Проблема у шлюбі із пристрастю чоловіка до порнографії
Добрий день, я заміжня кілька років, знайомі 5 років. Під час вагітності дізналася, що мій чоловік самозадовольняється на фото своїх знайомих жінок і зберігає ці записи у себе в телефоні, я їх випадково знайшла, він сказав, що якщо я мириться не буду ми розлучимося, а дитину він відсудить. Я була в такому шоці, що взяла паузу подумати, але все одно думки про ці фото у мене в голові, хоч і згодом він сказав, що все видалив, але я впевнена, що просто почав ховати краще. Жінки надають йому знаки уваги, флірти, натяки, до цього моменту не було щоб знайшла фізичну зраду, але мінімальні листування були і флірт теж і потім це все видалялося. З сексом теж так сяк спочатку було раз на тиждень і то особливо з моєї ініціативи, а він може цим маніпулювати. Загалом заплуталася остаточно, тепер у декреті, нав'язливі думки про те, що чоловік веде подвійну гру не залишає. Що ви мені порадите?
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Доброго дня.
Мабудь, дуже не просто було витримувати ту паузу та поведінку чоловіка у такий важливий період вагітності та новонародженого малюка, і добре, що Ви тут не тиснули на себе і не поспішали з рішеннями чи висновками.
Стосовно теперішнього, і рекомендації яку б Ви хотіли отримати - це залежить від того, а чого Ви власне хочете?? Якого вирішення хотіли б? Як собі уявляєте подальше життя сімейне? До яких змін готові і чи готові взагалі?
Також важливо, а чи говорили ви потім ще чоловіку про свої підозри? Якщо так, як він реагує? Так само погрозами, чи якось інакше?
Які у Вас з ним взагалі стосунки були раніше і які зараз? Чи є близькість, попри рідкий секс?
психолог онлайн
Доброго дня, Yana!
цитата:
Що ви мені порадите?
Однозначно - спочатку треба розплутуватись, адже поки що ви
цитата:
Загалом заплуталася остаточно, тепер у декреті, нав'язливі думки про те, що чоловік веде подвійну гру не залишає.
Нав'язливі думки, як бачимо з вашої розповіді, цілком закономірні(!)
Така поведінка чоловіка
цитата:
мій чоловік самозадовольняється на фото своїх знайомих жінок і зберігає ці записи у себе в телефоні, ... він сказав, що якщо я мириться не буду ми розлучимося, а дитину він відсудить.
точно не сприяє вашому спокою(!)
До речі, хотів уточнити, як так сталося, що ви ВИПАДКОВО дізнались про його "захоплення". З власного досвіду знаю, що випадково таке не трапляється. Завжди "випадковості" передують уже наявні підозри...
цитата:
він сказав, що якщо я мириться не буду ми розлучимося, а дитину він відсудить
Тобто чоловік вам поставив ультиматум. Цікаво, що ви відчули - до нього? Ким себе відчули? Про які його цінності або чесноти говорить така поведінка?
Чи відчуваєте ви себе цінною після таких заяв?
цитата:
Я була в такому шоці, що взяла паузу подумати
Я так розумію, що пауза ще не минула? Тому важливо дізнатись, які варіанти дій ви розглядаєте? На що ви в цілому здатні?
цитата:
З сексом теж так сяк спочатку було раз на тиждень і то особливо з моєї ініціативи, а він може цим маніпулювати.
Його маніпуляції як виглядають?
Чи допомагає чоловік з доглядом за дитиною? І загалом, наскільки відчутне його бажання цінувати вас і сім'ю, дбати про ваше благоплуччя?
Доповнення від автора
Нічого особливо не змінилося глобально щодо нашого спілкування все нормально, як і раніш, він розуміє що я ту ситуацію не переступила але ми просто стараємось її не піднімати, але всеодно інколи в суперечках коли він мене хоче чимось задіти, я можу згадати ту історію.
Каже що не зраджує, мається на увазі фізичний контакт , але на початку стосунків ми говорили про свої табу і я
чітко сказала про жінок і зради, але не
думала що треба ще щось таке
обговорювати, бо в думках такого не
було.
Багато в голові питань нащо я, якщо є ті
хто приваблює більше, да і за весь час
міг би піти.
Я завжди казала, що не тримаю, якщо
десь там цікавіше, каже що ні, це сім'я, а
то таке просто подивитися
Взагалі він складна людина нарцистична, і думаю він розуміє , що це
щастя, що знайшлася я , яка терпить його, бо всі інші вже бігли від нього, йому 34. Я думаю, що йому зручно налагоджена система вдома, а там хто зна піти- ні.
Не знаю як це забути, бо не було ні одного дня з тих пір, аби я не думали про його ''хоббі". Якби дізналася до вагітності пішла 💯, зараз стримує, бо дитина ,спільна квартира, хоча б спробувати переступити, але не виходить .
Що порадити, як переступити?
Доповнення від автора
Він вихідний тільки в неділю, а так працює на 2 роботах. Йде 7, приходить в 22.
В неділю інколи можу вмовити вийти прогулятись разом з дитиною або поїхати до друзів, вважає, що загалом це мій обов'язок сидіти з дитиною, він навіть не вміє ні погодувати, ні вкласти, ні памперси змінити, тобто на нього залишити дитину не можу, допомагає моя мама.
Та і не хоче вчитися, каже нащо тоді ти тут.
Цінність моя втратилася, враження, що тепер я зраджую своїм принципам, бо раніше не погодилася би на такі відносини. Було таке що гримнув на дитину, я сказала що у нього проблеми, до дитині було 3 місяці, а він так вирішив її повчити. Для мене це максимальне табу кричати на дитину та бити.
У мене є робота, і взяла паузу до серпня, подивитись що і як, дитина підросте і думала вийти на роботу, трохи соціалізуватись і думати як жити самостійно, бо мене зовсім не втішає те, що відбувається.
Просто вийти заміж для мене було обдуманим кроком, тому кидати все зараз дуже тяжко і дитина була планована.
Доповнення від автора
Ці фото були приховані,я сама туди залізла, могла би ніколи про це і не дізнатись, але не шкодую.
Були ситуації, що жінки йому знаки уваги надавали, флірт словесний, переписки, але він не особливо на таке відповідав, бо було таке, що я читала, бачила, потім йому казала, а він вже той момент видалив .
Казала значить якщо вони собі таке дозволяють ти провокуєш, казав, що вони просто самі проститутки і на всіх вішаються
психолог онлайн
цитата:
Що порадити, як переступити?
Чи не означатиме "переступити" - зрадити саму себе?
цитата:
Та і не хоче вчитися, каже нащо тоді ти тут.
Тобто почуття батьківства слабо проглядається?
цитата:
Цінність моя втратилася, враження, що тепер я зраджую своїм принципам, бо раніше не погодилася би на такі відносини.
Лише відчуття чи справді зраджуєте власним принципам?
цитата:
Що відбувається з вашими сподіваннями на те, що зможете якимось чином активувати бажаний перебіг подій? Що для цього треба від вас? Від чоловіка?
цитата:
Звісно, що тяжко, складно... Не такого ви очікували.
Разом з тим, це така перша криза у вашому подружньому житті, яка за уважного ставлення, може багато чого розкрити і прояснити про вашу змогу будувати добрі стосунки. Звичайно, не лише вашу змогу і спроможність, також і чоловіка.
А подолати кризу відносин можливо лише спільним бажанням і спільними зусиллями. Це і про чесну розмову щодо реального стану справ у сім'ї, про почуття і бажання, які, на жаль, не задовольняються. І про готовність змінюватись заради спільного блага.
Чи помічаєте ви в себе спроможність вести розмову з чоловіком в такому ключі?
Доповнення від автора
Ми постійно ведемо переговори.
Я розумію, що я стала на нього частіше зриватись і вже не особливо церемонитися, можливо ще дається втома взнаки щодо декрету, нормально сну вже не було 6 місяців.
Як змінити відносини?
Буває так що вже і інтиму мені не хочеться, як сказала йому, це дуже його напрягло, боїться тепер щоб я не пішла кудись на ліво. А мене це не цікавить зовсім, бо у відносинах не розпилюю свою увагу на інших чоловіків. Знайшла хоббі танці. Щодо зовнішності після пологів нічого не змінилося було 55 кг, стало 58, тому причини дивитись на інших не розумію.
Дуже цікаво як в інших сім'ях,чи це все нормально, що кожен зі своїм заскоком, але навіть у наших друзів у всіх не без гріха було, те що я знаю, живуть...та ще й дітей немає
психолог онлайн
цитата:
Що ви мені порадите?
Наверно не очень приятный совет и возможно не то, что вам хочется услышать, но совет - искать варианты пораньше выйти на работу и стать максимально независимой, а дальше жить свою жизнь отдельно с ребенком. Муж, который так поступил, пригрозив вам, беременной, забрать ребенка - это человек, с кем не стОит строить долгосрочные планы и рассчитывать, что вы ЗАмужем.
Я сторонник того, чтобы работать над отношениями, решать проблемы. НО. Решать их должны оба и есть случаи, когда нужно просто увидеть реальность, подготовиться и свалить в свою жизнь.
И я бы посоветовала вам индивидуальную работу с психологом, поскольку думаю, проблема не только и не столько в этих женщинах, сколько в целом в отношениях. Думаю есть немало моментов, где нет уважения к вам. А крик и желание "поучить" на 3х месячного ребенка это не про взрослость и адекватность.
И чисто юридический момент - чтобы в Украине отобрали у матери ребенка, еще и маленького совсем, то это нужно быть абсолютно не в адеквате. Закон на стороне матери и это чисто угрозы. Но они многое говорят о вашем муже и отношениях с ним
Відредаговано автором 20-05-2025 16:26:59