Як розпалити почуття
Підкажіть будь ласка як розпалити почуття Я зустрічаюсь з хлопцем 3 роки і почуття стали не такі теплі, ми привикли один до одного. Я боюсь ,що ми розійдемось якщо щось не змінити ,а я цього не хочу Допоможіть будь ласка.
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Привіт Лена!
Це природньо що почуття з часом вщухають, і відносини стають не такими гарячими як на початку.
На зміну бурхливих переживань приходить повага до партнера, об"єднує пару спільні інтереси, відчуття що разом добре, спільна мета. Це все підводить відносини на інший рівень.
Розпалити почуття. Можна додати іскорки у відносинах. Наприклад: спробувати нові види поведінки, сходити в місця розваг щоб відчути себе по новому, зробити щось таке, чого ви разом не робили ще, щось інше не те що ви звикли робити.
Страх що ви розійдетесь чому в тебе виникає? Тому що ти відчуваєш, що тобі не вистачає вогну? Чи щось відбувається у поведінці твого хлопця?