Постійні погані думки
Добрий вечір, у мене постійно погані думки я не можу від них позбутися, коли я сиджу, або дивлюся фільм у мене з'являються погані думки і постійно відчуття наче на мене дивиться нечисть а коли я повертаюся то нічого немає, і постійно таке відчуття наче зараз мене почне душити або вб'є нечисть. Я дуже сильно хочу позбутися поганих думок, порадьте що робити.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Доброго вечора.
Стосовно думок про нечисть: Ви усвідомлюєте в момент виникнення думок, що нечисті поруч немає, чи навпаки, вірите в те, що вона є? Чи супроводжується це візуальними образами або звуками, і якщо так, чи усвідомлюєте їх чужорідність, або навпаки, сприймаєте як реальну річ?
І ще, в який час доби Вас супроводжують такі думки? Бувають вони тільки під час засипання, чи в інших обставинах також?
І ще, у Вашому житті зараз є стресові обставини? Ви споживаєте контент, який би підвищував вашу тривожність (наприклад, постійне переглядання новин або фільмів жахів) ?
Варіантів того, що з Вами відубувається, може бути багато. Тому, в першу чергу, я би радила звернутися до лікаря-психіатра для дослідження свого симптому і призначення лікування. Залежно від особливостей Вашого стану (як давно він у Вас та від чого,чи є у Вас критична оцінка таких проявів, тощо) саме лікар зможе якнайкраще Вам допомогти.
психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю! Підтримую колегу.
Ще питання чи ви приймаєте ліки, чи вживаєте якісь речовини, алкоголь? Чи були травми голови? Бо це теж може вплинути на ваш стан. Якщо так, це треба повідомити лікарю.