Как мне избавится от влюбленности в актеров разных фильмов?
Как мне избавится от влюбленности в актеров разных фильмов которым от 30 до 40? Я представляю себе как он меня обнимает. Я знаю, что у меня нету отца как такового и поэтому так делаю. Я очень впустила эти представления в душу и теперь немогу без этого счастливо жить. Что мне делать?
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Аня, в принципе в таком фантазировании ничего плохого нет. Но если тебе это мешает и ты больше живешь в фантазиях, чем в реальности, тогда лучше поработать с психологом на эту тему. Вряд ли это можно быстро изменить самостоятельно.
А как у тебя с общением с противоположным полом в реальности? Нравиться ли кто-то из мальчиков, может, ты кому-нибудь нравишься? Попробуй почувствовать своё отношение к парням. Какое оно?
консультация психолога
Здравствуй, Аня. В том, что ты себе представляешь ничего плохого нет. Лучше всего, конечно обратиться к психологу, но если нет возможности, просто попытайся понять чего тебе не хватает от мужчин, потом можно будет попробовать что-то получить для себя от тех, кто есть в твоей жизни "в живую".
Дополнение от автора
Я терпіти не можу протилежну стать. Як виглядає ВОНО, як дихає, як існує. Я терпіти не можу їхнє існування. І взагалі вважаю, що на сьогодні будь-яке воєвиявлення типічної ЧОЛОВІЧОЇ АГРЕСІЇ потрібно утилізовувати не тільки певними моральними принципами, але й їхньою фізичною утилізацією із суспільства. Їхній життєвий принцип - це постійне полігамне(м"ягко кажучи) переспання з будь-яким об"єктом жіночої статі, лише аби зодовольнити свою первинну низькокультурну тваринну потребу!!!!!
Так було є і буде.
А що стосовно мої відносин з ровесниками протилежної статі - я не зустрічаюся ні з ким. Хлопці мене бояться. Не тому, що я викидаю свою якусь так би мовити агресію, а тому, що вони не мого рівня свідомості. Я не возвеличую себе і у мене немає корони на голові, але мені з ними не цікаво, і їхні пубертатські риси поведінки,...ну це для мене давно вже пройдений рівень. Його (рівня) як такого й не було в мене, і я не комплексую через це. Хоч це і буде звучати зухвало,... але я їх переросла. Вони і не погані-мої ровесники (деякі з них), але просто вони-не дорослі чоловіки з великою вихованістю та повагою до ЖІНКИ. А взагалі наводити контакт із моїми ровесниками мені було дуууже складно, бо вони - м"яко кажучи мене не розуміють. Я спілкуюся з маминими знайомими, з персонами, які набагато старші за мене. То що робити? У мене розвивається усвідомлена огида до "самців".