Психотерапевт КПТ. Психолог КПТ. Консультант КПТ.
Діагностовано тривожно-депресивний розлад. П'ю антипсихотики.
Шукю психотерапевта в методі КПТ, але власне терапевтів або не знахожу або не можу собі дозволити.
В основному всі пишуть консультант чи психолог, а сертифікати мають на 20-60 годин у методі КПТ.
Намагаюсь розібратись чим відрізняються:
1) психотерапевт КПТ
2) психолог КПТ
3) консультант КПТ
Чи допоможе мені психолог кпт?
Чи психолог це те саме, що й консультант?
Чи все таки варто найти саме терапевта в моєму випадку?
Дякую.
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Добрый день. А чому саме КПТ шукаете?
психолог онлайн
Добрий вечір. У вашому випадку, якщо Діагностовано тривожно-депресивний розлад варто шукати саме психотерапевта КПТ. Якщо фінанси обмежені, розгляньте:
Онлайн-платформи з доступними КПТ-терапевтами.
Групову КПТ-терапію (дешевше).
Безкоштовні програми підтримки психічного здоров’я (перевірте місцеві НКО чи державні ініціативи)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 382209 для Яна Валерьевна
Психіатриня сказала що саме потрібен терапевт що працює в методі КПТ.
В мене і тривожність і депресія.
психолог онлайн
Я бы не стала так категорично заявлять, что КПТ является панацеей в случае тревожно-депрессивного расстройства.
психолог онлайн
Призначення. КПТ цілком обгрунтоване, це один із методів із найвищою науковою доказовістю та ефективністю саме при тривожно-депресивних розладах( кпт була розроблена Аароном Беком у 1960-х роках саме для лікування депресії ) Саме тому його часто рекомендують як першу лінію терапії у міжнародних клінічних протоколах. Це не єдина можливість, але дуже результативна, особливо на початковому етапі.