ідеї на слідуючий неділі ми повинні зустрітися , але я вже не хочу ініціативу проявляти ? Чи може таке бути , що я все таки визву в нього почуття? Чи забути його ?
Питання від: ; Вік: 42

психолог онлайн
Вітаю!
Тут ви маєте собі відповісти, ви дійсно згодні на не серйозні відносини? Чи це було сказано щоб його притягнути до себе?
Наразі з ваших слів, він не проти, саме не серйозних відносин.
Якщо вас все влаштовує, то чому б і ні. Ви вже доросла дівчинка. Головне не малювати собі рожевих хмар.
Чекайте його кроку, і продовжуйте відносини.
Якщо він з вами зустрічався, спав, і ще не проти, значить ви йому вже подобаєтесь.
Мені здається, що він не налаштований на щось більше, окрім сексу. Можливо взагалі, а можливо в данний момент.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381829 для Надія Іванівна
А я зрозуміла з його слів : що він просто ротрахатись вже не хоче , бо він тоді не будує своє особисте життя . Але ми закінчили на тому , що все таки зробимо це . Да я хочу , ще раз відчути ті емоції з ним , але це може бути тоже останній раз , і я боюся , що мені знову захочеться йому писати
психолог онлайн
Марія Радченко
Спробуйте поговорити з ним відверто. Не грайте в ці ігри. Якщо ви йому цікаві, він це вам скаже, і вислухає вас.
Відверта розмова може багато прояснити.
Ще тут питання до вас, чому ви обрали саме такого чоловіка, який не шукає з вами зустрічі, а відштовхує вас, а потім знову йде до вас. І так проколу. З цим питанням треба йти до психолога/психотерапевта. Щоб розібратися чому саме такого чоловіка ви обрали.