Що мені робити підскажіть!!!!
Це сталось 3 тижні тому,а мучить мене до типер!Я 3 місяці як замужем Всьо було добре аж поки:Мій чоловік став себе дивно поводити у тому смислі ховати від мене телефон.Одного разу я принімала ванну ну мій чоловік сидів зі мною розмовляли аж поки чоловік якось дивно себе поводив і пішов курити на балкон.Ну я пішла за ним аж я чую що він розмовляє з якоюсь дівчиною,він не бачив що я все слухала.Він договорив тай я його питаю ти скимось говорив він відповів ні!Він не встиг удалити номер я попросила телефон а він не хотів давати ну потім я взяла і позвонила підняла трубку авжеш дівчина.У нас був великий скандал но він мені збрихав що це по роботі не знаю як але я повірила але при цьому він поменяв номер що я більше якоби не переживала і ревнувала!!І ось тиждень після цього на новому уже номері я дивлюсь його телефон і знаходжу в СМС незнакомий номер а СМС прочитати не можу я позвонила з свого номера а неотвічає,коли через пару хвилин цей номер звонить мому чоловікові я беру трубку а там тишина я його питаю хто це а він забрав телефон і пішов геть.Пройшло два дні він придумував всякі брехні!!Але я з подругою перезвонили і запитали і узнали хто це!Потім я заявила чоловікові або ти кажеш правду або розвод.Ну ось його правда:прихожу я в лікарню але нікого з врачів тут нема і підходить до мене дівчина зараз нема нікого ось мій номер телефона прийдіть завтра я вас проведу!Ну прихожу я на другий день вона мене проводить та й все.Через пару днів звонить вона мені і питиає як моє здоровя ну так і затянувся розговор,вона мені про себе я ій пр себе і вона знала що жонатий.Я думав вона не буде звонити і не казав тобі.Аж раз вона мені почала звонити 3-4 рази на тиждень я не знав що робити.І потім коли ми з тобою дуже погиркались я захотів з кимось поговорити тобто з нею і я написав СМС це мій новий номер ну ми поговорили.Я заспокоївся я незнаю чому я знею говорив а потім коли вона знову мені звонила і ти це запідозрила я позвонив їй накричав і сказар щоб вона мені більше ніколи не звонила бо у мене рушиться сімя за неї я не хочу втрачати кохану людину і за шось!!!Ну ми поговорилирозібрались все обсудили але ця історія недає мені спокою я бачила цю дівчину і вона гарненька а я поправилась і щось сталось з моєю самооценкою я в ньому дуже рожаровалась і тепер я йому не довіряю я йому упрікаю,ревную.Я навіть думаю про розвод.Мені так важко я не знаю що зімною я плачу мене шось мучить і не знаю що ?ДПОМОЖІТЬ БУЛЬ-ЛАСКА!!!
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Перший рік подружнього життя найважчий. Так і хочеться сказати :"Не масти собі голову!". Чоловік не зраджує? Ні. Немає підстав для ревнощів. В чьому ти й переконалась. З усіх дівчат, усього світу Він обрав тебе, з тобою оженився і живе з тобою. Але ж до сейфу ти його не зачиниш. Навколо люди, частина з них - жінки. І Він якось буде з ними спілкуватися. А Вони будуть до нього залицятися. Бо він молодий і гарний. Тому ти його і покохала. Ну то звикай до того, що ти його кохана, але не весь світ. А над своєю самооцінкою треба попрацювати з психологом.