как повысить самооценку мужа?
Доброго дня. Ми з чоловіком у шлюбі 2 роки, дітей ще немає. Як мені допомогти підвищити самооцінку чоловікові?
Він зараз дуже подавлений, немає ні до чого інтересу. На мою думку все це через те що він не може запустити свій комерційний проект. Постійно говорить про нього, а дій та результатів мало. Він вже мав кілька проектів які не зміг запустити, а зараз є гарна ідея для проекту, але в себе вже не вірить. Мовляв: "нічого в мене не виходить, все за що неберусь, до кінці не доводжу". Я пробую йому допомогти. Стараюсь підбадьорювати, підтримувати, вірити в нього.Проблема ще і в тому, що він не може висловити як він бачить ідеальне життя у відношенні роботи, сім'ї, кар'єри...відповідно немає до чого прагнути, так би мовити втратив зміст життя. Як я можу йому допомогти з побудовою життєвої мети та підвищити самооцінку? Буду дуже вдячна за допомогу.
Вопрос от: ; Возраст: 25
консультация психолога
Здравствуйте, Таня. Банальность скажу, но куда ж без этого!
Психотерапевты с запросом на третье лицо не работают. Как жена, я вас понимаю, сочувствую. Нам всегда больно видеть любимого человека расстроенным, неуверенным в себе. Как психотерапевт, первый вопрос, который возникает: Почему вопросом неуверенности интересуетесь вы, а не ваш муж? Может его такое полжение дел как раз устраивает?
Как помочь мужу: как жена оказывайте ему моральную поддержку (словами, поступками). И подкиньте ему идею очных консультаций. Неуверенность в себе просто так не появляется. Найдет корень причины - изменит ситуацию .Удачи!
консультация психолога
Здравствуйте, Таня.
Абсолютно согласна с коллегой, что Ваш муж уже не маленький мальчик, а Вы - не мама, поэтому свои сложности он должен решать сам и в первую очередь его должно интересовать его состояние.
Вы можете подбодрить его и посоветовать очную консультацию, потому что когда у Вашего мужа вдруг заболит зуб или живот, Вы же не станете писать на врачебные сайты вопрос: "Как мне запломбировать зуб мужу?" или "Как ему вылечить живот?"
Психологи не врачи, но тоже специалисты, которые учились зачем-то и если бы было волшебное слово для поднятия самооценки, то его бы просто все знали и учиться было бы не к чему.
Как именно поднимать Вашему мужу самооценку и надо ли это лично ему - становится понятным если он формулирует запрос, лучше на очной консультации, потому что заранее предугадать какие методы будут в его случае работать лучше и надо ли это ему на самом деле - невозможно. Психология - наука, а не гадания, поэтому лучшее что Вы можете сделать для мужа - предложить очную консультацию.
Удачи Вам.

психолог онлайн
Таня,
на мій погляд, якраз ви перебираєте на себе функцію психолога, мабуть, самі того не знаючи. Тоді як психолог в очній роботі з клієнтом уточнює його запит, клієнт сам хоче досягти певного результату та докладає до цього зусиль, то ви озвучуєте в своєму листі проблеми чоловіка й готовність щось робити для нього (чи замість нього). Цікаво, як ці "свої" труднощі розцінює ваш чоловік. Чи він сам хоче підвищувати свою самооцінку?
Дополнение от автора
Ольга Владимировна,
мій чоловік хоче вирішити проблему, помічаю що він періодично внутрішньо старається все змінити, але таке враження що не вистачає наснаги, так само як і з його проектами - зупиняється на пів дороги. А до психолога він не звернеться мабуть як і більшість представників чоловічої статі.
Згодна з вами, що я за нього його внутрішніх проблеми не вирішу, але так хочеться допомогти, особливо коли бачу як він себе винить в тому що не можу довести проекту до завершення. І не знаю як його спонукати до якихось рішучих дій.
Дякую усім за відповіді)