старість
Добрий вечір!
у мене така дивна проблема: мені 20 років і ніби потрібно насолоджуватись життю, а я відчуваю старість. відчуваю що мені десь 30 чи за 30. хоч це не старість але це мене пригнічує. я не можу знайти спільну мову з ровесниками. і тому багато часу проводжу за різноманітною л-рою в той час коли ровесники по дискотеках. мене сердить що з ними окрім одягу і хлопців не можна ні про що поговорити.
я ходжу на танці, вивчаю англійську, граю в баскетбол за університет. тобто веду аетивний сбосіб життя, а відчуття старості присутнє. що зі мною не так чи що мені робити?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Лара,
що втомлює вас в житті? Як ставитеся до себе, як себе оцінюєте? Чи можете відчути самі по собі чесно, чи потрібне вам спілкування з однолітками, так, як ви пишете? Якщо так, то що заважає спілкуватися, невже занадто різні інтереси? Адже напевне, є люди, в яких інтереси співпадають із вашими. Мені здається, що тут є момент, про який ви не написали - як до вас ставляться ваші однолітки, чи не вважають вони вас старомодною, несучасною, чи не в цьому корінь проблеми?
Дополнение от автора
Одноліки важають мене дивною і кумедною і дивуються чому я знаходжу спільну мову з викладачами і чому вони продовжують спілкування навіт після закінчення дисциплін.і я помічаю в цьому заздрість...
я з однолітками спілкуюсь насиченно, але тільки тоді, коли мова йде про навчання або спорт. от це мене і пригнічує + постійне відчуття старості.
чим це може бути викликане?
психолог онлайн
Лара,
як би хотіли, щоб до вас ставилися однолітки? От ви самі сказали "заздрість" - можливо, саме вона заважає їм сприймати вас як "свою". То чому вас це турбує? Адже "заздрість" - це нормальна реакція людини на те, що вона не усвідомлює своїх можливостей, звинувучи в своїх "неуспіхах" інших.
Для чого вам спілкування саме з тими, хто заздрить? Не дивно, що воно не приносить вам задоволення. Де можна ще знайти однолітків чи спілкування ще якими людьми було б вам цікаве?
Я не кажу, перестати спілкуватися із вшими одногрупниками, швидше, варто зрозуміти для себе, для чого вам їхня позитивна оцінка, і як ви можете обходитись без неї. Для цього може допомогти консультація психолога.