Как мне от етого отвязаться
Здравствуйте! Я знаю что на сайте могут быть удалены вопросы по поводу парафилии, но по факту мне больше некуда обращаться. Я замечал эту проблему и раньше, но решил поведать о ней только щас - я уже очень давно мастурбирую и это у меня ещё началось так года 1 год с половиной назад, так что я в этом погряз глубоко. Меня очень сильно возбуждают коровы и я уже давно совершил свой первый половой акт, с коровой и часто повторял Я уверен что это началось из-за этого, но я ничего не могу с этим поделать - мне было лет 13, я тогда только начинал познавать своё тело и заниматься мастурбацией, я был очень не осторожен и агрессивен сказать и на некоторое время я перестал этим заниматься вообще. Но после того как прошло немного времени и мне снова захотелось мастурбировать, и опять совершать половые акты с коровами заметил что я вообще потерял интерес и возбуждениям и к людям, и даже начал смотреть порно с животными и мастурбировать и по итогу это всё как то плавно переросло в зоофилию. Я не хотел та и всё ещё не хочу обращаться к психологам по понятным причинам - боюсь что меня осудят, может даже ещё что по хуже, потому что зоофилия не легальна. Тут я решил немного рассказать о себе, потому что как никак есть какая то анонимность, и для меня так спокойнее Возраст сейчас 14 и в 14 совершал уже пару раз половой акт как избавиться от етого даже сегодня у меня. Был половой акт
нравится понравился вопрос
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Елена Владимировна Трофименко
Добоий день Артур! Підліткова сексуальність починається в період статевого дозрівання - 13-14 років. У підлітків в сексуальності переважає фізіологічний компонент над емоційним. Головне для них – отримати задоволення. Одним із способів вираження сексуального інтересу є мастурбація, це не вважається відхиленням.
Механізм, який змушує людину встановити об'єктом свого нетипового сексуального бажання - тварину, поки не відомий. Але це тривожна ознака і ви потребуєте допомоги. Ви це усвідомили – це вже добре. Не треба боятися психологів. Вони не засуджують своїх клієнтів, їх обов’язок – допомогати.
Хочу вас застерегти: підтримання статевих стосунків з тваринами може викликати передачу важких захворювань, з появою інфекцій, що передаються статевим шляхом. Крім того, під час дії можуть бути завдані фізичні травми як особисто вам, так і тварині, а також поведінкові зміни після копуляції (з'єднання двох особин при статевому акті).
Зоофільні практики, як правило, відбуваються в ізольованих районах, які важко доступні, як правило, у сільській місцевості. Це так? Ви живете в селі? Тому ваш людський контакт може бути дуже обмеженим, тоді як доступ до худоби та інших тварин є відносно простим. Це одна з загальних характеристик серед людей з зоофілією: САМОТНІСТЬ та ІЗОЛЯЦІЯ.
Одним з найкращих способів лікування цієї проблеми було б психологічне лікування, але ви не повнолітній – потрібна згода батьків. Ви з ними соромитись обговорити це питання? Може є доросла людина, якій ви можете довіритись?
А поки спробуйте самостійно знайти інформацію і пропрацювати над такими питаннями: як підвищити свою самооцінку (є практичні вправи); як розширити коло знайомих, можна почати по інтернету; зайнятися спортом.
Перший крок ви вже зробили: усвідомили, що у вас є розлад, а не просто бажання чи фантазія. Прийняли те, що ви відчуваєте сексуальний потяг до тварин,
Другий крок: необхідно прийняти рішення продовжувати лікування доти, доки це необхідно. Не думайте, що ви погана людина через ці бажання.
Загалом, це складний і довготривалий, але можливий процес одужання через психотерапевтичну роботу.