Мастурбация
Доброе утро, почему я могу к*нчить только на рас4лененку? Я снова пытался пробовать много чего другого – не-а. Кажется так у меня никогда в жизни и не появится реального, живого партнера... Можно ли изменить эти настройки в себе?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Здравствуйте, Aлекс!
цитата:
Можно ли изменить эти настройки в себе?
Скорее всего, можно. Правда, есть условие - с помощью специалиста, поскольку самостоятельно с бессознательными настройками не справиться.
психолог онлайн
Привіт. 👋
Те, що ти описуєш, звучить як глибоке занепокоєння і водночас важливий запит про зміну.
👉 Вплив насильницького контенту на сексуальність справді сильний — мозок “запам’ятовує”, що саме його треба для збудження. Але це не незмінне.
👉 Поступовий перехід до іншого контенту, терпіння, відмова від певних стимулів — це вже крок до переналаштування. Не картай себе — ти не “зіпсований”. Ти шукаєш, значить, не здався. А шлях до живої близькості починається саме з прийняття себе в цій точці.
З повагою. 🌿