Дитинство
Доброго вечора, на мене колись накричала моя тьотя і я почала дуже сильно плакати, і справа в тому що, це в мене почалося ще, з дитинства я не пам'ятаю коли, але таке, як в дитинстві на мене хтось накричав , і коли на мене хтось кричить я починаю плакати і я дуже сильно хочу цього позбутися я начебто і намагаюся не плакати коли на мене хтось кричить, але всеодно сльози течуть рікою, як цього позбутися?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Доброго дня, Ira!
цитата:
на мене колись накричала моя тьотя і я почала дуже сильно плакати,
Співчуваю вам. Тоді, в дитинтсві сталося прикре - ваша психіка отримала травму, яка не заліковна понині. Через те і відбуваються зриви на плач.
цитата:
як цього позбутися?
Проблема вирішується у співпраці з психологом(!) За допомогою відповідних практик виліковується та ранішня травма, поступово формується стресостійкість. І, що важливо для будь-якої людини, нарощується спроможність ОБЕРІГАТИ і ЗАХИЩАТИ свою гідність, не довзволючи іншим агресувати через крик(!)
цитата:
намагаюся не плакати коли на мене хтось кричить
Звичайний контроль стримування себе, як бачите, не спрацьовує. Тому варто звернутись до спеціаліста.
Відредаговано автором 07-06-2025 10:06:39