Спілкування
Добрий день, познайомилась я з хлопцем спілкуємось більше пів року, він мені подобається більше ніж і я йому про це сказала, він відповів мені ,,я знаю,, і на цьому все далі продовжуєм спілкуватись. Я хочу запитати у вас як мені змиритись з тим, що більшого між нами не буде, я маю на увазі серйозні відносини, спілкування з ним не дуже хочеться припиняти, хоча над цим задумувалась. Як мені змиритись чи переключитись, що очікувати від нього не треба взаємності, а просто сприймати як людину з якою просто спілкуєшся?
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечора, Катерино!
Це дійсно складно - відчувати до людини більше симпатії, ніж вона до Вас. Тут ще складність в тому, що не збігаються очікування: Ви хотіли б серйозних відносин з хлопцем, а він з Вами - не хотів би.
Тут важливо не вчитися того, як дисоціювати від своїх емоцій, а вчитися приймати їх в такому вигляді, як вони є, і проживати екологічно, самостійно або в контакті з психологом.
Можу задати декілька поточнюючих питань. Як Ви себе почуваєте у спілкуванні з цим хлопцем, які емоції та почуття у Вас виникають? Що цінного для Вас в цьому спілкуванні, чи є причини, чому Ви хотіли б зберегти цей стосунок, навіть якщо він не переросте у щось більше? І чи були у Вашому житті, можливо, в дитинстві, емоційно недоступні люди, любов яких Ви намагались заслужити?
Відредаговано автором 14-06-2025 00:23:59
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Катерина, не поспішайте.
Побудова нормальних стосунків проходить через певні етапи (знайомство, зближення і т.д.).
Зверніть увагу, хлопець продовжує спілкуватися з Вами..
Ось за цим "просто спілкуванням" і ховається дуже великий шанс дізнатися один одного ближче і дати можливість з'явитися справжнім почуттям.
Якщо Ви зараз не поспішатимете, то з'явиться можливість стосунків у майбутньому.
Але можливо, у хлопця був негативний досвід у стосунках.
Спробуйте з'ясувати чи кохав він когось дуже сильно, і його в цих стосунках кинули? Тобто спробуйте з'ясувати щось в його історії, що не дозволяє йому Вас підпустити ближче до себе.
. Якщо цього немає, то його почуття до Вас поки що не досить сильні,
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю! Це справді не просте питання. Якщо ваше з ним дружнє спілкування не буде травмувати вас і цей хлопець важливий вам просто як друг - звісно ви можете продовжувати. Також існує ризик що коли якась людина нам відмовляє у близьких стосунках - вона стає більш бажаною, саме несприйняття відмови викликає бажання ще більше старатись і сподобатись.. Чи є зараз між вами щось подібне - що ви вкладаєте багато зусиль, щоб досягти більшого, коли він сприймає вас просто як друга? Чому саме він викликає такі почуття, навіть коли ви дізналися що ці почуття можуть бути не взаємними? Чи траплялось з вами раніше таке що вам подобались люди, які не відповідають взаємністю?
психолог онлайн
Марія Радченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Катерино!
цитата:
Як мені змиритись чи переключитись, що очікувати від нього не треба взаємності, а просто сприймати як людину з якою просто спілкуєшся?
Спробуйте змінити фокус ваших уваги і зусиль - замість змиритись чи переключитись НА спостереження за динамікою почуттів(!) Які нові фарби емоцій з часом з'являються? Які набирають силу, а які затухають?
Звісно, потрібно визначитись із власними почуттями. Що ви відчуваєте в своєму серці - велику симпатію? закоханість? цікавість тощо?
Словом, станьте по відношенню до самої себе уважним і активним дослідником. Упевнений, що на цьому шляху вам буде корисною співпраця з психологом.
У взаємодії з ним ви зможете відкрити для себе свою власну модель побудови близькості і прив'язаності. Відслідкувати, наскільки на теперішні події впливає досвід дитинтства? Чи не занадто суттєво він позначається на виборі партнера через несвідоме прагнення задовільнити певні ранішні потреби в отриманні прийняття і любові?
психолог онлайн
А можете подробнее рассказать про ваши отношения? Как вы общаетесь? Это встречи где-то в компании или он зовет вас на эти встречи и они проходят вдвоем? Это просто общение или есть поцелуи, обнимашки и это больше, чем приятельские отношения? Как часто вы видитесь? Как вы поняли, что у вас чувств больше к нему, чем у него к вам?