не розумію його!!!
я зареєстована в контактах, і долучила я одного хлопця до друзів, він прийняв заявку, але ніколи мені нічого не писав, аж тепер недавно почав мені писати, каже шо я кумедна. запросив мене на дискотеку,бо він працює діджеєм,і провів мене безкоштовно. ми сиділи спілкувались...потім після того,він мені став писати рідше,пише лиш тоді коли я йому напишу шось... от цього я нерозумію... шо б це могло означати??? він мені спдобався дуже...а от чи я йому??? але сьогодні він мене питав чи я би не пішла десь погуляти!?
я незнаю шо мені робити... про шо думати?! порадьте мені шось будь ласка! дякую за розуміння!
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Здравствуйте, Иванка.
А что вам хотелось? Как по-вашему мнению должна была развиваться ситуация после посещения дискотеки? Как часто он должен был вам писать или звонить?
И если вам хочется пойти с ним на свидание, то что вам мешает это сделать?
консультация психолога
Іванко, а ви не димали про те, що могли просто не сподобатися йому? У вашому віці хлопці та дівчата постійно знайомляться, ніби випробуючи себе, приміряючі на себе дорослу модель поведінки. Але маючи небегатий життєвий досвід (а інколи незрілі та нарциссичні особистостні риси), часто при виборі партнера стільки спираються не на внутрішні якості особистості, скільки на ті її якості, що дозволять самому виглядати краще. Звісно, що коли багато знайомляться, то і відносини ці спалахають (або не спалахують) яскравим, але не довгим вогнем. Якщо не склалося з цим ді-джеєм (а ді-джеї досить баловані особистості:) ), то вірніше для вас не фіксуватися на цьому, а йти далі.