РХП у підлітка
маємо проблему з харчуванням. Дівчинка-підліток не може спокійно їсти, якщо не підрахує калорії, не вирахує білки, жири, вуглеводи. Комплексів щодо фігури немає. Худенька. Переодично бувають зриви - переїдання, особливо солодощами, до погано самопочуття.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Доброго дня.
А ким ця дівчина Вам приходиться, які у Вас з нею відносини? Якщо це Ваша близька людина, то чи ділилися Ви з нею своїм занепокоєнням її станом, чи пропонували звернутися по допомогу до психолога?
Доповнення від автора
Це моя дочка. Ми з нею про це говорили і вона також розуміє, що є проблема і сама вона від цього вже страждає. Хочу їй допомогти. Не знаю, як правильно поступити.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 382507 для Марія Радченко
Це моя дочка. І так, ми з нею про це говорили. Вона все розуміє, що це проблема. Не знаємо, як її вирішити.
Доповнення від автора
Я так розумію, що нам потрібна допомога лікаря. Підскажіть до якого саме лікаря нам звернутись ? Чи може лікар допомогти нам ОНЛАЙН (дочка не має бажання іти до нашої місцевої лікарні)?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Швидше за все, у Вашої дочки так званий харчовий розлад.
Як правило, харчові розлади можуть виникати під дією якогось дуже сильного стресу для дитини. В такому випадку, потрібно найперше шукати причину, коріння, проблеми.
Як давно у Вашої дочки з'явилася така звичка? Які події передували появі цієї проблеми? Що відбувалося в Вашій сім'ї? Чи не було розлучень чи конфліктних ситуацій між Вами та Вашим чоловіком? Як Ви та Ваш чоловік
ставитеся до свого тіла, своєї ваги?
З практики знаю приклад, коли батько весь час ставив всім в сім'ї у приклад фігуру своєї мами, бабусі дівчинки. І коли він, батько, пішов із сім'ї до іншої жінки, у його дочки-підлітка на рівні підсвідомості спрацювало, що саме вона, її неідеальна фігура, призвела до того, що її батько їх кинув... Що призвело до якої ж проблеми, як і у Вашої дочки.
Насправді, такі проблеми пігулками не лікуються. Бо є щось, що несвідомо змушує Вашу дочку так прискіпливо ставитися до своєї ваги. А це рівень рефлексу, несвідомого. І це питання потрібно вирішувати комплексно.
психолог онлайн
Ірина Новітна
цитата:
Підскажіть до якого саме лікаря нам звернутись ? Чи може лікар допомогти нам ОНЛАЙН (дочка не має бажання іти до нашої місцевої лікарні)?
До психіатра, він займається діагностикою РХП. Зараз є психіатри, які консультують онлайн.
психолог онлайн
У Вашої доньки, як написала колега, розлад харчової поведінки (РХП).
Це психологічна проблема і вона не лікується пігулками.
У юному віці така проблема виникає досить часто.
Найчастіше проблеми, які призводять до РХП – це стрес та одноманітність життя. Молода дівчина, можливо, відчуває труднощі в школі і таким чином знімає напругу. Або їй може не вистачати яскравих подій, тому вона буквально шукає вражень від солодощів.
Головне правило - не тиснути на доньку, не намагатися "відкрити очі" на реальний стан справ. Критику від батьків діти сприймають дуже гостро, і швидше за все ефект буде зворотним.
При проблемі з їжею перше питання, яке у всіх виникне – «до кого йти по допомогу?»
Вам потрібен насамперед або психолог, або лікар-психотерапевт. Ні дієтолог, ні ендокринолог, ні коуч, ні гастроентеролог не займаються лікуванням розладів харчової поведінки.
Відредаговано автором 27-05-2025 23:52:57